*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
edit: sonic advance zou ik niet nemen, die schijnt erg snel uitgespeeld te worden
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Golden Sun is zeker een aanrader, niet één, twee, drie uitgespeelt en wat dat spel uit die GBA weet te persen is soms verbluffend
Er zijn eigenlijk geen spellen voor de gba nu die zo lang meegaan. Ik zou er gewoon wat meer meenemen, want 1 spel is ook saai.
Golden Sun
Breath of Fire
Breath of Fire 2 (moet je dan wel import zien te krijgen)
Sonic kun je binnen een paar uur uitspelen. Je schiet gewoon door de levels heen.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Hoezo, verwacht je regen in spanje ?Op zaterdag 06 juli 2002 14:43 schreef Tusk het volgende:
ik ga dus op vakantie naar spanje.
met de auto. En ik neem m'n gba mee voor in de auto.
nou moet ik een spel hebben waar ik me minstens 2200 km mee kan vermaken. Laten we zeggen 40 uur ofzo.
ik heb wario land 4 al uitgespeeld.
zelf dacht ik aan sonic advance....
wat denken jullie?
DOC.
Verder misschien Tony Hawk? Ik heb een Flasher en een probleem om te saven, maar het spel ziet er best aardig uit.
Derde tip: Castlevania uitspelen (helemaal als je 'm 4x uitspeeld, ik heb 't maar 1x gedaan) kost ook tijd...
als je goed leest:Op zaterdag 06 juli 2002 16:57 schreef DOCACE het volgende:
[..]
Hoezo, verwacht je regen in spanje ?
ik moet 1100 km in de auto zitten (2200...heen en trug)
keb ff review gezocht van Golden Sun
lijkt me idd een strakke game
Verwijderd
Op zaterdag 06 juli 2002 14:49 schreef MaafKloon het volgende:
Golden Sun
Op zaterdag 06 juli 2002 15:23 schreef Omicron het volgende:
Golden Sun
Op zaterdag 06 juli 2002 15:29 schreef Peter-Paul het volgende:
golden sun
Op zaterdag 06 juli 2002 15:52 schreef robertos het volgende:
golden sun
Op zaterdag 06 juli 2002 15:58 schreef EnygmA het volgende:
Golden Sun
Op zaterdag 06 juli 2002 16:28 schreef White Dust het volgende:
Golden Sun
Op zaterdag 06 juli 2002 16:29 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Golden Sun
Op zaterdag 06 juli 2002 16:31 schreef BlackMage het volgende:
Golden Sun
Op zaterdag 06 juli 2002 16:54 schreef stormblade32 het volgende:
Golden sun
Mag ik ook meedoen?Op zaterdag 06 juli 2002 16:56 schreef MM- het volgende:
Golden sun
Golden Sun!
is het ook een leuke game als je neit van rpg's houdt op de pc?
Er bestaan vrijwel geen RPG's op de pc die lijken op Golden Sun. Kom je al gauw bij de console-gamez (Zelda enzo). RPG's op de pc zijn toch wel heel anders (wellicht komt Ultima in de buurt?).Op zaterdag 06 juli 2002 17:41 schreef Tusk het volgende:
lol
is het ook een leuke game als je neit van rpg's houdt op de pc?
Verwijderd
Verder nog de sonic reeds (is er een reeds dan
Weliswaar geen GBA spel, maar toch een goede denk ik.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
In de auto spelen ook nog, leuk zolang de zon schijnt, maar als het donker wordt zul je toch hier eens aan moeten gaan denken :Op zaterdag 06 juli 2002 17:03 schreef Tusk het volgende:
[..]
als je goed leest:
ik moet 1100 km in de auto zitten (2200...heen en trug)
keb ff review gezocht van Golden Sun
lijkt me idd een strakke game
DOC.
Breath of Fire 2 is ook al gewoon in den nederlandschenOp zaterdag 06 juli 2002 16:31 schreef BlackMage het volgende:
Golden Sun is in 20 uur uitgespeeld.
Er zijn eigenlijk geen spellen voor de gba nu die zo lang meegaan. Ik zou er gewoon wat meer meenemen, want 1 spel is ook saai.
Golden Sun
Breath of Fire
Breath of Fire 2 (moet je dan wel import zien te krijgen)
Ik heb 'm ook al zien liggenOp zaterdag 06 juli 2002 22:58 schreef MaafKloon het volgende:
[..]
Breath of Fire 2 is ook al gewoon in den nederlandschenwinkels te krijgen hoor
Keb em vrijdag nog zien liggen in D'Bosch.
Ow kan wel, heb er eigenlijk niet zo op gelet. Is een maand geleden sinds ik bij gba spellen heb gekeken.Op zaterdag 06 juli 2002 23:02 schreef White Dust het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook al zien liggenin Sneek
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
(ik wacht zelf nog op golden sun2 en pokemon advance)
Jah..Op dinsdag 09 juli 2002 15:38 schreef Rampo het volgende:
Kweenie of die op gba bestaat?!
Bust a move dat spel roelt echt
F-Zero vind ik het koelste GBA spel.. Vorig jaar op vakantie echt heel veel gespeelt..
Die bestaat op de gba. Maar is gewoon zo kinderachtig: Slome menu's, irritante geluidjes en vage beestjes die rond lopen op je scherm. Dat spel gaat ongeveer 30 minuten mee (ik heb em origineel gehadOp dinsdag 09 juli 2002 15:38 schreef Rampo het volgende:
Kweenie of die op gba bestaat?!
Bust a move dat spel roelt echt
Ik heb nu een kloon van bust a move op mijn flash kaart staan zoals die origineel in de arcadehallen was. en gebruikt ook maar 1/4 van de ruimte op mijn kaart.
Binnenkort komt bubble bobble er ook op. Ook een 'verbeterde' zoals die bust-a-move maar gelukkig hebben ze daar de keuze gegeven wat je wil: Classic of de nieuwe
btw, dat spel gaat pas eeuwig mee, iets van 150 levels in de classic mode en nog eens veel meer in de nieuwe
een heel vet spel moet een leuk verhaal waar je lang me bezig bent en niet moelijk is
hij is nu maar 19.95 bij de Bart Smit (heb hem vandaag gehaald)
Het was een point en click op de PC en PSX maar nu kan je hem gewoon besturen (lopen) er zit bijna geen actie in maar veel lopen en praten en puzzelen
This space is occupied
Zitten wel veel bugs in heb ik gehoord.Op dinsdag 09 juli 2002 19:16 schreef TekkenMaster het volgende:
Broken Sword: Shadow of the Templars
een heel vet spel moet een leuk verhaal waar je lang me bezig bent en niet moelijk is
hij is nu maar 19.95 bij de Bart Smit (heb hem vandaag gehaald)
Het was een point en click op de PC en PSX maar nu kan je hem gewoon besturen (lopen) er zit bijna geen actie in maar veel lopen en praten en puzzelen
This space is occupied
Verwijderd
• Super Mario World: Super Mario Advance 2
• Dave Mirra Freestyle BMX 2
En uiteraard uhm.... Golden Sun.