na een heel aantal raid topics te hebben gelezen hier, zit ik nog steeds met een aantal vragen over de raid config die ik in mijn webserver wil gaan bouwen. 't moet een syteempje worden met 4x40GB hd's in raid 0+1. Nu ben ik op zoek naar een hardware raid controller hiervoor, die betaalbaar moet zijn en onder linux dient te werken. wat raden jullie me aan?
promise
nog een promise
het echte werk:
promise
adaptec 1200a
adaptec 2400a
wil je echt profi kijk dan ook ff bij 3ware
nog een promise
het echte werk:
promise
adaptec 1200a
adaptec 2400a
wil je echt profi kijk dan ook ff bij 3ware
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Ik heb zelf goede ervaringen met Promise. Ikzelf heb een FastTrak133 Lite (onboard), mijn neef heeft een Promise, weet niet welk type, maar niet onboard, en die werkt ook supergoed.
Wat wil je er precies aan uitgeven ?
antwoord : geld
Mother, will they like this song?
k heb nog een RAID kaartje te koop een 1 maand gebruikt daarna HD gecrashed> overgegaan op SCSI
Het gaat om een FastTrack 100 met 2 kanalen u/ata 100
ik vraag er 50 euro voor
Het gaat om een FastTrack 100 met 2 kanalen u/ata 100
ik vraag er 50 euro voor
die kaartjes is toch geen hardware raid?Op zaterdag 06 juli 2002 14:13 schreef TheLunatic het volgende:
Ik heb zelf goede ervaringen met Promise. Ikzelf heb een FastTrak133 Lite (onboard), mijn neef heeft een Promise, weet niet welk type, maar niet onboard, en die werkt ook supergoed.
t moet wel een echte zijn , met microprocessor zegmaar (alsik de topics hier geod gelezen heb;) )
en verder houd mn budget eigluk op bij 300 eur voor die kaart..is dat te doen?
als je een RAID kaart met een RISC CPU erop wilt, moet je de links onder "het echte werk" in mijn post maar ff checken ...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Pagina: 1