Nee, als je ze net koopt zijn ze leeg, dan moet je ze in 1 keer helemaal opladen.
Dat is dus niet waar 
Ik heb ze in mijn digicam gestopt en nog een heleboel foto's kunnen maken (met flits)
maar ik bedoel meer: als ik ze er nu in stop, gaat 'ie dan eerst de batterijen ontladen en dan pas laden?
Ik heb ze in mijn digicam gestopt en nog een heleboel foto's kunnen maken (met flits)
maar ik bedoel meer: als ik ze er nu in stop, gaat 'ie dan eerst de batterijen ontladen en dan pas laden?
ik heb ook die batterijen, naar mijn weten ontlaad hij ze eerst eer hij ze weer oplaad. staat het niet op de verpakking???
No memory Effect:
Discharging GP NIMH batteries is not required before charging.
Staat op de verpakking van mij Powerbank 3
Lijkt me vrij duidelijk.
Staat op de verpakking van mij Powerbank 3
Ik wou net zeggenOp maandag 08 juli 2002 20:04 schreef J0YR1D3R het volgende:
No memory Effect:
Staat op de verpakking van mij Powerbank 3Lijkt me vrij duidelijk.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Klopt, ik heb net GP Powerbank Smart gekocht met batterijen. op de verpakking van de batterijen staat idd: geen geheugen effect.Op maandag 08 juli 2002 20:04 schreef J0YR1D3R het volgende:
No memory Effect:
Staat op de verpakking van mij Powerbank 3Lijkt me vrij duidelijk.
maar in de instruction manual van de lader staat weer wel dat er eerst 3x ontladen moet worden.
Tja dan weet ik het niet meer
Gewoon oplade. Bij uitzondering kunnen ze toch een geheugen effect krijgen.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Pagina: 1