[win xp] alle bestanden zien

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
ik wil graag alle bestanden zien van bijvoorbeeld de map programma's in het start menu als ik deze open met de verkenner. dit is nu niet het geval.

hoe stel je dit in?

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat mis je dan?
Er staan ook nog wat programma's in Documents & Settings -> All Users -> Start Menu.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• stylezzz99
nou, in het start menu zelf, via start... zie ik zegge 20 programma's, maar als ik deze map met mijn verkenner open dan zie ik er nog maar 10 en is de rest dus hidden, zo kan ik het menu niet naar mijn smaak aanpassen.

• blackd
  • Niet online
Op zaterdag 06 juli 2002 17:41 schreef GuidoHuis het volgende:
nou, in het start menu zelf, via start... zie ik zegge 20 programma's, maar als ik deze map met mijn verkenner open dan zie ik er nog maar 10 en is de rest dus hidden, zo kan ik het menu niet naar mijn smaak aanpassen.
WinXP is multi user he. Als je een programma voor meerdere users installeert, moet het ook in elk startmenu komen te staan. Waarschijnlijk zit hier jouw 'probleem'. De locatie van die items heb ik in mijn post hierboven aangegeven.
Bovendien kan je gewoon rechtsklikken op een willekeurig Start Menu item, en het zo verwijderen.

Verwijderd

kijk in je verkenner bij het tools of extra voor map opties en dan bij beeld

je kan daar kiezen om de verborgen bestanden te laten zien

• stylezzz99
dat heb ik dus allemaal geprobeerd. het heeft ook niks met multi users te maken, volgens mij :?

ik vindt het gewoon belachelijk dat ik niet eens alle start items met mijn verkenner kan zien.

weet iemand nog iets anders?

• blackd
  • Niet online
Op zaterdag 06 juli 2002 18:05 schreef GuidoHuis het volgende:
weet iemand nog iets anders?
Wat mis je dan zoal? Heb je al in die All Users gekeken?

En what about deleting door middel van rechtsklikken? :?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De helft staat in de map 'everyone', de andere helft onder 'GuidoHuis' of wat je account ook is. Kijk dus - zoals blackd al zei - op twee plaatsen:

rechtermuisknop op start en explore, en daarnaast rmuisknop - explore all users.

Samen moeten er dan 20 progs staan :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• stylezzz99
oke, maar ik eigenlijk bedoel ik dus, kun je ergens instellen dat je alle bestanden krijgt te zien, dit moet een hidden edit zijn, aaangezien bestand, weergave, ... niet helpt.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat snap ik niet helemaal. Wat bedoel je met een hidden edit?

Naast verborgen files kan je ook zeggen dat systeembestanden niet verborgen zijn. Maar dat zou hier niets mogen uitmaken.

Er is maar 1 plaats waar je alle snelkoppelingen samen ziet staan - de startbalk zelf. In de startbalk zelf kan je ook gewoon verplaatsen en verwijderen trouwens.

In de verkenner zijn ze altijd uitgesplitst
WinXP is multi user he.
;)

Als je ze toch om een of andere reden samen in een map zou willen zien, kan je ze dus allemaal in all users zetten..

Laat anders eens drie screenshots zien als je nog wat mist.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Weng
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Volgens mij bedoelt ie die persoonlijke mappen in je startmenu. Die verbergt de mappen vanzelf als je ze een tijdje niet gebruikt. Dat kan je uitschakelen via de eigenschappen van de taakbalk.

/edit: en anders zie posts van blackd

Aye aye captain

Verwijderd

Probleem: Bepaalde mappen worden verborgen in het Menu Start
Oplossing: om dit uit te schakelen doe je het volgende (in Klassiek menu Start werkt dit):

-Rechtermuisknop op "Start";
-"Eigenschappen";
-"Klassiek menu Start - Aanpassen";
-"Persoonlijke Menu's" uitvinken.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Bedankt voor je oplossing :) - dit topic is echter 2 jaar oud - ik sluit het nu dan ook maar om replies op de topicstart te voorkomen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.