Borland C++ 5 heb ik nu eindelijk bemachtigd, maar ik vraag me af, waar ik al die simpele voorbeeldjes van mijn boek akn intypen. Ik heb gedaan New>CPP file en dan gaat het allemaal nog goed. Geen compilerfouten>Ik start project.exe op en ik zie: NIKS. Nu denk ik dat dat komt, doordat ik in mijn hello world programma, totaal geen informatie staat over "schrijf een windowsprogramma", maar als ik het in DOS uitvoer, krijg ik: This program must run under Windows. Kijk en dan begin ik me te irriteren. Kortom mijn vraag: Hoe kan ik er voor zorgen dat al die simpele voorbeeldjes uit mijn boek gewoon werken en dat ik output steeds blijf zien. Het maakt me niet uit als ik iets met dos moet doen, maar ik vind het allemaal een beetje vaag. Ik heb wel in de helpfiles gekeken en ik zag daar wel allerlei dingen om het met de hand te doen, maar dat ging volgens mij ook over windows programma's.
P.S. Kun je met Borland C++ ook Dos-Linux- of Macprogramma's schrijven?
Gewoon een paar dingetjes van een enorme beginner met C++, ookal ben ik al op dag 6, ik kan dus de programma's van dag 1 niet compilen...
P.S. Kun je met Borland C++ ook Dos-Linux- of Macprogramma's schrijven?
Gewoon een paar dingetjes van een enorme beginner met C++, ookal ben ik al op dag 6, ik kan dus de programma's van dag 1 niet compilen...