[IE]Fullscreen uitzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 15:49
Ik heb een probleem.

Als ik IE resize en afsluit, dan is de eerste keer dat ik IE weer opstart het scherm hetzelfde formaat. Nu ben ik op een website geweest en die heeft mijn scherm fullscreen gemaakt en toen afgesloten. Ik zit dus nu met een fullscreen in mijn maag, terwijl al mijn werkbalken weg zijn.

Even voor de duidelijkheid, dit is NIET F11, als ik op F11 druk gaat ie naar "IE-fullscreen". Dan krijg ik die bekrompen bars bovenin.

Ik wil gewoon terug naar mijn standaard venster met die bars bovenin.

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

IE = [forum=10] :)

Zie ook: [topic=471457]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• DrJamez
Helemaal gelijk.

Probleem is trouwens opgelost, mag gesloten worden.

Ik heb met CTRL+N een nieuw venster geopend en toen was het probleem weg.

Slotje mag dus.

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 23:41
Ik weet het, een flink harde schop na negen maanden, maar ik heb zo'n beetje hetzelfde probleem, maar krijg het niet opgelost tot nu toe.

Wat is het geval:
Na het openen van een site*, welke fullscreen opende, opende iedere nieuwe pagina steeds weer fullscreen, op precies dezelfde manier als de topicstarter (dus zonder balken boven in en f11 helpt dus ook niet).

Ik heb het bovenstaande al geprobeerd, maar ook een nieuw venster openen met Ctrl-N werkt ook niet. Ook na het opnieuw opstarten van de pc opent IE nog steeds fullscreen.
Ik vind dit niet fijn surfen, dus wil de ouwe situatie (en mijn taakbalk) weer terug.
Iemand een idee/oplossing?

*) Om precies te zijn de DefQon site: http://events.q-dance.nl/...qon1-pre/defqon1stat.html

[ Voor 19% gewijzigd door Sassie op 07-04-2003 15:19 ]

• DrJamez
In de key "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main" staat een optie "fullscreen". Wat staat hier bij ?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Welke versie van IE?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 23:41
DrJamez schreef op 07 april 2003 @ 16:29:
In de key "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main" staat een optie "fullscreen". Wat staat hier bij ?
Daar staat "no" bij.
IE 5
(5.00.2614.3500)

* Sassie klikt zojuist op 'Update Information' in het about schermpje en krijgt een nieuwe 'normale' pagina (die dus niet fullscreen is)
Hmmz, zal zo ff kijken of het probleem op een gemakkelijke manier op te lossen is (ff proberen om dit fullscreen window af te sluiten en daarna dat andere window)

/edit:
Nope, helaas. Weer fullscreen als ik IE opnieuw open.

[ Voor 79% gewijzigd door Sassie op 07-04-2003 16:45 ]

Pagina: 1