Toon posts:

[UT] Kan geen Admin worden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai een UT server in een LAN. Ik noem admin paswoord: 'pastor' en Admin name is Pastorovic. Ik ga de server in onder de naam PastoroVic. dan typ ik in console: adminlogin pastor

Dan staat er; PastoroVic has become an Admin
Dan doe ik: admin servertravel dm-liandri en hij doet niets. Ik heb op internet gezocht naar de commands voor map change en volgens mij is het dat. Weet iemand wat er hier fout is?

(Gelieve antwoorden binnen een paar uurtjes, want dan begint de LAN :D)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-10 21:32
adminservertravel aan elkaar?
andere map al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, andere map al geprobeerd, dan gebeurt er ook niets (krijg niet eens een bericht dat het commando fout is ofzo)

En bij adminservertravel zegt 'hij' : unrecognized command

Verwijderd

ik ken 't probleem, ik kan 't zelf ook niet op LAN (wel op een internet server).

misschien kan 't alleen bij dedicated servers? (anders weet ik 't namelijk echt niet)

-edit-

het is trouwens

'admin servertravel <map> <mutator>'

en dus zeker niet aan elkaar :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan, maar dan hebk het antwoord op mijn vraag niet, en officieel begint de LAN over 10 minuten :?

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
simpel:

admin servertravel DM-Liandri.unr?gametype=botpack.deathmatchplus?mutator=BDBMapvote3.BDBMapvote3,botpack.instagibdm

na de , kan je weglaten als je NW wilt spelen, heb je geen Mapvote, kan alles achter ? van deathmatchplus ook weg ;)

/edit

Voor CTF:

admin servertravel CTF-Gauntlet.unr?gametype=botpack.ctfgame?mutator=BDBMapvote3.BDBMapvote3,botpack.instagibdm

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb de hele reeks overgetypt, en nog steeds krijg ik dezelfde dingen. Geen map change en geen bericht. :? Hoe komt het?

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-11 23:46

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

download ff admin tool op www.xtremeclan.nl ofzo.. werkt perfect :)

http://www.xtremeclan.nl/html/dldetails.php?lid=40 hier dus

Specs | Audioscrobbler

Verwijderd

Topicstarter
Even over dat tooltje, ik heb het gedownload. Het is een .umod bestand. Wat moet ik daarmee doen?? Hoe moet ik het gebruiken?? :?

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:42
umod is toch een file die door ut uitgevoerd word ?

gewoon dubbelklikken

Verwijderd

Topicstarter
Dubbelklik werkt niet en 'openen met' en dan UT selecteren werkt ook niet. |:(

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Toch een legale Ut ? :9

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 23:11 schreef Pastorovic het volgende:
Dubbelklik werkt niet en 'openen met' en dan UT selecteren werkt ook niet. |:(
heb je windows ooit opnieuw geinstalled en UT niet? :)

daar lijkt 't namelijk op.

Install UT een keer opnieuw, dan pleurt hij wat in de registry dat .umod files geassocieerd worden met unreal, en lukt 't wel.

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Oud probleempje ;)
Kwam er ooit achter op GODY in Antwerpen, commando op LAN is vaak anders, namelijk =>
switchlevel DM-Deck16][.unr?game=botpack.teamgameplus?mutator=botpack.noredeemer

Dit is natuurlijk maar een voorbeeldje, maar het is dus switchlevel ipv admin servertravel.

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 23:51 schreef M1ch het volgende:
Oud probleempje ;)
Kwam er ooit achter op GODY in Antwerpen, commando op LAN is vaak anders, namelijk =>
switchlevel DM-Deck16][.unr?game=botpack.teamgameplus?mutator=botpack.noredeemer

Dit is natuurlijk maar een voorbeeldje, maar het is dus switchlevel ipv admin servertravel.
Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/smilies/diverse/worshippy.gif

you're the best. Als je eens wist hoe lang ik hier naar op zoek was. Ik dacht dat 't gewoon niet mogelijk was :{

Verwijderd

Topicstarter
Tnx M1ch, Ur my man ;)
Pagina: 1