Heeft iemand die, (ik bedoel dus 'proxy'sinbelnummers voor Den Bosch, en dns, enz enz)
Tis voor analoog telefoon
BvD
Tis voor analoog telefoon
BvD
voor Plus-abonnees; 06760 02505
voor EBO-abonnees (Plus & Basic); 06760 03505
Zei ik al dat ik al heb gezocht.Op zaterdag 06 juli 2002 15:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
volgende keer eventjes zelf zoeken heh![]()
Verwijderd
Waar heb je dan in vredesnaam gezochtOp zondag 07 juli 2002 22:03 schreef dave01 het volgende:
[..]
Zei ik al dat ik al heb gezocht.
Maar toch bedankt
Deze kan dicht lijkt me, of iemand moet nog gegevens hebben maar da lijkt me sterk.
Wel op de siteOp zondag 07 juli 2002 22:05 schreef Dave Schalk het volgende:
[..]
Waar heb je dan in vredesnaam gezochtNiet op de planet site zeker
Weet niet iedereen die uit het hoofd dan?Op zaterdag 06 juli 2002 15:39 schreef veldmuis het volgende:
planet.nl vast wel
proxy = proxy.planet.nl
dnssen zijn 195.121.1.34 en 195.121.1.66
best ziek dat ik die uit mn hoofd ken eik
www.planet.nl heb ik zelf ook gekeken..najah je hebt de tijd tussen de reply's gezien dus erg lang duurde het nietOp zondag 07 juli 2002 22:03 schreef dave01 het volgende:
[..]
Zei ik al dat ik al heb gezocht.
npMaar toch bedankt
mjah...lijkt me ook maar deze gegevens blijven nog wel te vinden ook al is het topic dicht hoorDeze kan dicht lijkt me, of iemand moet nog gegevens hebben maar da lijkt me sterk.
Ok dan hou nu maar op met replyen want daar moeten die mensen ook alleen maar overhen gelezen hebben.Op zondag 07 juli 2002 22:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
www.planet.nl heb ik zelf ook gekeken..najah je hebt de tijd tussen de reply's gezien dus erg lang duurde het niet
[..]
np
[..]
mjah...lijkt me ook maar deze gegevens blijven nog wel te vinden ook al is het topic dicht hoor
en mensen kunnen de planet site ook wel vinden denk ik
Verwijderd
En ik zie bij jou link geen dns nummers en ip's en proxy's staan???Op zondag 07 juli 2002 22:09 schreef Dave Schalk het volgende:
http://web.planet.nl/klantenservice/helpdesk/inbelpunten.html
Ehhh ja dat was erg moelijk te vinden
Verwijderd
Zal ik je vertellen dat die op de helpdesk wel staanOp zondag 07 juli 2002 22:10 schreef dave01 het volgende:
[..]
En ik zie bij jou link geen dns nummers en ip's en proxy's staan???
Dus jij doet hier ook niet alles goed? wijsneusOp zondag 07 juli 2002 22:12 schreef Dave Schalk het volgende:
[..]
Maar als je werkelijk gezocht had wist je dat wel
Edit qoute het is allemaal het zelfde
Verwijderd
Ik zoek teminste welOp zondag 07 juli 2002 22:13 schreef dave01 het volgende:
[..]
Dus jij doet hier ook niet alles goed? wijsneus
me 2Op zondag 07 juli 2002 22:14 schreef Dave Schalk het volgende:
[..]
Ik zoek teminste wel
Weet niet of jij dat grappig vind.Op zondag 07 juli 2002 22:15 schreef Dave Schalk het volgende:
[..]
Dat is een grapje
houd het een beetje netjes!Op zondag 07 juli 2002 22:16 schreef dave01 het volgende:
[..]
Weet niet of jij dat grappig vind.
Wedden dat deze nu gesloten word door jou gezeik
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()