Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Zie ook: [topic=471457]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Probleem is trouwens opgelost, mag gesloten worden.
Ik heb met CTRL+N een nieuw venster geopend en toen was het probleem weg.
Slotje mag dus.
Wat is het geval:
Na het openen van een site*, welke fullscreen opende, opende iedere nieuwe pagina steeds weer fullscreen, op precies dezelfde manier als de topicstarter (dus zonder balken boven in en f11 helpt dus ook niet).
Ik heb het bovenstaande al geprobeerd, maar ook een nieuw venster openen met Ctrl-N werkt ook niet. Ook na het opnieuw opstarten van de pc opent IE nog steeds fullscreen.
Ik vind dit niet fijn surfen, dus wil de ouwe situatie (en mijn taakbalk) weer terug.
Iemand een idee/oplossing?
*) Om precies te zijn de DefQon site: http://events.q-dance.nl/...qon1-pre/defqon1stat.html
[ Voor 19% gewijzigd door Sassie op 07-04-2003 15:19 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Daar staat "no" bij.DrJamez schreef op 07 april 2003 @ 16:29:
In de key "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main" staat een optie "fullscreen". Wat staat hier bij ?
IE 5XceeD schreef op 07 april 2003 @ 16:37:
Welke versie van IE?
(5.00.2614.3500)
* Sassie klikt zojuist op 'Update Information' in het about schermpje en krijgt een nieuwe 'normale' pagina (die dus niet fullscreen is)
Hmmz, zal zo ff kijken of het probleem op een gemakkelijke manier op te lossen is (ff proberen om dit fullscreen window af te sluiten en daarna dat andere window)
/edit:
Nope, helaas. Weer fullscreen als ik IE opnieuw open.
[ Voor 79% gewijzigd door Sassie op 07-04-2003 16:45 ]