Toon posts:

[upgrade] graag advies van de biqqols

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een PIII 1000, 394 mb sdram, asusv7700 deluxe en verder een sblive en een netwerkkaart in mijn pc(mobo ben ik ff vergeten, maar boeit verder niet zo)

Nou was mijn vraag wat kan ik beter upgraden? Mijn video kaart of echt mijn hele mobo+cpu+ram en alles in 1x ?
Ik speel eigelijk vooral spellen en gebruik mijn pc ook voor muziekprogrammeren e.d. Verder geen zware grafische programma's enzo..

Stel dat ik alleen performace increase wil met games ben ik dan alleen met een nieuwe vid. kaart klaar(bv gf4) of zit je dan toch met een flinke bottle neck? In principe vind ik mijn geluidskaart en processor prima en goed/snel genoeg.

Tuurlijk is mobo+cpu en alles beter, maar financieel gezien weer niet :) Ik ben een arme student dus elke stuiver teveel uitgeven is er 1 teveel.

graag advies. bvd

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik denk dat je met een nieuwe videokaart al een heel eind komt... en een Ti4200 is niet zo duur :)

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zou er een echo audio layla bij kopen.
En ik zou er een mobo met DDR ondersteuning en P3 ondersteuning in zetten.

Zet er dan ff een budget bij

edit::.. Terw_dan moet niet zo snel zijn ..::

Verwijderd

je systeem is op zich nog ruim voldoende voor het gamen en normaal werken. Alleen andere videokaart is denk al meer dan genoeg om lekker te kunnen werken.

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

[topic=505074/1/25]
en een budget zou handig zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Er is geen budget :) Hoe ik aan geld kom moet ik nog verzinnen, maar daar is altijd wel een mouw aan te passen(lees:vader + zwaar roodstaan)

Maar ik denk inderdaad dat ik beter eerst een vid. kaart kan kopen en dan later nog eens een mobo+cpu upgrade. Momenteel kan ik alles nog makkelijk aan met mij pIII alleen sommige nieuwe games beginnen wel beetje te schokken met hoge detail(gta3 en mohaa) en als game freak vind ik dat wel belangrijk.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
'Er is geen buget':? En zelf geef je even daarvoor aan dat elke stuiver uitgeven er één teveel is als arme student. Hou het dus goedkoop :) Zie anders ook het upgrade topic.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.