Wie kan mij vertellen of het mogelijk is om een CD writer te installeren op een PC met de volgende specificaties:
Pentium 133
72MB geheugen
Windows 95 besturingssysteem
3 GB vrije schijfruimte
Ik krijg overal andere informatie in de diverse winkels. De meeste verkopers komen niet verder dan de informatie die op de dozen staat. Hier staat meestal op dat een Pentium 166 of 300 minimum is, en dat Windows 98 vereist is.
Anderen beweren dat het wel moet kunnen, ondanks wat er op de doos staat. Het enige "probleem" zou dan zijn dat de schrijfsnelheid lager zal zijn. (wat voor mij geen probleem is).
Mijn vragen zijn:
Kan een CD writer functioneren op een PC met een Pentium 133?
Indien ja, kan dit ook met Windows 95 of moet ik dan Windows 98 instaleren?
Welke writers die nu nog in de handel zijn, zijn aan te bevelen? (Uiteraard hoef ik niet de snelste te hebben, want op echt hoge snelheid zal het wel niet werken).
Wat zou ik nog meer moeten weten over dit onderwerp?
Pentium 133
72MB geheugen
Windows 95 besturingssysteem
3 GB vrije schijfruimte
Ik krijg overal andere informatie in de diverse winkels. De meeste verkopers komen niet verder dan de informatie die op de dozen staat. Hier staat meestal op dat een Pentium 166 of 300 minimum is, en dat Windows 98 vereist is.
Anderen beweren dat het wel moet kunnen, ondanks wat er op de doos staat. Het enige "probleem" zou dan zijn dat de schrijfsnelheid lager zal zijn. (wat voor mij geen probleem is).
Mijn vragen zijn:
Kan een CD writer functioneren op een PC met een Pentium 133?
Indien ja, kan dit ook met Windows 95 of moet ik dan Windows 98 instaleren?
Welke writers die nu nog in de handel zijn, zijn aan te bevelen? (Uiteraard hoef ik niet de snelste te hebben, want op echt hoge snelheid zal het wel niet werken).
Wat zou ik nog meer moeten weten over dit onderwerp?