ik zit eraan te denken om effe suse 8.0 op mijn systeem te zetten. nu zit ik nogal vaak achter het internet met een adsl verbinding via de usb modem. kan ik dit ook in suse 8.0 personal? het gaat dus echt om adsl via een usb modem.
had je [topic=535236/1/999] gezien? 
die gaat ongeveer over hetzelfde...komt er dus op neer dat het niet echt makkelijk gaat worden
denk dat je met google eigelijk wel nette howto's zal vinden.
weet het eigelijk haast zeker
die gaat ongeveer over hetzelfde...komt er dus op neer dat het niet echt makkelijk gaat worden
denk dat je met google eigelijk wel nette howto's zal vinden.
weet het eigelijk haast zeker
heb hem gezien ja, maar ik kwam er niet echt uit. ik hoopte dat iemand anders een andere manier zou weten hoe het wel makkelijker kon. bedankt in ieder geval
'k heb google ff aangeslingerd:
http://users.belgacom.net/smudge/
lijkt me best een aardige om te beginnen eerlijk gezegd
http://users.belgacom.net/smudge/
lijkt me best een aardige om te beginnen eerlijk gezegd
ik heb effe naar die link gekeken, maar het ziet er maar moeilijk uit en ik ben niet zo heel erg handig 
ik weet dat usb modems herkend worden, maar of dit met die van alcatel ook het geval is in suse 8.0 weet ik niet. vandaar de vraag want het zou zonde zijn als ik er allemaal mee bezig ben en dan blijkt het niet te kunnen.
die handleiding was trouwens ook voor mandrake en niet voor suse. lijkt me niet heel veel uitmaken maar ik als nOOb snap er al te weinig van. mocht iemand weten of het onder SUSE 8.0 makkelijk kan laat het dan please effe weten
ik weet dat usb modems herkend worden, maar of dit met die van alcatel ook het geval is in suse 8.0 weet ik niet. vandaar de vraag want het zou zonde zijn als ik er allemaal mee bezig ben en dan blijkt het niet te kunnen.
die handleiding was trouwens ook voor mandrake en niet voor suse. lijkt me niet heel veel uitmaken maar ik als nOOb snap er al te weinig van. mocht iemand weten of het onder SUSE 8.0 makkelijk kan laat het dan please effe weten
Pagina: 1