Toon posts:

[CM] Custom Case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allo

kan iemand mij tips geven bji het bouwen van een Custom Case ?

ik wou hem van HOUT maken wegens het lekker makkelijk bewerkt :)

aangezien hout niet geleid dacht ik dat ik het moederbord wel gewoon zo op het hout kan schroeven of moet ik toch nog afstand houwen ?

en zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten ?

hij moet zo worden dat je als je er een PCI kaart uit haalt dat je toch met iets dat gat netjes kan vullen :)

en het moet Desktop formaat worden..

voeding -> AT

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
hier zijn dacht ik al heel wat topics over geweest.maar k zou geen idee hebben...
maar lijkt me wel stoer om te maken...ff zoeken denk

btw..leuke geboorte datum..die roelt :Y)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Em ik zou afstand houden van het hout ivm de temperatuur, voor de rest moet je eerst maar even zoeken en zelf bedenken hoe je het wilt gaan doen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 juli 2002 20:27 schreef Yonni het volgende:
hier zijn dacht ik al heel wat topics over geweest.maar k zou geen idee hebben...
maar lijkt me wel stoer om te maken...ff zoeken denk

btw..leuke geboorte datum..die roelt :Y)
EEK :) brr een tweaker die even oud is :P op de das nauwkeurig

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 22:32

decramy

root@birdie:~#

damm, k ben 5 dagen jonger...

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 12:04
Je kan ook hout combineren met dingen uit een oude case. De bays voor alle drives kun je bijvoorbeeld beter van metaal hebben volgens mij, anders zijn de schroefjes te kort.
En verder kan je de achterkant uit een case slopen, en daar kunnen gewoon metalen afdekplaatjes in.

Misschien een idee om 'em in een aparte vorm te maken? (piramide, daar is een lang topic over geweest)

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-08 22:08
Als je hem van bijv. 10mm MDF maakt hoef je je mobo maar +- 5mm van de kant te houden en dan verzink je gewoon mooi een klein oud CPU-fannetje in het hout en je mobo is beter gekoelt dan in een gem. stalen/aluminum kast.

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-08 22:08
Op zondag 07 juli 2002 00:05 schreef Krankenstein het volgende:
Je kan ook hout combineren met dingen uit een oude case. De bays voor alle drives kun je bijvoorbeeld beter van metaal hebben volgens mij, anders zijn de schroefjes te kort.
En verder kan je de achterkant uit een case slopen, en daar kunnen gewoon metalen afdekplaatjes in.

Misschien een idee om 'em in een aparte vorm te maken? (piramide, daar is een lang topic over geweest)
Vreemde vorm rulezz, ik ben ook aan teken voor een kast! :9
Mijn vader heeft een interieur bedrijf en daar staan een CNC frees en zaag machine :9 :9 !!

Maar die heeft ook allemaal vette imitatie hard plastic ideeen en zo, dat is echt wel gaaf!!8-)
Pagina: 1