Toon posts:

Alpha 8942t + delta install probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb bovenstaande combo gekocht. Heel leuk en aardig, maar ik zit met het volgende probleem:

Bij het setje worden 2 lengtes schroeven geleverd, bedoeld om de fan op de heatsink te bevestigen. Doordat de Delta koeler zo extreem dik is, is de langste zelfs niet toereikend om de koeler goed (door de bovenkant van de fan) te bevestigen. De kortere daarentegen is weer net iets te lang, als je de schroef alleen door de onderkant van de fan heen draait. (een fan heeft wanneer je hem horizontaal houdt altijd zowel aan de onderkant als de bovenkant zon uitstulping om een schroef in te doen.
Wat is hier tegen te doen? Moet ik zelf op zoek gaan naar spacers/ opvulringetjes?

• schroevendraaier
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-02 11:43
Je zou met een ijzer zaagje een stukje van die schroef af kunnen zagen, of even een rubber ringetje halen van de goeje dikte, dat zal ook lichte trillingen tegen gaan, dus weer stiller.....al hoewel je het verschil niet echt zal merken met een delta :)

Arrows are made to fly, so are aeros.

Verwijderd

Volges mij moet je het gewoon door de onderkant van die fan doen dus eerst schuin erinsteken en dan recht doorduwen. Dan moet het lukke volgens mij dat is toch bij elke fan even dik?? Ik moest mn pinnetjes een beetje buigen omdat ze teveel naar elkaar toestonden en de schroef er niet in paste.