Bestaat er een programma om echt alle partities te verwijderen. Ik kan namelijk me fdisk een partities niet verwijderen. Het is geen logisch station en geen uitgebreide. Krijg hem niet weg!!...
je bedoeld je primaire partitie?
partition magic
partition magic
Ja die krijg ik niet weg. Ik heb windows er niet meer opstaan. Dus heb een klein proggie nodig, ik heb eens van een programma gehoord die echt elke partitie verwijderd. Ik weet alleen niet meer hoe die heet.
nou ja partition magic moet lukken
en anders zijn er ook nog zat partition tooltjes ala fdisk bij linux etc.
oh ja, je kunt ook nog ff google-en op ranish partition manager ofzoiets, die is ook OK.
oh ja, je kunt ook nog ff google-en op ranish partition manager ofzoiets, die is ook OK.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Als partition magic dienst weigert prop ik er altijd een Linux cd in en fdisked de boel. Werkt altijd
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
gebruik debug om je partities ervanaf te gooien, dat werkt het makkelijkste. (is bovendien supersnel_
Verwijderd
Win XP maakt ook een kleine partitie van ca 8mb die krijg je met fdisk ook niet weg.
PM7.0 lukt dat wel.
Je hebt ook van die tools voor hardeschjven.
IBM heeft de Drive Fitness Test.
Daarmee verwijder je ook alle partities die op je HD staan.
PM7.0 lukt dat wel.
Je hebt ook van die tools voor hardeschjven.
IBM heeft de Drive Fitness Test.
Daarmee verwijder je ook alle partities die op je HD staan.
progje wat _elke_ partitie herkent, kan maken, kan verwijderen heet: aefdisk.
download het ergens op www.bootdisk.com
BTW het past op een floppy samen met een bootflop, dus aardig klein
download het ergens op www.bootdisk.com
BTW het past op een floppy samen met een bootflop, dus aardig klein
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Doe gewoon een low level format!
Is echt alles maar dan ook alles weg.
Kan je weer opnieuw beginnen.
Is echt alles maar dan ook alles weg.
Kan je weer opnieuw beginnen.
Speedtouch freak
Het was je zeker niet opgevallen dat dit topic aardig over de datum is. 
Verder zou een search op low level format wel wat topics opleveren. Er is bijv. ook nog Knoppix wat een aantal programma's aan boord heeft die je zo op weg helpen.
Verder zou een search op low level format wel wat topics opleveren. Er is bijv. ook nog Knoppix wat een aantal programma's aan boord heeft die je zo op weg helpen.
ARME AOW’er
Gewoon met KillHDD je schijf leegmaken, gooit je MBR leeg, is veel sneller als low-level format en voor veel problemen net zo effectief.
Ideaal als je geen tijd/geduld hebt.
Dos opstart disk, bestandje erop en gaan met die banaan, BTW koppel wel even je andere disks los, die gooit ie namelijk ook meteen leeg als je niet uitkijkt
http://terrikaduck.netfirms.com/Killhdd.zip
Succes ermee
Ideaal als je geen tijd/geduld hebt.
Dos opstart disk, bestandje erop en gaan met die banaan, BTW koppel wel even je andere disks los, die gooit ie namelijk ook meteen leeg als je niet uitkijkt
http://terrikaduck.netfirms.com/Killhdd.zip
Succes ermee
een LLF zou ik op hedendaagse IDE schijven niet doen. kans is groot dat je ze daarmee flink vernaggeld 
gewoon debuggen en je kunt weer verder.
gewoon debuggen en je kunt weer verder.
Dat kun je gewoonlijk met de tooltjes van de HDD-fabrikant doen 
Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?". Had je ook kunnen vinden door op "low level" te CTRL+F'en in de FAQ
/zoekertje
Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?". Had je ook kunnen vinden door op "low level" te CTRL+F'en in de FAQ
/zoekertje
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()