HGA Netwerken : Negotiator (Admin)
Das mooi ...
Alleen het icq bloemetje erachter is nog met het nummer van havana
Das mooi ...
Alleen het icq bloemetje erachter is nog met het nummer van havana
Hier kunnen we tenminste mee lachen en rot opmerkingen plaatsen dat het prutsers zijn e.d.Op zaterdag 06 juli 2002 15:29 schreef [Airwolf] het volgende:
Hmm, ik dacht dat op/of aanmerkingen op de faq in sm moesten enzow..
Hahaha! Prutsers!Op zaterdag 06 juli 2002 15:40 schreef We Are Borg het volgende:
Hier kunnen we tenminste mee lachen en rot opmerkingen plaatsen dat het prutsers zijn e.d.
www.watbenjedan.comOp zaterdag 06 juli 2002 15:40 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Hier kunnen we tenminste mee lachen en rot opmerkingen plaatsen dat het prutsers zijn e.d.
Mja hij is wel geupdate, alleen zijn ze het bloemetje vergetenOp zaterdag 06 juli 2002 15:41 schreef Kjev het volgende:
Niet zo zeer een foutje als wel een gebrek aan update, dus. Dat het nog niemand eerder opgevallen is, geeft wel aan dat het niet zo'n grote fout is
.
Hmm, daar valt dit niet echt onder volgens mij..Het Schop een Modje Forum is speciaal opgezet om de crew te wijzen op zaken die niet helemaal gaan zoals ze horen.
Hierbij kan je denken aan crossposters, warezrequests, discriminatie, foute usericons en dergelijke zaken.
Oordeel zelf, ik vond LAZaken die niet in Lieve Adjes horen
* Een Modje op een thread of een reactie wijzen
* Zaken met betrekking tot Tweakers.net
* Klachten aangaande Tweakers.net IRC (irc.tweakers.net)
Wat wèl in Lieve Adjes hoort
* Je wilt weten waarom jouw topic is gesloten of verplaatst:
* Je bent het oneens met een Waarschuwing:
* Je wilt een voorstel ter verbetering van GoT doen:
* Je hebt een vraag aangaande GoT of een bepaalde policy:
* Je wilt een algemene opmerking over GoT of haar users maken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq