PALLADIUM Home Cinema systeem "STS-25"

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:17
Ik zat ff wat te surfen over het internet opzoek naar een dolby digital versterker, en toen liep ik tegen dit aan op de site van neckermann:

PALLADIUM Home Cinema systeem "STS-25".

Ja, voortaan kunt u naar de bioscoop zonder het huis te verlaten, want met dit complete Home Cinema systeem kunt u thuis dezelfde overweldigende sensatie ervaren als in de bioscoop. Wij garanderen u, dat u aan de buis gekluisterd zit!

De set bestaat uit een DVD-CD-speler met geïntegreerde Dolby Digital decoder, tuner, subwoofer en 5 surroundluidsprekers met een muziekvermogen van 5x 90 Watt (actieve subwoofer: 150 Watt) voor een adembenemende Dolby Digital Surround Sound.

Geschikt voor het afspelen van DVD-Video, Audio-CD, CD-R/RW en MP3-CD. Met PLL-tuner met RDS voor ontvangst van AM/FM en 30 voorkeuzezenders.

Aansluitingen:
1x Scart
2x audio-ingang
1x video (cinch/S-VHS)
6-kanaals analoge uitgang
5.1-kanaals digitale (coax) voor Dolby Digital
DTS en MPEG.
Afm. subwoofer: B22 x H26 x D30,8 cm
center box: B16 x H8,6 x D10,7 cm
L/R surroundluidsprekers: B8,7 x H11,4 x D10,7 cm
systeem: B33 x H7,1 x D33,4 cm.
Met afstandsbediening.
voor 299,- EURO

Afbeeldingslocatie: http://www.neck.nl/bilder/480/7/73/7359391475_hk45.jpg

NU mijn vraag heeft iemand deze? of iemand die het merk kent?! het lijkt mij namelijk niet veel soeps..... (tya oke voor de prijs hoef je het niet te laten denk ik)

Verwijderd

Voor het geld kan dit echt nooit wat goeds zijn. Een btje dvd speler kost al €300,-

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

JT

VETAK y0

Palladium = C-merk van postorder bedrijven hier...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor die prijs kan je zeker niet veel verwachten, ik gok dat de speakers erg cheapo zijn, aangezien een goedkoop DvD-spelertje al in de richting van de 250 Euro zit en je dan nog niet eens een "geïntegreerde Dolby Digital decoder, tuner, subwoofer en 5 surroundluidsprekers met een muziekvermogen van 5x 90 Watt (actieve subwoofer: 150 Watt) voor een adembenemende Dolby Digital Surround Sound" hebt.

Ik verwacht er dus niet veel van, als je d'r echt intersse in hebt kan je evt. kijken of er ook nog andere winkels deze set verkopen en die hem misschien in de winkel hebben staan, misschien kan je dan even kijken of het echt een goede koop is voor 300 Euro's of niet.

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 20:54

d-motion

zow... en dan nu...

Hmmm... Lijkt me wel een leuke optie voor hier thuis... Ik heb al een FULL-DTS Set met alles erop en eraan... Maar dat kan ik in mijn huidige huis niet kwijt.

Dit setje is lekker klein en als ik een groter huis heb kan ik het altijd weer weggeven aan een neefje ofzo...

Waar hebbie dat gezien..???

WWW.RC5.NL

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 11:10 schreef Prang het volgende:
Hmmm... Lijkt me wel een leuke optie voor hier thuis... Ik heb al een FULL-DTS Set met alles erop en eraan... Maar dat kan ik in mijn huidige huis niet kwijt.

Dit setje is lekker klein en als ik een groter huis heb kan ik het altijd weer weggeven aan een neefje ofzo...

Waar hebbie dat gezien..???
Hint! Je ook van die kleine setjes van Pioneer, Sony enz. Die zijn waarschijnlijk 100x beter dan dit setje. En als je kan lezen had je gezien dattie van de Neckermann :r is

• chrissis
Dit setje is te koop bij neckermann. Het was ook niet de bedoeling om deze zet zelf te kopen. Maar ik was gewoon ff geintresseerd. Ik ben nu aan het kijken voor een dobly digital versterker met dolby surround digital en dts. heb namelijk zelf een goede dvd speler die al evenveel als dit setje kost....

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-02 15:59

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Ik heb een tijdje geleden dit setje gehoord...en voor dat geld is het helemaal niet slecht. Hij zit qua kwaliteit vrij dicht bij de Pioneer NV77 (die ik heb)... viel me helemaaaaaaaal niet tegen. Dus als je niet zoveel te besteden hebt is het een best leuk geheel. :)

Verwijderd

Weet iemand ook of hij vcd afspeelt.

• chrissis
tya mpg is geloof vcd dus het antwoord: ja
Pagina: 1