[Info voor IA] Clear fan, rounded cables.

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Jfwiet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-08 15:39
Dit is even een marketing onderzoekje voordat ik een inkoop aktie begin. Ik ken meerdere mensen in de states, en zoals bekent zijn de meeste computer spullekes goedkoper in the USA, zelfs met 19% BTW er bovenop.

Een vriend van mij heeft met dit bedrijf al vaker "zaken" gedaan, gewoon onderdelen bestelt, dus "they can be trusted".

De dingen die ik dan "tekoop" zou willen aanbieden aan jullie zijn:

80mm fan, een doorzichtige met 2 blauwe leds erin van het merk Galaxy Technology.
32.5 CFM
2500 RPM
28,3 dBA
12 V
0.13 A
1.6 W

en dit voor de prijs van $8
http://www.newegg.com/app/Showimage.asp?image=11-999-608-01.JPG/11-999-608-02.JPG/11-999-608-03.JPG/11-999-608-04.JPG/11-999-608-05.JPG

Rounded cables, in alle kleuren van de regenboog, maar ook doorzichtig met een gevlochten koper/zilver binnenzijde.
http://www.newegg.com/app/Showimage.asp?image=12-881-003-01.JPG

Dit alles komt van http://www.newegg.com/ dus kijk gerust even rond, maar ik denk dat deze dingen wel de leukste zijn. Ik kan alles bestellen, en dan door laten sturen via vrienden van mij daar. Ik denk dat als dat gebeurt dat de doane dan niet mij een factuur van 19% stuurt dus zo'n beetje alles kan bestelt worden. :)

Ik ga zelf deze dingen zeer waarschijnlijk bestellen, dus als er meer geinteresseert zijn betekent voor mij minder transport kosten :) Dus mocht er interesse zijn. Dan zie ik dat vanzelf. Zoniet, dan kunnen jullie in iedergeval niet zeggen dat ik het niet gevraagt heb :P

Ik denk dat als ik een grote order doe, dat ik dan over het totaal ook wel korting kan krijgen, dus post ff wat jullie interessant zouden vinden.

http://www.newegg.com/ <--- should work. Boven links link "Catalog" en dan case mode, rounded cables. Alles links in de lijst.

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Ik kan de pagina niet openen, server down ofzo ? ik weet niet, heb je wel het goede adres in gekladderd ?

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Doet het gewoon hoor..

iStockphoto

• fleppuhstein
Op zaterdag 06 juli 2002 19:50 schreef BlizzarD het volgende:
Doet het gewoon hoor..
hmmm vaag bij mij echt niet

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:51
site doetet hier gewoon, maruh die doorzichtige rounded ide kabels zijn om te :9~

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:02

PoweRoy

funky!

ey die fan met die ledjes, knipperen ze of branden ze de heletijd :?

[This space is for rent]

• Jfwiet
Op zaterdag 06 juli 2002 20:25 schreef PoweRoy het volgende:
ey die fan met die ledjes, knipperen ze of branden ze de heletijd :?
Ik heb geen idee, maar ik denk dat ze heel de tijd aan staan, want er staat niet in de omschrijving ervan dat ze knipperen. Maar ik kan het wel navragen, gewoon een mailtje schrijven.

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Op zaterdag 06 juli 2002 20:28 schreef Jfwiet het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, maar ik denk dat ze heel de tijd aan staan, want er staat niet in de omschrijving ervan dat ze knipperen. Maar ik kan het wel navragen, gewoon een mailtje schrijven.
doe da ik wil er wel eentje als het de heletijd brand

kheb al een knipperende en die geeft mij hoofdpijn :(

[This space is for rent]

• fleppuhstein
heh bij mij werkt ie nu ook die site, ik wil graag de volgende rounded cables bestellen

1X Model#: FD24-3C-GD rounded floppy cable copper 24 inch 3 coonectors 6,50 dollar
2X Model#: 700-092-YE rounded ide ata 133 cable yellow 3 connectors 36 inch 9,00 dolar

das te samen 24,50 dollar

• Jfwiet
Op zaterdag 06 juli 2002 20:56 schreef fleppuhstein het volgende:
heh bij mij werkt ie nu ook die site, ik wil graag de volgende rounded cables bestellen

1X Model#: FD24-3C-GD rounded floppy cable copper 24 inch 3 coonectors 6,50 dollar
2X Model#: 700-092-YE rounded ide ata 133 cable yellow 3 connectors 36 inch 9,00 dolar

das te samen 24,50 dollar
Ik zal het opschrijven, maar dit topic is vooral om te kijken hoeveel vraag er is naar deze producten, de definitieve prijs zal hopelijk lager zijn dan deze op de site, maar ik denk niet dat dit te doen is, omdat de kosten voor transport vrij hoog zullen zijn, wel wil ik dat ze goedkoper zijn dan in nederland.

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Leuke spulletjes verkopen ze daar. Ik wil graag mee doen.

Is t niet verstandig om ff een bestel site te maken zodat wij tweakers bij jou kunnen bestellen etc. Anders wordt t zo'n chaos....

Ik wil graag de volgende spulletjes:
18-Inch, Floppy drive cable. Booted, 2-Connector. ( CLEAR ). Specially shielded with Copper Aluminum Mesh.

80mm fan, een doorzichtige met 2 blauwe leds erin van het merk Galaxy Technology.

En hoeveel cm is 24 inch en 36 inch ?

Verwijderd

Ik wil ook wel een setje rounded cables.
En miscchien een stuk of 3 fans, is het mogelijk om die ledjes zelf te vervangen door een ander kleur ledje?

een inch is iets van 2,5cm en een beetje volgens mij

• Scarp
  • Niet online
uhm ... topicstarter: 7 posts, geregged op 23 juni ...
Yeah sure ... misschien dat je wel betrouwbaar bent, maar een inkoopactie zo snel al beginnen zonder dat mensen je redelijk kennen.

Trouwens, lees wel ff de regels voor inkoopacties.

Ik wacht wel op de nieuwe inkoopactie van ispierings (heeft inkoopactie van blue clear case fans gedaan). Die zou ook die kabels gaan leveren en volgens mij goedkoper.

Verwijderd

*Ryzo pakt z'n reken machine*
*drukt in '24' 'x' '2.54' '=' *
24 inch is 60.96 cm :+
Omdat het zoooow leuk is... |:(
*ik druk in: '36' 'x' '2.54' '=' *
36 inch is 91.44 cm
:Y)

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 19:35 schreef Jfwiet het volgende:
Dit is even een marketing onderzoekje voordat ik een inkoop aktie begin. Ik ken meerdere mensen in de states, en zoals bekent zijn de meeste computer spullekes goedkoper in the USA, zelfs met 19% BTW er bovenop.

Een vriend van mij heeft met dit bedrijf al vaker "zaken" gedaan, gewoon onderdelen bestelt, dus "they can be trusted".

De dingen die ik dan "tekoop" zou willen aanbieden aan jullie zijn:

32.5 CFM
2500 RPM
28,3 dBA
12 V
0.13 A
1.6 W

en dit voor de prijs van $8
http://www.newegg.com/app/Showimage.asp?image=11-999-608-01.JPG/11-999-608-02.JPG/11-999-608-03.JPG/11-999-608-04.JPG/11-999-608-05.JPG

Rounded cables, in alle kleuren van de regenboog, maar ook doorzichtig met een gevlochten koper/zilver binnenzijde.
http://www.newegg.com/app/Showimage.asp?image=12-881-003-01.JPG

Dit alles komt van http://www.newegg.com/ dus kijk gerust even rond, maar ik denk dat deze dingen wel de leukste zijn. Ik kan alles bestellen, en dan door laten sturen via vrienden van mij daar. Ik denk dat als dat gebeurt dat de doane dan niet mij een factuur van 19% stuurt dus zo'n beetje alles kan bestelt worden. :)

Ik ga zelf deze dingen zeer waarschijnlijk bestellen, dus als er meer geinteresseert zijn betekent voor mij minder transport kosten :) Dus mocht er interesse zijn. Dan zie ik dat vanzelf. Zoniet, dan kunnen jullie in iedergeval niet zeggen dat ik het niet gevraagt heb :P

Ik denk dat als ik een grote order doe, dat ik dan over het totaal ook wel korting kan krijgen, dus post ff wat jullie interessant zouden vinden.

http://www.newegg.com/ <--- should work. Boven links link "Catalog" en dan case mode, rounded cables. Alles links in de lijst.
Weet je.... De vervoerders van de goederen, TNT Post, UPS, FEDEX enz. zijn verplicht de goederen die ze Europese Unie binnen brengen aan te geven bij de douane. Als er bij jouw zending geen facturen e.d. zijn zullen ze je thuis om informatie, instructies, vragen wat ze met de zending moeten doen. Ze doen dan NAMENS JOU aangifte bij de douane. Eventuele boetes zullen de vervoerders dus op jou verhalen...

Je kunt hier overigens ook info vinden: http://www.belastingdienst.nl/9229237/faq/index.htm

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

kzou graag een clear fan met blauwe leds willen bestellen MITS ze NIET knipperen.

kga nu 2 weken op vakantie duz hopen dat de inkoopactie er nog is :)

nog een prettige vakantie *D

[This space is for rent]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://65.119.30.151/productimage/35-116-002-01.JPG

deze wil ik denk ik wel;
Heatspreader / Heatsink for DDR and SDRAM, with easy spring chips, with double-side pad. Model#: HEAT SPREADER(A1092) *** " Click Here for Review " *** Special FedEx Saver Shipping $6.00
- Product Link -See It! (image count 1 ) -Price Alert (N82E16835116002)
(avg rating out of 6 voters)
$9.00

YES

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 06 juli 2002 21:46 schreef Scarp het volgende:
Ik wacht wel op de nieuwe inkoopactie van ispierings (heeft inkoopactie van blue clear case fans gedaan). Die zou ook die kabels gaan leveren en volgens mij goedkoper.
Zodra zijn eerste IA volledig is afgerond gaat hij starten met de volgende. En hij is idd goedkoper.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• fleppuhstein
Op zaterdag 06 juli 2002 23:03 schreef The Dolf het volgende:

[..]

Zodra zijn eerste IA volledig is afgerond gaat hij starten met de volgende. En hij is idd goedkoper.
is dat niet deze aktie ? [topic=543127/1/25]

• Scarp
  • Niet online
Op zaterdag 06 juli 2002 23:23 schreef fleppuhstein het volgende:

[..]

is dat niet deze aktie ? [topic=543127/1/25]
wurm != ispierings

• Jfwiet
Yeah sure ... misschien dat je wel betrouwbaar bent, maar een inkoopactie zo snel al beginnen zonder dat mensen je redelijk kennen.
Ik denk dat ik degene ben die alle risico loopt, met de doane, en met wanbetalers. Het vertrouwen moet dus vanuit jullie komen.
Op het moment ben ik gewoon aan mensen aan het vragen wat ze nou leuk vinden, dan kan ik daarna altijd nog een inkoop actie regelen. Kijk voor enkele producten kan je denk ik beter zoeken in landen om ons heen. Duitsland, belgie en Engeland zijn volgens mij allemaal invoer rechten vrij. Maar dan is het moeilijker om via via iets te regelen. Maar voor speciale producten, die ik dus nog niet gezien heb binnen europa, dan word het toch interessant om iets te regelen.

Dus even voor de duidelijkheid, dit is geen inkoop actie! Ik ben alleen even aan het kijken hoe de markt ligt. Als iemand anders dezelfde spullen kan leveren, moet je daar zijn. Ik begin pas een inkoop actie als ik echt zeker weet dat het goed zit.

Over de doane:

Postzending van particulier naar particulier belastingvrij tot EUR 45
Een postzending van een particulier naar een particulier is belastingvrij tot een bedrag van EUR 45. De vrijstelling voor alcoholhoudende producten, tabaksproducten, parfum en eau de toilette is beperkt tot bepaalde hoeveelheden. Er moet sprake zijn van een geschenkzending. Als de waarde van de zending meer is dan EUR 45, betaalt u douanerechten en BTW over de totale waarde.

Ik doe het via een persoon, niet vanuit het bedrijf. De enige die dan belasting betaalt ben ik. Maar ik zal me er nog maar beter in verdiepen. Of ik ga gewoon opzoek naar websites binnen europa.

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 09:19
Ik wil graag zo'n blauwe Galaxy fan en een Artic silver:
code:
1
Arctic Silver's NEW Premium Silver Polysynthetic Thermal Compound: Arctic Silver 3. 3-gram( 1 cc. ) tube

is dat mogelijk?

tvw

• Scarp
  • Niet online
Op zondag 07 juli 2002 00:03 schreef Jfwiet het volgende:

[..]

Ik denk dat ik degene ben die alle risico loopt, met de doane, en met wanbetalers. Het vertrouwen moet dus vanuit jullie komen.
[knip]
Valt mee dat risico van jou. Normaal betaald eerst iedereen voordat je besteld, wie niet betaald word niet voor besteld. Inderdaad het vertrouwen moet van de andere tweakers komen, maar iemand die nog maar kort hier op GoT is moeilijker te vertrouwen dan iemand die al tijden hier rondloopt en die misschien al eens een inkoopactie heeft gehouden.

Uiteraard zijn het prima producten die je wilt bestellen, maar een hoop dingen kan je hier ook wel bestellen en bijvoorbeeld die rounded cables komen in een opvolger van de blue clear case fan inkoopactie.

Douane kosten moet je uiteraard erbij in rekenen, dus nooit ervanuit gaan dat je geen 19% btw betaald.

Hoe dan ook... suc6 ermee.

Verwijderd

woow alles is bijna de helft goedkoper dan hier in nederland :(

waarom is nederland zo duur....... :(

• fleppuhstein
Op zondag 07 juli 2002 12:39 schreef Jeuksel het volgende:

dat moet je niet afvragen, je moet gewoon gelijk hier bestellen man

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-07 16:49

Corn

Raar jongetje

Trouwens, lees wel ff de regels voor inkoopacties.

Ik geloof niet dat jij er zo geweldig voor staat met je aantal posts, dus ik zou maar niets van anderen zeggen. Je moet niet iemand direct bekritiseren als ie alleen maar een IA voorstelt.

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 12:41 schreef fleppuhstein het volgende:

[..]

dat moet je niet afvragen, je moet gewoon gelijk hier bestellen man
Mja maar ik bedoel meer de mobo , videokaarten , case`s etc.

Maar dat ga ik niet bestellen (kan ook niet in deze IA neem ik aan) ivm de garantie

• Scarp
  • Niet online
Op zondag 07 juli 2002 12:47 schreef Cornholio2001 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat jij er zo geweldig voor staat met je aantal posts, dus ik zou maar niets van anderen zeggen. Je moet niet iemand direct bekritiseren als ie alleen maar een IA voorstelt.
Maar ik begin geen IA of stel er 1 voor, dus mijn posts maken niet uit. Het gaat erom dat iemand die net hier is een IA voorstelt en dat je zo iemand niet makkelijk kan vertrouwen. Het is geen kritiek, maar ik geef het gewoon aan.

Einde discussie lijkt me ... als mensen hem willen vertrouwen doen ze maar.

• Jfwiet
Op zondag 07 juli 2002 12:47 schreef Cornholio2001 het volgende:

[..]

Ik bekritiseer niemand, maar ik wil gewoon weten of er vraag naar is. Is het zo, dan kan ik misschien via een andere modder die jullie blijkbaar wel vertrouwen het hele handeltje regelen, hoewel je ze waarschijnlijk even veel gezien hebben als mij.
En wanbetalers is gewoon een mooi woord :+.

En ten tweede dacht ik eraan om alles zelf voor te schieten, en dan heb je wel te maken met wanbetalers. Als het aan mij voorgeschoten word, dan is het anders, dan is er al geld voordat het product er is, en dan is er inderdaad een groot vertrouwen in mij nodig.

Verwijderd

Ik heb wel interesse in 1 zo'n fan met ledjes erin en 1 Zakje met zilveleren thumbscrews

Verwijderd

ik heb wel intresse voor die rounded kabels die doorzichtigzijn en in die fan met die ledjes.

Verwijderd

ik ben geinterresseerd in de enermax csaefans, gewoon cheap !........... enne je hebt kennisen in de vs, ik ken een site waarop heel cheape leds verkrijgbaar zijn (1000 mcd, 2200 mcd, 5500 mcd). Die site leverd niet buiten de vs en canada, zou hij die ook kunnen bestellen ? En dan naar Nl versturen?

• Jfwiet
Ja, ik zou alles via hem kunnen regelen, en ik moet nog berekenen hoe duur het is om het via hem te doen. Ik kan het via die vrienden van mij doen. Maar ook direct naar mij.

Alles draait om de kosten.

Maar ledjes is zeer goed te doen, zijn niet groot, en weinig waarde in kleine aantallen.

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 13:53 schreef Jfwiet het volgende:
Ja, ik zou alles via hem kunnen regelen, en ik moet nog berekenen hoe duur het is om het via hem te doen. Ik kan het via die vrienden van mij doen. Maar ook direct naar mij.

Alles draait om de kosten.

Maar ledjes is zeer goed te doen, zijn niet groot, en weinig waarde in kleine aantallen.
umm de waarde aan leds dat ik graag zou willen bestellen ligt tegen de 75 dollar aan, mail/msn me :danny23484@hotmail.com

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Als die amerikaanse kennis het pakketje verstuurd en geen waarde opgeeft krijg je toch geen problemen ?
Ik verstuur ook wel eens wat naar Amerika en Afrika en dat komt gewoon prima aan. Er zitten dan oude onderdelen of oude boeken in die wel wat waard zijn maar die waarde verschilt per persoon. De 1 geeft er € 100,- per boekje voor en de ander € 2,50...

Volgens mij kan van kennis naar kennis zonder doane...

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 16:15 schreef jhead22 het volgende:
Als die amerikaanse kennis het pakketje verstuurd en geen waarde opgeeft krijg je toch geen problemen ?
Ik verstuur ook wel eens wat naar Amerika en Afrika en dat komt gewoon prima aan. Er zitten dan oude onderdelen of oude boeken in die wel wat waard zijn maar die waarde verschilt per persoon. De 1 geeft er € 100,- per boekje voor en de ander € 2,50...

Volgens mij kan van kennis naar kennis zonder doane...
perfect dan :)

• The Dolf
  • Niet online
Op zondag 07 juli 2002 13:48 schreef Thug_powah het volgende:
ik ken een site waarop heel cheape leds verkrijgbaar zijn (1000 mcd, 2200 mcd, 5500 mcd). Die site leverd niet buiten de vs en canada, zou hij die ook kunnen bestellen ? En dan naar Nl versturen?
Hierin ben ik dus wel geïnteresseerd

Gezocht!
Router

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 16:19 schreef The Dolf het volgende:

[..]

Hierin ben ik dus wel geïnteresseerd
ik denk genoeg mensen :) ik denk dat ik maar eens een inkoopie van 2200 mcd blauwe leds begin :)

• The Dolf
  • Niet online
Op zondag 07 juli 2002 16:23 schreef Thug_powah het volgende:

[..]

ik denk genoeg mensen :) ik denk dat ik maar eens een inkoopie van 2200 mcd blauwe leds begin :)
Kijk ook eens naar paarse en witte ledjes. DIe zijn in NL zeer duur en de paarse bijna niet verkrijgbaar.

Gezocht!
Router

• fortitudo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06-2024
ROUND, 24-Inch, True ATA133, IDE, Color: YELLOW
deze dus http://www.newegg.com/app/Showimage.asp?image=12-881-014-01.JPG/12-881-014-02.JPG $ 8,- (dacht ik)

http://www.newegg.com/app/Showimage.asp?image=35-116-002-01.JPG
deze dus Heatspreader / Heatsink for DDR and SDRAM, with easy spring chips, with double-side pad $ 9,-

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 16:24 schreef The Dolf het volgende:

[..]

Kijk ook eens naar paarse en witte ledjes. DIe zijn in NL zeer duur en de paarse bijna niet verkrijgbaar.
ik kan ook witte 3000,3200 en 5000 mcd 5 mm leds krijgen.

Kleuren: wit, blauw, aqua, rood, oranje, groen en gele leds krijgen, ze zijn allemaal heldere 5 mm leds, de mcd verschillen van elkaar.

Ik heb gezocht naar paarse leds maar die ken ik neit vinden.

• The Dolf
  • Niet online
Op zondag 07 juli 2002 16:40 schreef Thug_powah het volgende:

[..]

ik kan ook witte 3000,3200 en 5000 mcd 5 mm leds krijgen.

Kleuren: wit, blauw, aqua, rood, oranje, groen en gele leds krijgen, ze zijn allemaal heldere 5 mm leds, de mcd verschillen van elkaar.

Ik heb gezocht naar paarse leds maar die ken ik neit vinden.
En 3mm? Daar is denk ik meer vraag naar

Gezocht!
Router

Verwijderd

dat ken ik ook krijgen, in dezelfde kleuren, in blauw is het hoogst 1500 mcd

• The Dolf
  • Niet online
Op zondag 07 juli 2002 16:44 schreef Thug_powah het volgende:
dat ken ik ook krijgen, in dezelfde kleuren, in blauw is het hoogst 1500 mcd
Mooi. Maak ff een liijstje + prijzen.

Gezocht!
Router

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 16:47 schreef The Dolf het volgende:

[..]

Mooi. Maak ff een liijstje + prijzen.
een lijst van wat, er is zoooveel wat er in een "lijssie" ken.

Ik bestel sowiezo 5 mm blauwe en rode extreem felle leds, kwa 3 mm zie ik niet echt zo zitten .... :?

Verwijderd

ik wil wel zo'n doorzichtige fan

• The Dolf
  • Niet online
Op zondag 07 juli 2002 16:59 schreef TheChopshop het volgende:
ik wil wel zo'n doorzichtige fan
Wil je 1 doorzichtige fan? Want die heb ik dan nog wel liggen.

Gezocht!
Router

• The Dolf
  • Niet online
Op zondag 07 juli 2002 16:53 schreef Thug_powah het volgende:

[..]

een lijst van wat, er is zoooveel wat er in een "lijssie" ken.

Ik bestel sowiezo 5 mm blauwe en rode extreem felle leds, kwa 3 mm zie ik niet echt zo zitten .... :?
Aqua en witte 3mm leds zie ik wel zitten.

Gezocht!
Router

Verwijderd

yep 1 doorzichtige fan, mail me ff voor de prijs (adres staat in mijn profiel)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op zondag 07 juli 2002 12:39 schreef Jeuksel het volgende:

Nee hoor, valt wel mee. Prijs in dollars is omgerekend naar Euro bijna gelijk, scheelt maar iets voor veel produkten.

• The Dolf
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 16:20 schreef TheChopshop het volgende:
yep 1 doorzichtige fan, mail me ff voor de prijs (adres staat in mijn profiel)
Zie mail

Gezocht!
Router

• fleppuhstein
Hoe groot is nog de kans dat er genoeg intresse is voor dit topic

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 13:44

Shift

[] Dual crazy []

Er staat met koeien letters

No International/Canadian shipments.

• Jfwiet
Er staat ook dat ik iemand ken in de usa, en dat ik het dus door kan laten sturen.

En als er nou echt intresse genoeg is, dan wil ik wel iets opzetten, maar er staat in het topic ook dat er een andere actie aankomt met een leverancier in europa en dat is gewoon veel goedkoper.

[Edit}
En ik ben te nieuw om het op te zetten dus ik denk niet dat het feestje door gaat in die zin :) iedereen die verder wel wat onderdeeltjes zou kunnen gebruiken en daar wel wat geld voor over heeft. Msn=Jfwiet@hotmail.com en Icq=51313948 dan kan er misschien wat geregeld worden.
[/Edit]

• fleppuhstein
Op zaterdag 13 juli 2002 21:27 schreef Jfwiet het volgende:
Er staat ook dat ik iemand ken in de usa, en dat ik het dus door kan laten sturen.

En als er nou echt intresse genoeg is, dan wil ik wel iets opzetten, maar er staat in het topic ook dat er een andere actie aankomt met een leverancier in europa en dat is gewoon veel goedkoper.

[Edit}
En ik ben te nieuw om het op te zetten dus ik denk niet dat het feestje door gaat in die zin :) iedereen die verder wel wat onderdeeltjes zou kunnen gebruiken en daar wel wat geld voor over heeft. Msn=Jfwiet@hotmail.com en Icq=51313948 dan kan er misschien wat geregeld worden.
[/Edit]
Ik zou wel graag mn spulletjes willen, maar ik ben bang dat het weinig nut heeft als enkelt alleen voor mij onderdelen worden besteld omdat dan de verzend kosten over de zee erg hoog worden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.