4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Heb ik en het past.
Een 6000AlCu op een inmiddels bijna antieke A7V.
Thanx man! (en zo antiek is ie niet hoor)Op zaterdag 06 juli 2002 16:30 schreef Frits Bolkestein het volgende:
Heb ik en het past.
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Op mijn A7V333 past het ook prima, maar met de mem past het bij mij ook maar nét.
Als ik iets hogere dimms had dan had ik waarschijnlijk een stukje papier oid ertussen moeten doen.
Om mijn dimm te plaatsen moest ik namelijk een aantal bladen effe wegdrukken om erbij te kunnen.
Maar pas wel op, de 6000Cu die ik ook heb is 465 gram, AMD max is 300. Maar ik trouwens de bevestiging van de Zalman prettiger als mijn Spire koeler. Die spire moest heel strak, en mijn Superorb was helemaal een ramp
maar die zalman kan met die handige hendel zo vastgemaakt worden (die hendel kan je in het gat van de clip drukken).
Ga met die koeler er op alleen NIET op lanparties slepen
PC verplaatsen ook met enige voorzichtigheid en NIET hard neerzetten.
Als ik iets hogere dimms had dan had ik waarschijnlijk een stukje papier oid ertussen moeten doen.
Om mijn dimm te plaatsen moest ik namelijk een aantal bladen effe wegdrukken om erbij te kunnen.
Maar pas wel op, de 6000Cu die ik ook heb is 465 gram, AMD max is 300. Maar ik trouwens de bevestiging van de Zalman prettiger als mijn Spire koeler. Die spire moest heel strak, en mijn Superorb was helemaal een ramp
Ga met die koeler er op alleen NIET op lanparties slepen
PC verplaatsen ook met enige voorzichtigheid en NIET hard neerzetten.
Hmmmms, ik heb 3 dimms, dus wellicht moet ik inderdaad even een stukkie papier er tussen steken. Jammer dat je de Zalman niet geoon 90 graden kan draaien
Kan je altijd voor de gein proberenOp zaterdag 06 juli 2002 22:55 schreef Microkid het volgende:
Hmmmms, ik heb 3 dimms, dus wellicht moet ik inderdaad even een stukkie papier er tussen steken. Jammer dat je de Zalman niet geoon 90 graden kan draaien
hehe hardware van een jaar oud is zowat antiek hoor 
ik heb ook de A7V133, ben er nog heel erg tevreden mee, maar leverbaar zijn ze al lang niet meer
nouja dit bord was een mooie afsluiting van asus voor het PC133 tijdperk.
ik heb ook de A7V133, ben er nog heel erg tevreden mee, maar leverbaar zijn ze al lang niet meer
nouja dit bord was een mooie afsluiting van asus voor het PC133 tijdperk.
Pagina: 1