Toon posts:

Counter Strike 1.6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heyyy jullie echte tweakers weten vast wel wat er allemaal gaat gebeuren in 1.6?! Want dat gezeur over 1.5 met die plasma of railgun is dus echt b*llsh*t.
Verder raad ik jullie allemaal aan om naar :
http://www.zvdk.nl/index.php?page=servers&which=list heen te gaan, en daar even de servers toe te voegen aan je CS, want het zijn echt vette mensen met vette mapcycles.
(vooral DH1 is leuk)

Graag wat reacties over 1.6, want ik ben nogal nieuwschierig, onzin is ook altijd leuk :+

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 14:53
Ik hoop dat ze dat springen een beetje anders maken, het is echt niet normaal irritant. Ze moeten het zo maken dat je wel gewoon overdingen kan heen springen maar bijv 3x achter elkaar springen word gewoon veel trager, zoiets. Das veel beter, nu kan je niet eens wegspringen voor een awp-er ofzo. :(

LoL, railgun of plasmagun in CS? Ik denk dat je in het verkeerde topic heb zitten lezen, cs is gebaseerd op swat teams en probeert realistisch te zijn, dan gaan ze der geen railguns in gooien, ff nadenken je moet niet alles geloven. :P

offtopic:
Afbeeldingslocatie: http://manifestation.org/%7Eill/images/funny/bigownedpic.jpg
LoL, vond ik net :D

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 21:19

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

wanneer is die koe nou es leeg!?
ze blijven CS maar uitmelken...
ik ben al lang naar ander kalfje over gestapt, niet de beste, maar ik vermaak me der wel mee (c&c renegade)

CS is een arm mager beest aan het worden, dat steeds zieker word (slechter dus! 1.3 was gewoon het beste)

ohja, HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL verdiend plaatje! (vet dus)

t schijnt dat mijn broer mij knikkers wou voeren zodat ik met hem mee kon spelen :? :? :? :?

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 18:28 schreef Traxis het volgende:
Heyyy jullie echte tweakers weten vast wel wat er allemaal gaat gebeuren in 1.6?! Want dat gezeur over 1.5 met die plasma of railgun is dus echt b*llsh*t.
Verder raad ik jullie allemaal aan om naar :
http://www.zvdk.nl/index.php?page=servers&which=list heen te gaan, en daar even de servers toe te voegen aan je CS, want het zijn echt vette mensen met vette mapcycles.
(vooral DH1 is leuk)

Graag wat reacties over 1.6, want ik ben nogal nieuwschierig, onzin is ook altijd leuk :+
Railguns in CS? Okee, je kan wel vage dingen met cheats of andere bugs. Maar railguns, nee :+ Jij bent de leukste thuis zeker 8-)

En verder is er nog niet veel nieuws over 1.6. Hoewel iedereen dat jumpen kut vind gaat Valve er niet veel aan doen denk, ze luisteren niet echt naar het volk. Hopelijk fixen ze het toch, en fixen ze ook die recoil zooi. Maarja, Valve geeft altijd weinig info, dus ik vrees dat je nog moet wachten :)

edit:

Lollige pic btw. :+
En ik CS ook al ni meer hoor tepelstreepje :)
Warcraft 3 roelz.
En wat betreft de koe CS, volgens mij heeft hij mond en klauwzeer of BSE, want hij gaat zulke rare dingen vertonen, hij kan al niet meer goed springen, zijn recoil is vaag en ga zo maar door :+ :+ :+

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 19:27 schreef TepelStreeltje het volgende:
(slechter dus! 1.3 was gewoon het beste)
Nou, ik vond beta 6/7 al het beste, ook omdat toen naar mijn mening de leukste players waren, en beta 3 rox om zijn weaponruns

nu issut idd een oude uitgemolken koe vol cheaters enz

Verwijderd

misschien een beetje vroeg topic?? wanneer komt 1.6 eigenlijk pas uit? 1.4 kwam laatst uit (en dan is het bekend dat er binnen 3a4 weken 1.5 uitkomt) maar 1.6 laat toch nog wel eventjuhs op zich wachten volgens mij...

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
1.6 ? ik wil 6.1 terug :'(

Verwijderd

lol ik was aant cs'en en een of andere gast zei dat ze de awm eruit gingen halen... ik lach echt in een deuk :D die kwam btw ook van zvdk.nl en vind GoTers pedo's :P

Verwijderd

ik vind't tijd voor een gloednieuwe HL engine :) DAAR moeten ze maar eens mee bezig.

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 06 juli 2002 18:28 schreef Traxis het volgende:
Omg, dat geloofde je toch niet echt he? :D Er gaan eerder lompe wapens (machinegeweer ed) weg dan erbij :)

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 20:27 schreef Nelis het volgende:

[..]

Omg, dat geloofde je toch niet echt he? :D Er gaan eerder lompe wapens (machinegeweer ed) weg dan erbij :)
neej joh, met mijn clan doen we daar lol mee. Vorige keer op onze public clanserver was mijn clan CT en pub lui T, in assault. IEDEREEN van CT ging een machine geweer kopen en dan allemaal naar binnen stormen via de achterdeur. Iedereen lag in een deuk, we hadden ze allemaal neergemaait zonder 1 slachtoffer aan ons team :D

• Oefening
  • Niet online
Op zaterdag 06 juli 2002 20:20 schreef UneXpeCteD het volgende:
lol ik was aant cs'en en een of andere gast zei dat ze de awm eruit gingen halen... ik lach echt in een deuk :D die kwam btw ook van zvdk.nl en vind GoTers pedo's :P
He, niet fokken met zvdk :P Maargoed, als de awp eruit wordt gehaald stop ik met cs'en...

...ik kan namelijk alleen kills halen met awp :+

Verwijderd

Kom op mensen nog steeds niet over deze game heen ? geen disrespect :9 maar deze game is nu zo oud, vermaken jullie je niet met nieuwere games ? ik vind cs er een beetje oudbollig uit zien, ok ok gameplay, maar dat heeft ut 2003 ook bijv.

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 20:30 schreef XenoDaSouljah het volgende:
Kom op mensen nog steeds niet over deze game heen ? geen disrespect :9 maar deze game is nu zo oud, vermaken jullie je niet met nieuwere games ? ik vind cs er een beetje oudbollig uit zien, ok ok gameplay, maar dat heeft ut 2003 ook bijv.
ooit gehoord van mensen met OUDE comps :) hoor ik binnen kort niet meer bij, kep nu athlon 1400 :'(

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 20:33 schreef MasterOverdrive het volgende:

[..]

ooit gehoord van mensen met OUDE comps :) hoor ik binnen kort niet meer bij, kep nu athlon 1400 :'(
een 1400 met een goede videoplank moet je toch wel goed kunnen gamen ?

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op zaterdag 06 juli 2002 20:34 schreef XenoDaSouljah het volgende:

[..]

een 1400 met een goede videoplank moet je toch wel goed kunnen gamen ?
hij zal wel een voodoo1 erin hebben zitten

• Oefening
  • Niet online
Op zaterdag 06 juli 2002 20:30 schreef XenoDaSouljah het volgende:
CS ownt omdat:

1. Goede prijs-kwaliteitverhouding
2. Speelbaar op 'oude' computers en ziet er toch mooi uit, zelfs mooier dan veel nieuwe spellen

Het is juist knap dat een spel zolang weet mee te draaien in deze snelle computerwereld :)

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 20:39 schreef Nelis het volgende:

[..]

CS ownt omdat:

2. Speelbaar op 'oude' computers en ziet er toch mooi uit, zelfs mooier dan veel nieuwe spellen

Het is juist knap dat een spel zolang weet mee te draaien in deze snelle computerwereld :)
Zou je niet beter kunen zeggen :
1. Goede downloadbaarheid ? :P
2. Voor een oud spel ziet het er goed uit,
dat het beter er uit ziet als nieuwe spellen ben ik dus echt niet mee eens, dan moet je maar eens na je videokaart kijken of die het nog doet :) no hard feelings ,

Maar wat vind je dan beter er uit zien ??

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 20:44 schreef XenoDaSouljah het volgende:

[..]

Zou je niet beter kunen zeggen :
1. Goede downloadbaarheid ? :P
2. Voor een oud spel ziet het er goed uit,
dat het beter er uit ziet als nieuwe spellen ben ik dus echt niet mee eens, dan moet je maar eens na je videokaart kijken of die het nog doet :) no hard feelings ,

Maar wat vind je dan beter er uit zien ??
hij bedoelt vast dat het goed is en gratis :)

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Op zaterdag 06 juli 2002 19:27 schreef TepelStreeltje het volgende:
(slechter dus! 1.3 was gewoon het beste)
1.3 het beste, laat me niet lachen man. Met 1.3 is de ondergang juist ingezet. 1.3 was echt slecht vergeleken met de twee voorgangers en de beta versies en daarna is het nooit meer goedgekomen.

Hoe lang heb jij CS eigenlijk gespeeld meneer?

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:24

Damian

Insane Obtrusion

pfff loze discussie weer, SLOTJ0R!!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

het is slotje, geen slots0r or whatever

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
slotsor klinkt toch ook leuk? :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:56
Op zaterdag 06 juli 2002 20:39 schreef Nelis het volgende:

[..]

CS ownt omdat:

1. Het is gratis, dus dat klopt wel :P
2. Mooi is het wel, maar op oude computers loopt het niet altijd even goed hoor! (Op P3 600 loopt het hier met rond de 50 fps)

The devil is in the details.

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10 18:29

uppie8374

Sousousou

Op mijn P2 300 loopt het ook perfect.

Rebuilding knowledge database

Pagina: 1