Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Rennie, netman en Robin zijn crew (Rennie zomer mod van TMF, en netman en Robin zijn meukers).
Was ik ff vergeten
Das nog niet eerlijkOp maandag 08 juli 2002 15:06 schreef wauske het volgende:
Stelletje lullo's zijn het ook he
Rennie, netman en Robin zijn crew (Rennie zomer mod van TMF, en netman en Robin zijn meukers).
Was ik ff vergeten
Om te beginnen alle modjes van de fp ook html rechten op GOT
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
:POp maandag 08 juli 2002 15:06 schreef wauske het volgende:
Was ik ff vergeten
Ik ben crewOp maandag 08 juli 2002 15:06 schreef wauske het volgende:
Rennie, netman en Robin zijn crew
Sinds wanneer dat
Blijkbaar konden ze niet slechter vinden
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
*Kuch. Heb ik het dan zo ver voorelkaar dat ik niet eens meer als crew gezien wordOp maandag 08 juli 2002 15:06 schreef wauske het volgende:
Was ik ff vergeten
nee iddOp maandag 08 juli 2002 15:49 schreef Renegade het volgende:
Blijkbaar konden ze niet slechter vinden
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Euhm nou neeOp maandag 08 juli 2002 15:53 schreef Jaymz het volgende:
[..]
*Kuch. Heb ik het dan zo ver voorelkaar dat ik niet eens meer als crew gezien word
Trouwens als jij geen crew wil zien is dat zo gedaan hoor
* RM-rf heeft dan wel geen HTML-rechten, maar wil even de foutjes uit Robin Vreuls' post halen:Op maandag 08 juli 2002 14:47 schreef Robin Vreuls het volgende:
<div style="filter: blur(Strength:20);width:540;font-size:100pt;"><font color=800080>ik niet</font></div>
- <div> : voor gewone teksteffecten is een span aan te raden, dat is een inline element, een DIV als block element is hier overdone aangezien topix zelf al alinea tags (P) rendert, ook als je html rechten hebt
- filter: blur(Strength:20) eventjes vergeten dat dit een volledig proprietaire ms-tag is, die ook nog eens flink conflicteert met de filter definitie binnen de SVG specs (waardoor MS zelf ook al filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.Blur(sProperties) adviseert).. als we dat vergeten en de Student toe zouden staan een proprietaire tag en dan in een deprecated syntax toe te passen, had hij alsnog nog altijd filter: blur(strength=20) moeten neerzetten, een : is hier volledig fout
- width: 540 hier mis ik een definite van een maateenheid, natuurlijk kiest de html-engine voor schermtoepassing nog altijd automatisch de pixel (px) maar aan te raden valt dit wél te definieren.
- font-size: 100pt maateenheid definitie is heel goed, toch raad ik webdev-ers altijd aan voor webtoepassing eerder de px als definitie voor de font-size te gebruiken, dat kan problemen voorkomen met betrekking tot het verschil in schermresolutie tussen windows (96dpi) en mac/linux (72dpi)
- <font> -tag is natuurlijk volledig deprecated en is niet wenselijk om toe te passen, zeker als iemand al aangeeft met style definites was een toevoeging van iets als color: #800080; aan de style definitie netter, tevens is het ergerlijk dat de Student in dit geval vergeet dubbelle quotes om zijn attribuut en bij definite van een hexidecimaal font het hekje neet te zetten: color="#800080". Natuurlijk is de gekozen kleur ook niet websafe, echter deze heeft een goede websafe fallback, dus dit telt niet te zwaar tegen.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Die heb ik ook maar geript van het Beta Forum uit de startpost van * RichardOp maandag 08 juli 2002 22:13 schreef RM-rf een heel verhaal over foutief HTML tag gebruik
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
aaah, code-rippen en niet helemaal begrijpen wat je doet ..Op maandag 08 juli 2002 23:10 schreef Robin Vreuls het volgende:
Die heb ik ook maar geript
in dat geval heb ik hier nog een houten driewielertje staan met rubber bandjes, waar mn dochtertje al heel goed op kan rondracen.
misschien een keertje langskomen om goed te kijken hoe zij het doet en dan van vooraf aan beginnen
* RM-rf denkt dat een goede pizza bij die bodem begient, meestal pizza-bodem zijn als Karton.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Mag ik zeggen dat ik dat bij tijd en wijle rete irritant vindOp maandag 08 juli 2002 22:13 schreef RM-rf het volgende:
...aangezien topix zelf al alinea tags (P) rendert, ook als je html rechten hebt
Gelukkig niet bij de algemene GoT-faq anders zou ik zitten met een source van heb-ik-jou-daar

WhaaaaaaaaOp maandag 08 juli 2002 23:17 schreef RM-rf het volgende:
aaah, code-rippen en niet helemaal begrijpen wat je doet ..
in dat geval heb ik hier nog een houten driewielertje staan met rubber bandjes, waar mn dochtertje al heel goed op kan rondracen.
misschien een keertje langskomen om goed te kijken hoe zij het doet en dan van vooraf aan beginnen
* RM-rf denkt dat een goede pizza bij die bodem begient, meestal pizza-bodem zijn als Karton.
trappers, stuur en zadel er af en dan een paar keer met de auto er overheen rijden (werkt iig met kromme wielen).Op dinsdag 09 juli 2002 01:26 schreef Netman867 het volgende:
HELP: ik heb een probleem met men fiets (), ze werkt nogal tegen en wil blijkbaar hele andere richtingen uit dan ik. Ik heb al geprobeerd het zooitje een beetje te buigen, maar ik ben bang datik het frame beschadig.... Wat moet ik nu doen?
Anders pak je over een paarje dagen de fiets van PlaceR die heeft dan een mooie nieuwe
ik denk dat een oude fiets wel lekekrder fietst, zijn ingereden
zowwww ahhh.. dit moest k ff kwijt, bedankt
<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>
Wat heeft je ZUS nou weer met je FIETS te maken?hebben die fietsen ook spatlappen, mijn zus namelijk wel...
Dat wil ik nog niet eens wetenOp dinsdag 09 juli 2002 23:56 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Wat heeft je ZUS nou weer met je FIETS te maken?![]()
<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter