Na tijden Simcity weer eens onder het stof vandaan gehaald en geinstalleerd op mijn systeem.
probleem is alleen dat ik bij de boot de volgende error krijg: The application or DLL F:\simcity3000\game\cms16.dll is not a valid windows image. Please check this against your installation diskette
ram ik op OK krijg ik: the procedure entry point TF_Exit8 could not be located in the dynamic link library kernel32.dll
Ram op OK en het spel start. Het draait verder goed, maar het probleem is dat het geluid (met name de muziek) vaak blijft hangen voor ongeveer 2 a 3 seconden, om alvorens verder te gaan.
Weet iemand hier een oplossing voor.
specs:
AMD XP2000+
512DDR
Asus A7s333
ATI Radeon 8500
SB live 1024
Win2K pro UK.
Simcity 3000 (origineel, dus zonder krak).
Op de maxis site staat hier verder geen update voor oid.
probleem is alleen dat ik bij de boot de volgende error krijg: The application or DLL F:\simcity3000\game\cms16.dll is not a valid windows image. Please check this against your installation diskette
ram ik op OK krijg ik: the procedure entry point TF_Exit8 could not be located in the dynamic link library kernel32.dll
Ram op OK en het spel start. Het draait verder goed, maar het probleem is dat het geluid (met name de muziek) vaak blijft hangen voor ongeveer 2 a 3 seconden, om alvorens verder te gaan.
Weet iemand hier een oplossing voor.
specs:
AMD XP2000+
512DDR
Asus A7s333
ATI Radeon 8500
SB live 1024
Win2K pro UK.
Simcity 3000 (origineel, dus zonder krak).
Op de maxis site staat hier verder geen update voor oid.