Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
hmm..ok.
Gisteravond zoals verteld gewoon gewerkt.
Startte vanmorgen op. Alles draaide e.d. Behalve m'n monitor ging niet aan. Direct op standby. Daarna een tnt2 erin gedaan. startte op, geen probleem, had weer beeld. Heb ook de agp op 2x gezet in de bios. Leadtek er weer in. Weer geen beeld.
Wat voor info wil je eigenlijk?
Gisteravond zoals verteld gewoon gewerkt.
Startte vanmorgen op. Alles draaide e.d. Behalve m'n monitor ging niet aan. Direct op standby. Daarna een tnt2 erin gedaan. startte op, geen probleem, had weer beeld. Heb ook de agp op 2x gezet in de bios. Leadtek er weer in. Weer geen beeld.
Wat voor info wil je eigenlijk?
Denk dat je hem getoast hebt. 
Had je hem overgeclockt?
Had je hem overgeclockt?
You can't have everything. Where would you put it?
Had ik afgelopen maandag wel geaan. Core naar 270, mem naar 440. Maakte bijna niks uit, dus gelijk terug gezet naar default. de hele week geen problemen ondervonden trouwens.Op zaterdag 06 juli 2002 14:48 schreef tweakerbee het volgende:
Denk dat je hem getoast hebt.
Had je hem overgeclockt?
goedkoopste nemen, tenzij ene der een hele hoop bruikbare zooi bij doetOp zaterdag 06 juli 2002 15:15 schreef toastingnow het volgende:
Hmm.....net maar op zoek gegaan naar een nieuwe vidkaart. Alleen nog ff kiezen tussen de Abit GF4 4200 of de leadtek.
aha
Wordt dus weer een Leadtek!
Als 'ie dan toch kapot is, waarom dan geen RMA of inruilactie in ruil voor een Leadtek Geforce 4Op zaterdag 06 juli 2002 18:04 schreef toastingnow het volgende:
ahaWordt dus weer een Leadtek!
Ja, heb nog wel garantie idd. Ik denk dat ik 'm ook gewoon laat rma-en en dan doorverkoop. Wil toch liever een GF4. Het enige jammere is dat de winkel in Amersfoort zit en ik in Hoorn woon 
Vanavond ff de bon opzoeken en bellen of de omruiling willen doen eventueel.
Had kaart toen op pc-dumpdag gekocht. Waren een beetje vage gasten, spraken moeizaam nederlands, hopelijk kom ik eruit met ze
Vanavond ff de bon opzoeken en bellen of de omruiling willen doen eventueel.
Had kaart toen op pc-dumpdag gekocht. Waren een beetje vage gasten, spraken moeizaam nederlands, hopelijk kom ik eruit met ze
heb je de leadtek nog in een andere pc gestouwd ?
Nope, dacht: heeft geen zin. Heb het oin mijn eigen pc twee karten diverse malen geswitched. Alleen de GF2Ti werkte steeds niet. De TNT2 wel.Op maandag 08 juli 2002 09:46 schreef Tutti-frutti het volgende:
heb je de leadtek nog in een andere pc gestouwd ?
In de bios ook AGP speed aangepast en 64MB naar 128 MB gezet bv. Heel veel getest, maar gaat gewoon niet.
nou xou als ik jou was hem nog wel ff in een andere stouwen.. want maybe is het wel je mobo... je weet maar nooitOp maandag 08 juli 2002 09:47 schreef toastingnow het volgende:
[..]
Nope, dacht: heeft geen zin. Heb het oin mijn eigen pc twee karten diverse malen geswitched. Alleen de GF2Ti werkte steeds niet. De TNT2 wel.
In de bios ook AGP speed aangepast en 64MB naar 128 MB gezet bv. Heel veel getest, maar gaat gewoon niet.
Ik ga 't vanavond nog ff proberen bij m'n zus. (Heeft een biostar mobo).
toevallig het pctje van ahOp maandag 08 juli 2002 09:54 schreef toastingnow het volgende:
Nee, was een pc-tje van Dixons...
vanavond is al weer paar daagies voorbijOp maandag 08 juli 2002 09:54 schreef toastingnow het volgende:
Klopt...was 't ff vergeten alweer.
Nou, kaart bij m'n zus erin gegooid (bij wijze van spreken). Werkte niet. Tnt2 daar ook in gedaan: wel werken.
Mijn conclusie: Leadtek is helaas in z'n slaap overleden die nacht van zaterdag op zondag.
Kaart is per post afgelopen donderdag naar IBO Computers gegaan (met retour handtekening natuurlijk). Was aardige man. Hij heeft deze echter niet meer (dacht hij). Vroeg of ik een GF4 MX... ervoor terug wilde hebben anders. Doen?
Nou, kaart bij m'n zus erin gegooid (bij wijze van spreken). Werkte niet. Tnt2 daar ook in gedaan: wel werken.
Mijn conclusie: Leadtek is helaas in z'n slaap overleden die nacht van zaterdag op zondag.
Kaart is per post afgelopen donderdag naar IBO Computers gegaan (met retour handtekening natuurlijk). Was aardige man. Hij heeft deze echter niet meer (dacht hij). Vroeg of ik een GF4 MX... ervoor terug wilde hebben anders. Doen?
Verwijderd
GF4 MX460 kan je nog aannemen , maar GEEEEEN model lager . En vraag of je gewoon mag opleggen naar een GF4 Ti4200 gewoon , die wou je toch
Idd, ik had in de begeleidende brief gezet: Indien niet meer leverbaar, wil ik de GF4Ti 4200 tegen een meerprijs ontvangenOp vrijdag 12 juli 2002 16:38 schreef real_raichu70 het volgende:
GF4 MX460 kan je nog aannemen , maar GEEEEEN model lager . En vraag of je gewoon mag opleggen naar een GF4 Ti4200 gewoon , die wou je toch
Pagina: 1