Voor het spelen van MoHaa en RTCW gebruikte ik vroeger gamespy en all seeing-eye.Vandaag wou ik weer spelen maar lukte het niet.Dus ik herinstalleerde all seeing-eye maar nu blijkt dat ik mij moet laten registreren waar dat vroeger niet het geval was.Of heb ik het verkeerd voor want ik las op een site dat dit nog gratis zou zijn.Dank bij voorbaat
Verwijderd
misschien kun je je gratis registreren?Op zaterdag 06 juli 2002 18:13 schreef Rossi9 het volgende:
Voor het spelen van MoHaa en RTCW gebruikte ik vroeger gamespy en all seeing-eye.Vandaag wou ik weer spelen maar lukte het niet.Dus ik herinstalleerde all seeing-eye maar nu blijkt dat ik mij moet laten registreren waar dat vroeger niet het geval was.Of heb ik het verkeerd voor want ik las op een site dat dit nog gratis zou zijn.Dank bij voorbaat
moet je hier nou een heel topic voor openen
Nee,dat is juist het probleem.Vroeger kon dit wel.Trouwens dit is toch het forum waar men met zulke vragen terecht kan.
Verwijderd
Jep... maar wij zijn geen HELPDESk.Op zaterdag 06 juli 2002 18:32 schreef Rossi9 het volgende:
Nee,dat is juist het probleem.Vroeger kon dit wel.Trouwens dit is toch het forum waar men met zulke vragen terecht kan.
Het is ook de bedoeling dat je anderen helpt.
Maar dan zullen er toch vragen gesteld moeten worden, anders valt er weinig te helpen lijkt mijOp zaterdag 06 juli 2002 18:49 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
Jep... maar wij zijn geen HELPDESk.
Verwijderd
Als je het programma niet registreerd laat ie niet alle servers zien. Maar hij hoort goed te functioneren ook al heb je het niet geregistreerd.
Maarja, ik heb hem niet gekocht maar wel geregistreerd
Dat is ook één van de redenen waarom ik liever met all seeing-eye wil spelen maar blijkbaar kan me niemand helpen.Toch bedankt aan iedereen die wilde antwoorden
...doe dat dan ook!Op zaterdag 06 juli 2002 18:49 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
Jep... maar wij zijn geen HELPDESk.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
FOEI!Op zaterdag 06 juli 2002 19:21 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Als je het programma niet registreerd laat ie niet alle servers zien. Maar hij hoort goed te functioneren ook al heb je het niet geregistreerd.
Ik gebruik ook al minstens 3 maanden "the all seeing Eye" en ik heb nergens last van. dussuh
Pagina: 1