Spdif van Sixpack op 44.1 khz mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
ik heb een terratec sixpack geluidskaart met optical out, die wil ik gebruiken om direct op een andere computer mee op te nemen. Maar ik neem het liefst op op 44.1 khz, omdat het later op cd moet. Weet iemand of je de output van de sixpack op 44.1 kunt zetten, en hoe ?

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 20:27

Memendo

V4-power/Team BSD

Van de terratec site
The digital output keeps connected to the outside world at 48kHz and lets you connect to DAT recorder, Minidisk recorder and other equipment. Pre emphasis and copy protection can also be set. Its flexibility becomes obvious when the included Software DVD-Player passes the AC3 stream (e.g. Dolby Digital) along to the digital output without any problems.
* while using the included Software DVD-Player
Zo en hoe het moet zoek je zelf maar op in de manual, want dit had je zelf ook met gemak op de terratec site kunnen vinden. Als je geen manual hebt is er vast een op inet te vinden.

• pianoman
sorry..... wel jammer dat het niet kan

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op zaterdag 06 juli 2002 20:19 schreef pianoman het volgende:
sorry..... wel jammer dat het niet kan
:?

Ik heb vandaag een DMX 6Fire 24/96 gekocht en die kan via optical out van 8 tot 96 KHz, en dat doet ie ook écht, mijn recorder geeft dat ook aan.

Dan kan die van jou dat toch ook, of is dat weer een andere :?

Die types van Terratec kan ik niet uit alkaar houden :z

• pianoman
nee ik heb een sixpack, dat is gewoon een simpel kaartje, ik gebruik de ene computer als simpler/midi router etc, de andere om op te nemen

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op zaterdag 06 juli 2002 20:37 schreef pianoman het volgende:
nee ik heb een sixpack, dat is gewoon een simpel kaartje, ik gebruik de ene computer als simpler/midi router etc, de andere om op te nemen
realtime samplerateconvertor wat voor jou? :9

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• pianoman
Nee joh, veel te ingewikkeld. Analoog is maar 1 sample meer ruis
Pagina: 1