Aankomende week heeft de aldi een race stuurtje met pedalen en force feedback voor 48,99 nou was mijn vraag weten iemand of het wat is .heb op zich namelijk wel intresse. ik heb helaas nog niet het merk kunnen vinden maar misschien dat iemand het model herkend. Het stuurtje heeft overigens wel twwe jaar garantie.
heb je wat meer info ?
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
ik heb hem ook zien staan in het krantje het merk is medion
ik heb daar ook al een keer die 4,1M pixel camera van medion gekocht en ik moet zeggen het merk bevalt me wel
dus als je toch van plan bent om een stuur te kopen waarom niet
je hebt toch 2 jaar garantie
ik heb daar ook al een keer die 4,1M pixel camera van medion gekocht en ik moet zeggen het merk bevalt me wel
dus als je toch van plan bent om een stuur te kopen waarom niet
je hebt toch 2 jaar garantie
oh sorry url vergeten.Op zaterdag 06 juli 2002 16:52 schreef Atgast het volgende:
heb je wat meer info ?
http://www.aldi.nl/index_nl.htm
is overigens geen force feedback
no-go dus
no-go dus
zeer realistisch door vibratie bij het sturen . wat moet dit dan zijn .Op zaterdag 06 juli 2002 16:53 schreef Atgast het volgende:
is overigens geen force feedback
no-go dus
USB aansluiting
zeer realistisch door vibratie bij het sturen
2 stuurschakelaars
8 functieknoppen
bevestiging d.m.v. 2 klemmen en 4 zuignappen
zeer geschikt voor race-, en flight simulatie
incl. software
geschikt voor Windows 98 SE/ME/ 2000/XP en
PC's vanaf 166 Mhz
hoezo geen force feed back?
zeer realistisch door vibratie bij het sturen
2 stuurschakelaars
8 functieknoppen
bevestiging d.m.v. 2 klemmen en 4 zuignappen
zeer geschikt voor race-, en flight simulatie
incl. software
geschikt voor Windows 98 SE/ME/ 2000/XP en
PC's vanaf 166 Mhz
hoezo geen force feed back?
Vibration Feedback?Op zaterdag 06 juli 2002 16:54 schreef tm288712 het volgende:
[..]
zeer realistisch door vibratie bij het sturen . wat moet dit dan zijn .
Is geen force feedback iig
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
kan iemand mij het verschil vertellen ???Op zaterdag 06 juli 2002 16:56 schreef nigelator het volgende:
[..]
Vibration Feedback?
Is geen force feedback iig
als er verschil was had ik je het wel willen uitleggen
volges mij is vibratie zoals die playstation padjes, en force feedback zoals zon arcade ding, waarbij je arm uti de kom word gerukt als je erges tegenaan fietstOp zaterdag 06 juli 2002 17:03 schreef pouw0174 het volgende:
als er verschil was had ik je het wel willen uitleggen
idd, vibratie: gewoon trillen, maar ECHTE force feedback stuurt 'de andere kant op' zeg maarOp zaterdag 06 juli 2002 17:05 schreef Atgast het volgende:
[..]
volges mij is vibratie zoals die playstation padjes, en force feedback zoals zon arcade ding, waarbij je arm uti de kom word gerukt als je erges tegenaan fietst
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
alleen nu de grote vraag zou ie echt geen force feedback hebben of zou de aldi het verkeerd in het krantje hebben staan . ik zag trouwens net dat de logitech force stuurtjes ook maar rond de 65 euro zijn . zal eens zoeken hoe daar de ervaringen mee zijn ik wil wel iets dat in ieder geval force feedback heeft bij twijfel zal ik ook verder zoeken. overigens bedankt voor de voorlopige reacties.
tsja wist ik ook niet trillen is trillen toch?
zal het eens aan mijn vriendin vragen
zal het eens aan mijn vriendin vragen
hoe zit het met de driverondersteuning (onder xp) ? Misschien dat iemand ervaring heeft met dit stuur?
Zouden de 8 buttons programmeerbaar zijn, of claimt de driver gewoon een functietoets van het toetsenbord?
Ik heb sinds de eerste Racingwheel van Trustmaster geen ervaring meer met die dingen dus misschien stel ik domme vragen (alleen bestaan die niet, want er bestaan alleen maar domme antwoorden
)
[Ohwja en op de achterkant van het krantje staat een Autoradio met MP3 speler voor €129!! ook van Medion]
Zouden de 8 buttons programmeerbaar zijn, of claimt de driver gewoon een functietoets van het toetsenbord?
Ik heb sinds de eerste Racingwheel van Trustmaster geen ervaring meer met die dingen dus misschien stel ik domme vragen (alleen bestaan die niet, want er bestaan alleen maar domme antwoorden
[Ohwja en op de achterkant van het krantje staat een Autoradio met MP3 speler voor €129!! ook van Medion]
Alleen: DE GROETJES
Jaaaa ik wilde er misschien ook zoëen voor mijn broer gaan kopen...
Iemand al ervaring met dit stuurtje?
Iemand al ervaring met dit stuurtje?
het verschil tussen force feedback en vibration feedback is dat vibration feedback altijd trilt als je het stuurtje beweegt, ongeacht het spel of software. Dus als je het gas intrapt trilt ie, als je stuurt gaat ie trillen etc.. dit wordt niet gestuurd door het spel itt force feedback. Bij vibration feedback zul je dus ook niks merken van kuilen in de grond of als je auto over de kop slaat, alleen als je zelf het stuur of gas/rem beweegt gaat ie trillen. Het is dus eigenlijk een beetje nep. In spellen kun je ook niet de optie 'force feedback' gebruiken.
Verwijderd
vind ik dit toch interesanter
Autoradio met CD/MP3 speler
4 x 250 Watt PMPO
RDS, en multi-colour display
geschikt voor het afspelen
van MP-3 files en CD's (audio CD compatible)
4 muziekinstellingen: flat, classic, pop,
of rock
elektronische regeling voor volume,
bas, hoge tonen, balans en fade
mute functie
front-aux ingang
(voor bijv. aansluiten van een
draagbare compact-disk)
ISO aansluiting
stereo cinch uitgang
per stuk
129.-
Trouwens Medion maakt wel een uitgebreid assortiment aan producten
4 x 250 Watt PMPO
of rock
mute functie
front-aux ingang
draagbare compact-disk)
ISO aansluiting
stereo cinch uitgang
per stuk
129.-
Verwijderd
Nee. Medion maakt geen produkten. Ze kopen apparatuur uit het verre oosten en zetten hun label er op. Die 4,1 Megapixel camera bijvoorbeeld is er een van het merk http://www.skanhex.com.tw/
Heb ik ook xien staan, maar zou ie echt 4x 250 watt zijn?Op zaterdag 06 juli 2002 20:17 schreef enigma het volgende:
vind ik dit toch interesanter
4 x 250 Watt PMPO
of rock
mute functie
front-aux ingang
draagbare compact-disk)
ISO aansluiting
stereo cinch uitgang
per stuk
129.-
wat denk je zelfOp zondag 07 juli 2002 02:28 schreef psmeets het volgende:
[..]
Heb ik ook xien staan, maar zou ie echt 4x 250 watt zijn?
de betaler vervuilt
PMPO....
Ik heb hier 2 leuke flatpanels staan - 180W PMPO...
RMS vermogen: 3.5W
PMPO zegt helemaal niks dus
Ik heb hier 2 leuke flatpanels staan - 180W PMPO...
RMS vermogen: 3.5W
PMPO zegt helemaal niks dus
OC / CM - Begint eer ge Bezint
er zitten niet eens gas/rem dingen bij volgens mij 
staat nergents namelijk
staat nergents namelijk
Canon EOS 80D En wat glaswerk
"PC-racestuur met gas- en rempedalen"Op woensdag 10 juli 2002 00:33 schreef Firecow het volgende:
er zitten niet eens gas/rem dingen bij volgens mij
staat nergents namelijk
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
Verwijderd
Een kennis van mij heeft het stuurtje gekocht.. ben er zelf ff geweest om te kijken , heb zelf een Logitech Momo.
Ik moet zeggen dat het voor het geld wel redelijk in elkaar zit, maar ook niet meer dan dat. het geheel voelt een beetje rammelig aan , vrij dun plastic en de pedalen zijn ook niet echt "je van het". het is trouwens geen echte force feedback, het is vibration feedback...gewoon alleen trillingen, verder niks..wel een minpuntje want het haalt een hoop realisme weg. opties voor force feedback in games zijn zwart of niet aanwezig dus force feedback zit er NIET op.
Verder is het zo dat tijdens de installatie van het stuur het hele Windows XP systeem 2x is vastgelopen, een harde reset was noodzakelijk.. de 3'de keer ging het wel goed.
Kortom , niet echt geweldig, maar voor het geld kun je het eigenlijk niet laten.
Mocht je iets meer te besteden hebben zou ik dat ZEKER doen.. ga eens kijken naar een Microsoft, logitech, of een momo.
Een kleine edit, Thrustmaster maakt ook wel geinige stuurtjes.
Ik moet zeggen dat het voor het geld wel redelijk in elkaar zit, maar ook niet meer dan dat. het geheel voelt een beetje rammelig aan , vrij dun plastic en de pedalen zijn ook niet echt "je van het". het is trouwens geen echte force feedback, het is vibration feedback...gewoon alleen trillingen, verder niks..wel een minpuntje want het haalt een hoop realisme weg. opties voor force feedback in games zijn zwart of niet aanwezig dus force feedback zit er NIET op.
Verder is het zo dat tijdens de installatie van het stuur het hele Windows XP systeem 2x is vastgelopen, een harde reset was noodzakelijk.. de 3'de keer ging het wel goed.
Kortom , niet echt geweldig, maar voor het geld kun je het eigenlijk niet laten.
Mocht je iets meer te besteden hebben zou ik dat ZEKER doen.. ga eens kijken naar een Microsoft, logitech, of een momo.
Een kleine edit, Thrustmaster maakt ook wel geinige stuurtjes.
Verwijderd
[HK mode] Mijn vriendin heeft ook zo'n staafje met Vibration Feedback, ik weet zeker dat dat géén Force Feedback is !!!
[/HKmode]
Het stuurtje ziet er aardig uit. Zal z'n geld heus wel waard zijn, als je nog geen stuur hebt.
Hier heb ik een destiny liggen (simpel stuurtje van de halfords) en twee gp-sturen van destijds 300 piek bij de dixons (en dat heb ik er natuurlijk niet voor betaald
)
Hier heb ik een destiny liggen (simpel stuurtje van de halfords) en twee gp-sturen van destijds 300 piek bij de dixons (en dat heb ik er natuurlijk niet voor betaald
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
lolOp woensdag 10 juli 2002 12:29 schreef hoolie_v het volgende:
[HK mode] Mijn vriendin heeft ook zo'n staafje met Vibration Feedback, ik weet zeker dat dat géén Force Feedback is !!!![]()
![]()
[/HKmode]
Bij mij is de installatie onder XP vlekkeloos verlopen.
En ik krijg het idee dat het wel een Force Feedback stuurtje is. Ben er geen expert in ofzow, maar als ik tegen een muur bots in Colin Mcrea 2 of in F1 2000, Dan gaat het stuurtje veel harder trillen. De optie Force Feedback is ook in beide spellen aanwezig trouwens. Niet zwartgekleurd of iets dergelijks.
Ach, en voor dit geld is het een goed stuurtje, het is trouwens het eerste stuurtje dat ik heb aangeschaft.
En ik krijg het idee dat het wel een Force Feedback stuurtje is. Ben er geen expert in ofzow, maar als ik tegen een muur bots in Colin Mcrea 2 of in F1 2000, Dan gaat het stuurtje veel harder trillen. De optie Force Feedback is ook in beide spellen aanwezig trouwens. Niet zwartgekleurd of iets dergelijks.
Ach, en voor dit geld is het een goed stuurtje, het is trouwens het eerste stuurtje dat ik heb aangeschaft.
Verwijderd
Het verschil tussen vibration en force. Vibration zorgt alleen voor een trilling als je over een bepaalde ondergrond rijdt of als je tegen een muur aan rijdt. Bij Force Feedback heb je een serieuze terugslag. Je voelt hetzelfde effect als je tegen een muur op rijdt. (niet doen trouwens
)
Verschil is het mooist te voelen met een joystick. Pak een jachtvliegtuig en een zware bommenwerper als voor beeld. Bij vibration Feedback is de tegenkracht bij beide vliegtuigen hetzelfde, terwijl bij Force feedback de jager heel soepel gaat en je de bommenwerper bij wijze van spreken met twee handen de bocht in moet wringen.
Da's het verschil
(Van iemand die al tig van die dingen gebruikt heeft)
Verschil is het mooist te voelen met een joystick. Pak een jachtvliegtuig en een zware bommenwerper als voor beeld. Bij vibration Feedback is de tegenkracht bij beide vliegtuigen hetzelfde, terwijl bij Force feedback de jager heel soepel gaat en je de bommenwerper bij wijze van spreken met twee handen de bocht in moet wringen.
Da's het verschil
(Van iemand die al tig van die dingen gebruikt heeft)
Aha, bedankt voor de uitleg.
Dan is het dus wel vibration, fine with me.
Blijft toch een leuk ding voor het geld. Aan gezien het m'n 1e stuurtje is vond ik het een leuke prijs om het eens te proberen.
Misschien had ik er geen reet aan gevonden met een stuurtje en was ik toch 100 euro lichter geweest.
Maar rijden met een stuur kicks ass!
Dan is het dus wel vibration, fine with me.
Blijft toch een leuk ding voor het geld. Aan gezien het m'n 1e stuurtje is vond ik het een leuke prijs om het eens te proberen.
Misschien had ik er geen reet aan gevonden met een stuurtje en was ik toch 100 euro lichter geweest.
Maar rijden met een stuur kicks ass!
Verwijderd
ben jij niet goed genoeg voor haar dan?Op woensdag 10 juli 2002 12:29 schreef hoolie_v het volgende:
[HK mode] Mijn vriendin heeft ook zo'n staafje met Vibration Feedback, ik weet zeker dat dat géén Force Feedback is !!!![]()
![]()
[/HKmode]
Pagina: 1