Luxemburg goedkope hardware????

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-08 14:16
heeft iemand enige ervaring met het kopen van Hardware in luxemburg. Aangezien bezine daar een stuk goedkoper is zal da misschien ook voor hardware gelden d8 ik. :9~ Ik ken eigenlijk alleen het bedrijf topvision is luxemburg alleen dat is meer een gadget winkel. Kan iemand mij misschien aderessen geven van goedkope winkels.

IK vraag dit omdat ik deze vankantie naar frankrijk ga en daar dus langs kom

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:39

Shunt

Boe

1 ZOEK ZOEK ZOEK

2 wrom zou hardware in luxemburg goekoper zijn als in de rest van NL in belgie is benzine ook goekoop maar hardware DUUR dus zie het verband niet :?

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-08 14:16
Op zaterdag 06 juli 2002 19:26 schreef Shunt het volgende:
1 ZOEK ZOEK ZOEK

2 wrom zou hardware in luxemburg goekoper zijn als in de rest van NL in belgie is benzine ook goekoop maar hardware DUUR dus zie het verband niet :?
Nau volgens mij snap je mij ff niet en had je er ff iets langer over na moeten denken 8-) Kijk ook sigaretten en sterke drank zijn er goedkoop. en in duitsland is benzine en hardware toch ook beiden goedkoop. Dus wil ik weten of deze vergelijking in luxemburg oook opgaat. En aderessen heb ik het liefste geen internetshop en jah gewone winkels zoeken is behoorlijk lastig als je geen letzeburg (hoe je dat ook schrijft) of frans spreek.

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

• Marten
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08-2025
Had PC-Active daar een tijdje geleden niet een vergelijkende test over? Anders was het een ander blad.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Kansloos

Dit topic is gesloten.