Great minds think in parallel gutters.
lood is toch giftig, is het wel verstandig dan om dit spul te kopen?
zo ja, waar kan ik dit op hun wwebsite vinden?
zo ja, waar kan ik dit op hun wwebsite vinden?
Verwijderd
FF mierenneuken.
3,95.
Is wel redelijk goed spul, maar ik haal die temp niet. TB750@825 49 graden. Als ik de kast open zet zakt hij iets naar 47 soms 46.
Zit een GoldenOrb op en nog wat andere cooler shit.
Maar het blijft een feit, het is niet duur.
3,95.
Is wel redelijk goed spul, maar ik haal die temp niet. TB750@825 49 graden. Als ik de kast open zet zakt hij iets naar 47 soms 46.
Zit een GoldenOrb op en nog wat andere cooler shit.
Maar het blijft een feit, het is niet duur.
Harry B, ik zou zeggen vind een elektronicaspeciaalzaak bij jou in de buurt en vraag naar S1 Thermal compound. Ik denk niet dat Okaphone een site heeft.
Bikkel, heb je er dan wel genoeg op gedaan en goed uitgespreid?
Ik zou zeggen, als je blijkbaar toch in Groningen woont kun je net zo goed de Norrod HQ cooler uitproberen
Gewoon terugbrengen als ie niet goed genoeg koelt.
Bikkel, heb je er dan wel genoeg op gedaan en goed uitgespreid?
Ik zou zeggen, als je blijkbaar toch in Groningen woont kun je net zo goed de Norrod HQ cooler uitproberen
Gewoon terugbrengen als ie niet goed genoeg koelt.
Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
Okaphone heeft wel een site maar daar kan je niet echt zo veel vinden... laat staan bestellen 
Dan moet je toch maar na de lokale electronica boer toe...
Dan moet je toch maar na de lokale electronica boer toe...
Verwijderd
Inderdaad, ik zit net op die site te kijken omdat ik in een andere topic heb zitten lezen dat ze daar ook neonlampjes verkopen maar ik word niet blij van die site.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 12 oktober 2000 @ 16:05:
Inderdaad, ik zit net op die site te kijken omdat ik in een andere topic heb zitten lezen dat ze daar ook neonlampjes verkopen maar ik word niet blij van die site.
Verwijderd
Ach, er staan nu dik 1600 artikelen op en we moeten naar de 63000. Dat gaat nue eenmaal niet van de ene dag op de andere. Maar stuur vooral een mailtje om een beleefde vraag te stellen. En nee, OKAPHONE is geen postorder-bedrijf. ;-)Verwijderd schreef op 12 oktober 2000 @ 16:05:
CU Hans
heb bij mijn bestelling voor nieuwe hardware een tubetje ASIII gedaan.
heb nog wel een tubetje zilverprut van computerland liggen...
maar neem aan dat AS beter is?
het komt tussen een P4 2.8 800mhz fsb en een boxed cooler.
heb nog wel een tubetje zilverprut van computerland liggen...
maar neem aan dat AS beter is?
het komt tussen een P4 2.8 800mhz fsb en een boxed cooler.
Mensen, dit is DRIE jaar oud. Kom op zeg
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()