Mag ik hem opnieuw openen mits inkorting ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik schreef enkele uren geleden op "windows operating systems" :

Ik wil voor mijn broer een account in xp aanmaken zodat die enkel IE,messenger en sof2 kan doen.Hij mag slechts aan 1 map kunnen en totaal niets opstarten
(geen search,deze computer,cdrom,...).

Is hier een handig progje voor of hoe doe ik het het beste ?

Ook wil ik een snelle,simpele en onzichtbare keylogger hebben,welke raden jullie mij aan ?

Na amper 1 reply schreef de mod Merely :

Dit hoort in Software Algemeen
Probeer er gewoon wat uit, dat verwachten we van een tweaker
Succes
Dus nu is dat topic op slot en heb ik nog geen antwoord voor mijn eerste vraag (merci voor de keylogger hé Sinnema ;) ).Merely heeft wel gelijk over die keylogger dat ik er zelf moet uitproberen,maar mij was het vooral te doen over een progje om de rechten in te stellen (niet poledit).

Nu is mijn vraag : mag ik een nieuw topic openen met alleen mijn eerste vraag ,maar dat die niet gesloten wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zoals Merely zegt: Zoek eerst eens zelf wat uit, want je bet hier op gathering.tweakers.net.
Tweaker staat voor iets wat zelf gaat knutselen en daals hij/zij er uiteindelijk toch niet uitkomt gaat vragen.

Een vraag stellen met de gedachte dat er vast wel iemand voor je een antword bedenkt omdat je zelf te lui bent om te zoeken wordt hier niet op prijs gesteld en gaat daarom dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:07

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zaterdag 06 juli 2002 16:14 schreef jadjong het volgende:
Zoals Merely zegt: Zoek eerst eens zelf wat uit, want je bet hier op gathering.tweakers.net.
Tweaker staat voor iets wat zelf gaat knutselen en daals hij/zij er uiteindelijk toch niet uitkomt gaat vragen.

Een vraag stellen met de gedachte dat er vast wel iemand voor je een antword bedenkt omdat je zelf te lui bent om te zoeken wordt hier niet op prijs gesteld en gaat daarom dicht.
Ik ben het wel met je eens, maar het is volgens mij niet ff zomaar met de windows help te doen. Ik denkt dat NTFS verplicht is dan en nog wat leuke kennis van windows beveiligen. Wat was die command van windows beveiliging ook al weer, start -> uitvoeren -> :?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 06 juli 2002 16:28 schreef We Are Borg het volgende:
Wat was die command van windows beveiliging ook al weer, start -> uitvoeren -> :?

:)
gpedit.msc :)

En nu weer zelf verder klooien ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zaterdag 06 juli 2002 16:30 schreef blackd het volgende:

[..]

gpedit.msc :)

En nu weer zelf verder klooien ;)
:*

Blackd heeft gelijk, aanrotsooien. Je moet NTFS hebben gekozen i.p.v. FAT32. Dan kan je alle mappen voor deze gebruiker blokkeren en met gpedit.msc de rest :) Succes en veel plezier met aanrotsooien. Zelf proberen is leuker dan hier een stappenplan te vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik was van plan om het zelf te proberen,maar om iets te proberen moet je wel eerst een startpunt ( = progje) hebben.
Nu ik "gpedit.msc" heb,kan ik weer ff verder gaan TWEAKEN.

God,wat is GoT goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zaterdag 06 juli 2002 18:13 schreef EXE-cuter het volgende:
Ik was van plan om het zelf te proberen,maar om iets te proberen moet je wel eerst een startpunt ( = progje) hebben.
Nu ik "gpedit.msc" heb,kan ik weer ff verder gaan TWEAKEN.

God,wat is GoT goed !
Succes ermee :)
Pagina: 1