Ik zat ff wat te surfen over het internet opzoek naar een dolby digital versterker, en toen liep ik tegen dit aan op de site van neckermann:
PALLADIUM Home Cinema systeem "STS-25".
Ja, voortaan kunt u naar de bioscoop zonder het huis te verlaten, want met dit complete Home Cinema systeem kunt u thuis dezelfde overweldigende sensatie ervaren als in de bioscoop. Wij garanderen u, dat u aan de buis gekluisterd zit!
De set bestaat uit een DVD-CD-speler met geïntegreerde Dolby Digital decoder, tuner, subwoofer en 5 surroundluidsprekers met een muziekvermogen van 5x 90 Watt (actieve subwoofer: 150 Watt) voor een adembenemende Dolby Digital Surround Sound.
Geschikt voor het afspelen van DVD-Video, Audio-CD, CD-R/RW en MP3-CD. Met PLL-tuner met RDS voor ontvangst van AM/FM en 30 voorkeuzezenders.
Aansluitingen:
1x Scart
2x audio-ingang
1x video (cinch/S-VHS)
6-kanaals analoge uitgang
5.1-kanaals digitale (coax) voor Dolby Digital
DTS en MPEG.
Afm. subwoofer: B22 x H26 x D30,8 cm
center box: B16 x H8,6 x D10,7 cm
L/R surroundluidsprekers: B8,7 x H11,4 x D10,7 cm
systeem: B33 x H7,1 x D33,4 cm.
Met afstandsbediening.
voor 299,- EURO

NU mijn vraag heeft iemand deze? of iemand die het merk kent?! het lijkt mij namelijk niet veel soeps..... (tya oke voor de prijs hoef je het niet te laten denk ik)
PALLADIUM Home Cinema systeem "STS-25".
Ja, voortaan kunt u naar de bioscoop zonder het huis te verlaten, want met dit complete Home Cinema systeem kunt u thuis dezelfde overweldigende sensatie ervaren als in de bioscoop. Wij garanderen u, dat u aan de buis gekluisterd zit!
De set bestaat uit een DVD-CD-speler met geïntegreerde Dolby Digital decoder, tuner, subwoofer en 5 surroundluidsprekers met een muziekvermogen van 5x 90 Watt (actieve subwoofer: 150 Watt) voor een adembenemende Dolby Digital Surround Sound.
Geschikt voor het afspelen van DVD-Video, Audio-CD, CD-R/RW en MP3-CD. Met PLL-tuner met RDS voor ontvangst van AM/FM en 30 voorkeuzezenders.
Aansluitingen:
1x Scart
2x audio-ingang
1x video (cinch/S-VHS)
6-kanaals analoge uitgang
5.1-kanaals digitale (coax) voor Dolby Digital
DTS en MPEG.
Afm. subwoofer: B22 x H26 x D30,8 cm
center box: B16 x H8,6 x D10,7 cm
L/R surroundluidsprekers: B8,7 x H11,4 x D10,7 cm
systeem: B33 x H7,1 x D33,4 cm.
Met afstandsbediening.
voor 299,- EURO

NU mijn vraag heeft iemand deze? of iemand die het merk kent?! het lijkt mij namelijk niet veel soeps..... (tya oke voor de prijs hoef je het niet te laten denk ik)