Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 19:19:
Ik vind het alleen zo jammer van die Archos dingen dat ze zo weinig aan het design gedaan hebben. Hij ziet er, ehm hoe ga ik dit zeggen :P, niet zo mooi uit. Vind ik jammer, want de specs zijn best cool :)
Het is op het randje van de laatste techniek en vergeet vooral niet hoe de eerste computer er uit zag.....het gaat vooral om de techniek en nog niet echt om het design.
De volgende jbmm zal er een stuk mooier uit zien.
Ipod komt trouwens ook met het zelfde video enzo....ik weet zeker dat die er een stuk beter uitziet en ook duurder zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeadBeateR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05-2023
Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 19:19:
Ik vind het alleen zo jammer van die Archos dingen dat ze zo weinig aan het design gedaan hebben. Hij ziet er, ehm hoe ga ik dit zeggen :P, niet zo mooi uit. Vind ik jammer, want de specs zijn best cool :)
Ik heb zoiets van, hij zit toch 9 van de 10 x in mijn broekzak, dus wat fokt mij het design nou?

alleen de lak op de achterkant was bij mij al na 1 week er half af :? 8)7 ... dat hadden ze wel wat beter mogen afwerken!! wie heeft hier nog meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 19:36:
[...]

Het is op het randje van de laatste techniek en vergeet vooral niet hoe de eerste computer er uit zag.....het gaat vooral om de techniek en nog niet echt om het design.
De volgende jbmm zal er een stuk mooier uit zien.
Ipod komt trouwens ook met het zelfde video enzo....ik weet zeker dat die er een stuk beter uitziet en ook duurder zal zijn.
Tjah, maar kijk ns naar bijvoorbeeld de Creative Jukebox, die ziet er al een stuk beter uit. Deze heeft echter mindere functionaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:42

EnnaN

Toys in the attic

nog even voor de duidelijkheid: als je wat meer performance wilt uit je archos, check anders even http://rockbox.haxx.se/ ... open source firmware..arch maklkeijk te installeren/deinstaleren (filetje op/filetje van archos)...

is echt goed...

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnnaN schreef op 07 januari 2003 @ 22:14:
nog even voor de duidelijkheid: als je wat meer performance wilt uit je archos, check anders even http://rockbox.haxx.se/ ... open source firmware..arch maklkeijk te installeren/deinstaleren (filetje op/filetje van archos)...

is echt goed...
Klinkt goed, alleen jammer dat er nix van te gebruiken is voor de JBMM , maar alleen voor de mp3 spelers van Archos.....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 19:36:
[...]

Geloof jij het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het haast zeker, heeft waarschijnlijk ook blauwe tanden aan boord.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:11
Volgens mij is dat camera probleem niet op te lossen:

op 640x480 fotostand heb je kleinere foto's, zoom je die 2x in, heb je een een foto van 320x260 (oid) die opgeblazen wordt naar 640x480.

Als je dus die camera uit z'n 2x zoom haalt zoals iedereen vermoed dat ie daarin staat, kom je uit op een camera mode van 640x480 (of is dit totale onzine :? ).

Persoonlijk zou ik het helemaal niet erg vinden als ik film kan opnemen op 640x480 of 1024x768, dat zou ik alleen maar beter vinden. Het zal veel HD in beslag nemen, maar daar heb je toch genoeg van :P

Iemand die mn theorie onderuit wil halen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
Red Nalie schreef op 08 January 2003 @ 13:15:
op 640x480 fotostand heb je kleinere foto's, zoom je die 2x in, heb je een een foto van 320x260 (oid) die opgeblazen wordt naar 640x480.
Dat noemen ze wel 'es digitale zoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Jasper schreef op 08 januari 2003 @ 14:52:
[...]

Dat noemen ze wel 'es digitale zoom.
Dat zeg ik >.<"

Als je een foto neemt op 640x480 op 2x zoom (for the unknowing dat ding KAN alleen maar digitale zoom == overbodige info, dacht dat je dat wel begeep). kom je op 320x280

en aangezien er veel mensen zijn die over de CAMERA(film) klagen dat die op 2x zoom staat, DAAR is mijn uitleg voor.....!? :X

offtopic:
Snap dat dan :P

[ Voor 8% gewijzigd door FailFr8er op 08-01-2003 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We willen foto's zien!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Die stonden toch ook op die ene site :?
(voordat ik weer de schuld krijg :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ReseT schreef op 06 July 2002 @ 15:37:
Ik heb de Jukebox Studio 5gig ding bij de V&D in Arnhem gezien voor 399. Maar ik denk dat jij niet daarna zocht.
:( :( :( ELECTRIC CITY!!!! :(
( :9 )
ik werk er ook :X

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kun je de link van die site even posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 15:14:
kun je de link van die site even posten
Die staat ergens een paar pagina's terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er trouwns een buffer op dit ding???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 12:54:
zit er trouwns een buffer op dit ding???
Ja 32 meg geloof ik :P

Ik heb trouwens nu het volgende probleem:

Dat ding b00t af en toe niet (as in, rooie lampie gaan branden als ik de knop ingedrukt hou, en gaat weer stug uit als ik mn vinger eraf haal :|) iemand hier een oplossing voor :?

Tevens wil mn USB2 stekker niet echt meewerken, ligt soms aan en HEEL vaak aan verbinding tussen USB2 uiteinde aan AJBM en de kabel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er net achter gekomen dat er alweer een nieuwe jukebox multimedia aan zit te komen. Deze kan wel divX afspelen in de volledige resoltutie, heeft standaard usb 2, is verkrijgbaar met 40 Gig hdd en er is een video-in module voor. De andere multimedia accesoires werken er ook allemaal op. Het is vet balen maar ik denk dat ik mijn oude ga verkopen en van de zomer deze ga halen. Mijn jukebox Multimedia is net 2 maanden oud ofzo :'( maar hij staat nu al helemaal vol met 3000 mp3's en allemaal films, dus ik denk dat ik die 40 Gig wel hard nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
hoeveel kost de archos nou zodat ik filmpjes kan kijken fotocamera niet en die rommel
en zijn die filmpjes de moeite waard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik geloof dat je de 20 gig versie voor E 385,- kunt krijgen en de 10 gig voor E 349,-
Ik zou zeggen kijk in de pricewatch van tweakers.net.
Ja de filmpjes zijn de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Heeft er iemand een oplossing voor mijn USB2.0 probleem :?

USB1 pakt ie gewoon, maar USB2 werkt 9/10x gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 16:24:
Ik ben er net achter gekomen dat er alweer een nieuwe jukebox multimedia aan zit te komen. Deze kan wel divX afspelen in de volledige resoltutie, heeft standaard usb 2, is verkrijgbaar met 40 Gig hdd en er is een video-in module voor. De andere multimedia accesoires werken er ook allemaal op. Het is vet balen maar ik denk dat ik mijn oude ga verkopen en van de zomer deze ga halen. Mijn jukebox Multimedia is net 2 maanden oud ofzo :'( maar hij staat nu al helemaal vol met 3000 mp3's en allemaal films, dus ik denk dat ik die 40 Gig wel hard nodig heb.
Op welke termijn komt die nieuwe?
Een bruikbare standalone divx player is een leuke extra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die Jukebox Multimedia 140 komt zou deze maand in Amerika uitkomen, maar op de Amerikaanse site is hij nog niet te koop. Maar er komt een nog betere uit dan deze en dat is de Jukebox Multimedia 240. Die lijkt heel erg op een PDA en heeft ongeveer dezelfde functies als de 140 maar heeft een 3,8 inch beeldscherm. Dat is meer als 3 keer zo groot dus. Hiervan is volgens mij nog helemaal geen release datum verkrijgbaar.
Maar van de zomer ga ik dus of de JBMM 240 halen of de Thompson Lyra RCA = ongeveer hetzelfde als de JBMM 240 maar dan met een 3,5 inch beeldscherm. Deze komt pas in juni uit in Amerika. Dan verkoop ik dus mijn JBMM 020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Ik ga hem ook kopen, maar ik hou gewoon mn eigen Jukebox, of iemand moet em heel graag willen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welke ga je kopen? De 140 of 240?
Heb jij er al wat meer info over, zoals de prijs of releasedatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 19:50:
Welke ga je kopen? De 140 of 240?
Heb jij er al wat meer info over, zoals de prijs of releasedatum?
als ik em koop neem ik diegene met de beste specs/size, aangezien hij nog wel in mn borstzak moet passen ;) (of er moet een handig draagzakje bijzitten :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al wat bekend inzake de prijs en releasedatum van de nieuwe JBMM???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja de AJBM 120 en 140 komen in april voor 580 Euro
De AJBM 320 en 340 komen er ook aan, de prijzen zijn nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 09:16
Om dit topic maar weer wat leven in te blazen:
ik ben dus ook van plan om zo'n archos multimedia jukebox 20 te halen.
alleen ik heb nog een paar vraagjes:
- is 't schermpje niet veel te klein? (wie geeft mij ff de maat in cm?)
- zit er een backlight achter 't scherm?
- hoe lang kan ik divx kijken achterelkaar?
- voor de mensen die 'm al een tijdje hebben: hoe bevalt 'ie na lange tijd? gaat er wel eens wat kapot?

ik wil 'm dus vooral kopen voor in de trein om divxfilms te kijken. Ik heb er hier zo'n 90 op cd staan, en je moet er toch wat mee doen :)

voor de mensen die niet weten hoe duur die is: http://www.tweakers.net/pricewatch/36082

385 euro dus

edit: in de pricewatch staat de jbmm voor 389 bij Progress online, maar dit is de versie incl. digicamera! de versie zonder digicamera kost maar 335 euro!!!
edit2: (ik blijf editten) die gozers bij progress zetten hun prijzen zonder btw op hun pagina :( oftewel de archos kost 399 euro daar

[ Voor 28% gewijzigd door Bramm op 08-09-2003 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Archos av 320 bij een internet winkel in canada gekocht. Hij is de helft van de prijs van wat hij hier kost en prima service tot nu toe.
Het is denk ik een klein bedrijf die rechtstreeks bij archos koopt. Veel persoonlijk contact en erg virendelijk.

ik heb ongeveer 450 euro betaald

website is: http://www.hotmp3gear.com

succes

Verwijderd

Topicstarter
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen G3kkie? Was hij hier maar zo goedkoop. Hij staat op hun site voor 599 dollar, is dat maar 450 Euro?
En nu gebruik je een verloopstukje voor je stopkontakt? Of heb je de Europese adapter apart ergens bijbesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Je kunt er gewoon een simpel verloopstekkertje voor gebruiken. Adapter werkt op meerdere voltages. Dat is mij verteld tenminste (lijkt me trouwens ook wel vrij normaal aangezien haast alle nieuwe apparaten dit ook ondersteunen). Ik krijg em deze week als het goed is binnen (AV340) van dezelfde site/winkel. Voor die prijs (450 euro) moet je em trouwens wel op een moment hebben gekocht dat de dollar errug laag stond... :\
Ik heb net verkeerd gekocht (1 euro was toen 1,09 dollar en nu 1,14), maarja, kon ik ook nie voorspellen.. ;) helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
echt relaxed die euro, 450 euro is dus eigenlijk ong. de helft als wat die in Europa kost. Maar hoef je je niet helemaal blauw te betalen aan invoerbelasting en verzendkosten enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt een Archos multimedia 20 te koop aangeboden voor €150 en hij is 2 jaar oud. Wat vinden jullie van de prijs??

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat hangt er vanaf in welke staat ie is.
In ieder geval vind ik het behoorlijk aan de prijs voor een ding van 2 jaar oud.
Maar zeg eens, moest je daarvoor dit 1,5 jaar oude topic kicken? :?
Pagina: 1 2 Laatste