Toon posts:

Warcraft III: Critical Error

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst WC3 geinstalleerd op mijn Win2k Pro systeem, als ik em start dan kan ik gewoon een tijdje de campaigns spelen, totdat ineens mn cd-rom speler begint te laden (ik heb de no-cd crack, dus de cd-rom is eigenlijk niet nodig) en mijn beeld stil blijft staan! Vervolgens beland ik weer in windows en hoppa:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~donde190/Warcraft3.jpg

Iemand enig idee hoe dit te verhelpen? :'(

B.v.d.

Sub Zero

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-11 07:49
[topic=525145/1/25]

Verwijderd

Topicstarter
Thx, hopelijk weten ze daar meer :o

• Saekerhett
  • Laatst online: 02-11 07:49
Op zaterdag 06 juli 2002 16:25 schreef -Sub-Zero- het volgende:
Thx, hopelijk weten ze daar meer :o
Idd, daar zitten de experts :)

• FreakR
  • Laatst online: 21:20
om even behulpzaam te zijn:
Voor de mensen met het beruchte "exception: 0xC0000005.. The memory could not be read"
Ik had dit probleem ook , nadat ik de anti-ailasing (zal wel weer fout gespeld weze)had veranderd van 4 naar 2 (met een Geforce 2 MX400 32 MB) , werkte de campaigns ook. In plaats van alleen de custom game.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben
Er zijn nog meer dingen waaraan het kan liggen. Onder andere dat je pc te warm is

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, geen ID maar ik heb em direct gespeeld als ik mn comp aanzet (heeft van tevoren niets anders gedaan maar wie weet) én hoe zou ik mijn Riva TNT2 anti-aliasing kunnen verandern hehe :P

• FreakR
  • Laatst online: 21:20
Op zaterdag 06 juli 2002 16:36 schreef -Sub-Zero- het volgende:
Hmm, geen ID maar ik heb em direct gespeeld als ik mn comp aanzet (heeft van tevoren niets anders gedaan maar wie weet) én hoe zou ik mijn Riva TNT2 anti-aliasing kunnen verandern hehe :P
Detail iets omlaag zetten? schijnt ook te helpen
Of er was ook nog iets met DivX dat je dat er af moest gooien :? :P

* FreakR is blij dat het bij hem wel in een keer werkte :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Katwijck1
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-10 11:55

Katwijck1

So little time to spend

Ik veranderde dat op deze manier:
rechtermuis op bureaublad -> eigenschappen -> tabblad instellingen -> klik op geavanceerd -> klik dan op het tabblad waar je videokaart's naam staat (bij mij een tabblad met Geforce2MX/MX400 -> vervolgens klikken op aanvullende eigenschappen -> dan op tabblad 3d-inferrentie-instellingen klikken , en kies voor handmatig 2x

Exploring the island of Tsushima

Verwijderd

Topicstarter
Wat een geluk, ik heb zojuist de Blizzard help-page gevonden, staan allerlei dingen, mn hardwareversnelling stond al op full, laatste directX » check alles goed
Toen stond er, down war3.reg [let op] én zet de refreshrate naar 60
Nu komt het, mijn refreshrate stond op 85 Hz (19") ?
Iets verteld mij dat het daaraan kan liggen, DivX Pro staat er ook op (wat een problemen :P) Dus ja, eens kijken he *D

Verwijderd

Choeso Jei :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.