Sta op het punt om een nieuwe mobiel aan te schaffen maar ik ben hevig aan het twijfelen over het aan te schaffen toestel.
Ik twijfel tussen de Nokia 6510 en de Siemens S45.
Wat ik belangrijk vind:
- Snel laden van menus, adressenboek etc.
- Helder en overzichtelijk display
- De telefoon mag wat wegen maar vooral rubuust aanvoelen
Wat betreft het eerste punt, ik heb daar geen enkel inzicht in. Gebruik momenteel een S35 van Siemens en vind dat soms al traag. Om nog maar niet te spreken van de C45 van Siemens.
Helder en overzichtelijk display, daar gaat m'n voorkeur richting de Siemens. Nokia vind ik iets minder, alhoewel de menus van de Nokia wel weer overzichtelijker zijn.
Laatste punt is in het voordeel van de Siemens, dit is een telefoon, die Nokia weegt nix en voelt speelgoedachtig aan.
Het grote pluspunt van de Nokia vind ik dan weer de omvang en de FM radio (headset nodig) aangezien ik elke dag lang moet reizen zijn beide eigenschappen wel prettig.
Wie helpt me uit dit scenario ?
Operator wordt trouwens BEN.
Ik twijfel tussen de Nokia 6510 en de Siemens S45.
Wat ik belangrijk vind:
- Snel laden van menus, adressenboek etc.
- Helder en overzichtelijk display
- De telefoon mag wat wegen maar vooral rubuust aanvoelen
Wat betreft het eerste punt, ik heb daar geen enkel inzicht in. Gebruik momenteel een S35 van Siemens en vind dat soms al traag. Om nog maar niet te spreken van de C45 van Siemens.
Helder en overzichtelijk display, daar gaat m'n voorkeur richting de Siemens. Nokia vind ik iets minder, alhoewel de menus van de Nokia wel weer overzichtelijker zijn.
Laatste punt is in het voordeel van de Siemens, dit is een telefoon, die Nokia weegt nix en voelt speelgoedachtig aan.
Het grote pluspunt van de Nokia vind ik dan weer de omvang en de FM radio (headset nodig) aangezien ik elke dag lang moet reizen zijn beide eigenschappen wel prettig.
Wie helpt me uit dit scenario ?
Operator wordt trouwens BEN.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.