Na de vakantie wil ik eigenlijk een eigen case gaan bouwen. Nou heb ik in 3DS Max een ideetje uitgewerkt en ik vroeg me af of er nog iemand wat ideeen heeft...

Verwijderd
Verwijderd
HTML kan ie welOp zaterdag 06 juli 2002 18:05 schreef InSaNiTy_nl het volgende:
LoLiemand heir moet maar eens grondig wat html tutorials door nemen
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Zoals hij al zei: 3D Studio MaxOp zaterdag 06 juli 2002 18:05 schreef Wurm het volgende:
Mooi man!!! Welk programma heb je eigenlijk gebruikt om dit te maken?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Meh!
Kijk en dat viel mij METEEN op !!Op zaterdag 06 juli 2002 18:06 schreef ReseTTim het volgende:
als ik goed kijk wordt het 2 pcz in 1 case beetje dus mijn idee..
Verwijderd
als je t zo krijgt zoals je het ook uitgetekent hebt, wordt t zeker een brute kast..Op zaterdag 06 juli 2002 18:11 schreef thacow het volgende:
Kast...
Gewoon helemaal van aluminium profielen en plexiglas.
Wil dat plexiglas eigenlijk nog een beetje glowpad achtig maken...
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Verwijderd
100cm bij 100cm ongeveer! Dat is inderdaad een beetje overdreven!Op zaterdag 06 juli 2002 18:14 schreef Xtuv het volgende:
Als dat moederbord op schaal is in verhouding met de kast word het wel een verdomd grote kast...
"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein
Verwijderd
Ja, dat viel mij ook al op, of wordt je case echt zo groot?Op zaterdag 06 juli 2002 19:35 schreef tofus het volgende:
Hmm... misschien ligt 't aan mij, maar ik heb 't idee dat de verhoudingen in je 3DSMax-werkje een beetje scheef zijn. Zo lijkt dat moederbord haast kleiner dan de 5,25" bays. Daarnaast, ervan uitgaande dat een moederbord ongeveer een centimeter of 30 lang is, kom ik uit op een kast van bijna 70x70x70 cm. Da's geen case meer, da's een klerenkast...
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
jij hebt nog niet mijn frontje gezien dat ik gah maken.. ik ook nog nietOp zaterdag 06 juli 2002 18:10 schreef thacow het volgende:
Hey
Ressettim,deze case is wel een ietsiepietsie nagemaakt van jouw flightcase-mod. Alleen is deze dan een beetje meer afgewerkt zodat het ook mooi is als ie straks op mijn kamer staat.
No offense though
edit:
Hoezo slowchat
Verwijderd
Verwijderd
ah betersOp zondag 07 juli 2002 12:46 schreef thacow het volgende:
Ben al bezig met tekening te maken met nieuwe verhoudingen dus dat komt wel goed. 3ds max 4.2 kun je gewoon van kazaa halen en er zitten best wel veel tutorials bij en anders staan ze nog gewoon op internet. Ik heb het ook alleen aan de hand van tutorials geleerd dus dat zal jou ook wel lukken.
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Groter betekend niet gelijk beter flow. Als je een zooi loze ruimte hebt dan zal dat niet je flow verbeteren. Dan kan je het beter iets kleiner maken.Op zondag 07 juli 2002 18:59 schreef thacow het volgende:
Ja dat snap ik ook wel, maar het maakt mij eigenlijk niks uit dat ie zo groot is. Zo heb je teminste een goede airflow. Ik zal nog wel wat pics posten van waar ik de fans wil hebben enz. en wat E-mile zei van die spijlen is wel gaaf, maar ik heb ook al blauwe verlichting binnen in en voorop en anders wordt het zo'n disco cube...
Verwijderd
M'n Oma is een site aan het haken.
kijk es naar mijn case die ik aan het bouwen ben.. die heeft ong. dezelfde maten en dan zie je toch wel dat je echt niet kleiner moet. want tis in mijn geval echt KRAPOp zondag 07 juli 2002 18:54 schreef ajampaniki het volgende:
Volgens mij kan je hem echt veeel kleiner maken. Zoveel ruimte heb je echt niet nodig, ook als je er waterkoeling in gaat maken.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd