Toon posts:

Hardwares..

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met me (2e) hardeschijf, ik wist ff niet waar ik het anders in het forum moest posten, dus doe ik het maar op de software.
Ik starte vanochtend me computer, en kreeg me leuke blauwe "dell" screentje >:), en ik duw escape omdat het nogal lang duurt.. Ik kijk en ineens springt er een "disc fix:" |:( en een of ander getal.. Ik had zoiets van: WTF moet dit voorstellen? En hij start verder op, ik ga naar mijn computertje, en ik zie dat me CD-Rom is opgeschoven op de "D:\" in plaats van me "E:\" aangezien de D eerst me 2e harde schijf was.. Iemand oplossing om deze harde schijf weer aan de gang te krijgen?

Alvast bedankt

Greetz Maarten, aka T'raxis

Kut, kom er nu net achter dat er een hardware algemeen forumpje is >:) Ach ja.. Je bent blond of je bent het niet he? B-)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
umz dude...
"ik heb een probleempje met mn hardware dus ik post het maar in een software forum"

logica op de grond laten vallen ofzo :?

zitten de kabels etc allemaal goed vast :?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmmm, dit neigt naar een hardware probleempje. Kijk in je BIOS of tijdens het opstarten of je schijf daar nog herkend wordt. Als dat niet zo is, schroef de kast open, en kijk of de kabels goed vast zitten.

En nu even de softwarekant
Als je schijf wel in je BIOS staat, kijk of hij nog in apparaatbeheer te vinden is. Als dat zo is, kijk of hij goed gepartitioneerd is.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Hmm beetje wazig.. Heb wat stof ertussen uit gehaald.. Verder zaten alle kabels naar mijn zien ok.. Dus tja ik weet ut ook niet meer.. Nu na deze keer opstarten doet ie het wel.. Maarja.. Nogsteeds beetje wazig hoor.. Ik post wel weer wat als ie et nog steeds niet doet.. :9

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Dan mag je, als het niet lukt een topic openen in het goede forum :)

En verzin dan tevens een topictitel die ergens op slaat aub :*

Dit topic is gesloten.