Toon posts:

Hauppage WinTV: hulp bij probleempje nodig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
situatie: WinTV Go op Windows XP in België

probleem: geen enkele zender komt goed door. Door héééél erg veel storing kan je soms wel een zender herkennen.

Land "België" zit niet in de landenlijst... maar maakt niet echt uit denk ik, heb op vanalle instellingen geprobeerd met het automatisch zoeken via All Channels of via andere landen uit de lijst. Steeds met hetzelfde resultaat echter...

Iemand ervaring hiermee of oplossing?
Het is niet op mijn pc, maar is geinstalleerd met de standaarddrivers & software, zou XP compatibel moeten zijn staat erop :D

Ik ga over een week terug naar die mensen en zou tegen dan graag natuurlijk een oplossing weten, 'k zal alvast alle laatste drivers en tools van hun site meenemen...

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Kun je niet handmatig zenders zoeken op de één of andere manier?

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Vekoma :( dit heb ik ook.
ga naar de kabel maatschappij hun site en kijk naar de frequeties van hun zenders doe ik ook.
kwaliteit is niet perfect maar wel beter

• Erikdevries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-04 21:04
Volgens mij hebben de hauppauge kaarten niet zo'n beste tv-tuner aan boord. Ik heb zelf de Wintv-pci en die heeft ook erg slecht beeld als ik de tv-tuner gebruik (als ik m'n videorecorder ervoor hang en die als tuner gebruik dan is het beeld wel goed).

Je kan idd alles handmatig instellen maar mijn ervaring is dat de kwaliteit nooit echt geweldig wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo?
Je wil dus zeggen dat ze dit verkopen en het eigenlijk helemaal niet werkt? |:(

Als je dit koopt is het toch niet de bedoeling om er nog een videorecorder aan te hangen?!?

En ik raad die mensen dat nog aan omdat er plaatsgebrek is op die kamer ;(

Ik zal de frequenties eens opzoeken, hopelijk is het beeld dan "goed". Als er storing blijft dan maar proberen omruilen!

• Erikdevries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-04 21:04
Het zal ongetwijfeld moeten werken, alleen niet bij mij :) en zoals ik in forums heb gelezen bij heel veel andere mensen ook niet.
Pagina: 1