• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-03 16:27

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Hey mensen, ik moet een nieuwe mp3 speler hebben (moet, moet...) want mn ouwe eGo is te gaar aan het worden. Nu wil ik dus gaan voor de nomad III. Lijkt me gewoon een cool ding, 20gig, IEEE 1394, mooi menu etc, goede extras zoals opnemen enz. Kortom, lijkt me vet. Maar heeft iemand van jullie ervaringen, positieve of negatieve, of aanraadsels etc?

Er komen ongetwijfeld reacties in de zin van Koop Ipod, Koop Ipod! En ja, daar kwijl ik ook wel van, en ja het scheelt nu €50, maar het scheelt ook wel 15Gig en 100% windows support zonder extra kosten :P - Iemand argumenten om Toch te kiezen voor apple? (naast "mooier", "kleiner", en "straks op school stikt het van de Powermacs" ;))

[update]

hey ik zie net bij Mac Warehouse dit:
Apple Ipod Mp3 Speler M8513N/A € 453,00
Apple Ipod Mp3 Speler 5Gb Fw 2 Lcd Uk Mac M8513Z/A € 415,00
wat is nu het verschil? (N/A en Z/A)

engelse/ nederlandse handleiding???

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-03 16:40

TTLCrazy

Listen to Frankie

tis heel simpel, wil je de geilste, mooiste mp3 speler van het moment, koop je de ipod.

wil je native windows ondersteuning, opneem mogelijkheid etc etc koop je jukebox 3

kheb zelf de jukebox 3 gekocht na lang twijfelen tussen deze 2, ik vond zelf de prijs plus hdd grootte de 2 grootste argumenten om voor de jukebox 3 te gaan. ik heb hem nou een week of 3 en nog geen seconde spijt gehad.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:46

Jaymz

Keep on moving !

Op verzoek titeledit gedaan :)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Op zaterdag 06 juli 2002 18:31 schreef TTLCrazy het volgende:
tis heel simpel, wil je de geilste, mooiste mp3 speler van het moment, koop je de ipod.

wil je native windows ondersteuning, opneem mogelijkheid etc etc koop je jukebox 3

kheb zelf de jukebox 3 gekocht na lang twijfelen tussen deze 2, ik vond zelf de prijs plus hdd grootte de 2 grootste argumenten om voor de jukebox 3 te gaan. ik heb hem nou een week of 3 en nog geen seconde spijt gehad.
Tja, dis dus precies waar ik tussen twijfel: klein geil hebbeding, of grotere hdd (opnemen doe ik denk ik toch niet). Ik heb hier en daar gelezen dat er wel eens firewire probleempjes zijn met de jbIII? Spontane lockupups waarbij de batterij echt verwijdert moest worden enzo. Ooit last van gehad in die 3 weekjes?

Jaymz > thanks he :P

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-03 16:40

TTLCrazy

Listen to Frankie

nope, geen enkel probleem gehad met aansluiten, enige nadeel is wel dat ie niet als een windows harddisk wordt gezien. je kunt dus alleen maar mp3 of bestanden kopieren met een speciaal programma.

er komt trouwens binnenkort ook een ab uit met geintegreerde fm tuner, je kunt dan bijv. ook gelijk radio programma's opnemen. zit ook een microfoon in voor de mensen die een marathon interview willen opnemen :) (ga maar na hoeveel spraak je kan opnemen op 20 gig :o )

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 12:16 schreef TTLCrazy het volgende:
nope, geen enkel probleem gehad met aansluiten, enige nadeel is wel dat ie niet als een windows harddisk wordt gezien. je kunt dus alleen maar mp3 of bestanden kopieren met een speciaal programma.

er komt trouwens binnenkort ook een ab uit met geintegreerde fm tuner, je kunt dan bijv. ook gelijk radio programma's opnemen. zit ook een microfoon in voor de mensen die een marathon interview willen opnemen :) (ga maar na hoeveel spraak je kan opnemen op 20 gig :o )
Idd, niet als hdd, maar de ipod ook niet he? Zijn er geen programmas die dat kunnen faken ofzo? Dus dat die allerlei firewire apparaten kunnen afbeelden als schijf? En 20gig aan spraak, ja dan moet je wel ff doorlullen :+

Verwijderd

Neej man je moet een 8-) vette 8-) Compaq IPaQ PA-2 kopen die is vet gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Voor meer info over de 8-) Compaq IPaQ PA-2 8-) kijk op: http://www.mp3man.nl/product/1436

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 12:56 schreef JeBo_ZeRoCoOl het volgende:
Neej man je moet een 8-) vette 8-) Compaq IPaQ PA-2 kopen die is vet gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry, maar ook al is ie goedkoper...

64mb bijgeleverd :r (Ipod 5Gig 8-))
multimedia cards :r (Ipod harde schijf 8-))
2 AAA batterijen :r (Ipod li-pm (1200 mAh) 8-))
en tja, uiterlijk valt wel mee - ten opzichte van erectie-waardig uiterlijk van de Ipod 8-)

maar bedankt voor je inbreng :)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
oh btw, ik zie net in de brochure van xplay dat de IPOD wél als schijf te zien is :9 oh my friggin god volgens mij heb ik een doekje nodig :9

[update]

dammit ik ben aan het huilen omdat ik de ipod zo liev vind...

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 13:11 schreef BaRF het volgende:

[..]

Sorry, maar ook al is ie goedkoper...

64mb bijgeleverd :r (Ipod 5Gig 8-))
multimedia cards :r (Ipod harde schijf 8-))
2 AAA batterijen :r (Ipod li-pm (1200 mAh) 8-))
en tja, uiterlijk valt wel mee - ten opzichte van erectie-waardig uiterlijk van de Ipod 8-)

maar bedankt voor je inbreng :)
Ja ok maar ik gebruik niet zo veel liedjes dus ik hoef ook niet zo veel geheugen dus voor mij was deze het best!!!

Verwijderd

En trouwens geef eens de link voor info en plaatjes plz!?!?

>:) En kijken jullie graag ff bij mijn topic of iemand van jullie het antwoord weet : [topic=544201/1/25] >:)

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:03
Op zondag 07 juli 2002 13:16 schreef BaRF het volgende:
oh btw, ik zie net in de brochure van xplay dat de IPOD wél als schijf te zien is :9 oh my friggin god volgens mij heb ik een doekje nodig :9

[update]

dammit ik ben aan het huilen omdat ik de ipod zo liev vind...
Dat is ook zo, zo hebben een stel kleuters toch ook een tijd terug Mac OS X van een pc kunnen gappen?? Of was dat wat anders??

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 19:45 schreef GFM het volgende:

[..]

Dat is ook zo, zo hebben een stel kleuters toch ook een tijd terug Mac OS X van een pc kunnen gappen?? Of was dat wat anders??
vrek ja, stond nog op de frontpage :P ff ipod hooken aan die mac, en maar kopieren :) Was toen nog zon 'tweakers debat' over de vraag of dit strafbaar was of niet :+

[update] JUIST :)
Op Wired.com valt te lezen hoe iemand in Amerika een nieuwe manier heeft uitgevonden om aan warez te komen. Luisterend naar muziek op zijn gloednieuwe Apple iPod, stapte hij een computerwinkel binnen, alwaar enkele iMacs stonden met een vers geïnstalleerde versie van Office X. Door de gebruiksvriendelijke Plug 'n Play-software van Apple hoefde hij simpelweg zijn iPod via een FireWire-kabeltje aan te sluiten, om zo zijn iPod van digitale muziekspeler naar mobiele leechdisk om te toveren. Dankzij de supersnelle FireWire-aansluiting kostte het nog geen minuutje om de dure Office-suite op zijn sigarettendoosje te zetten.
http://www.tweakers.net/nieuws/20792

Verwijderd

Wanneer krijg IK MIJN PLAATJES is ene keer te zien!?!?! :?

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 19:43 schreef JeBo_ZeRoCoOl het volgende:
En trouwens geef eens de link voor info en plaatjes plz!?!?

>:) En kijken jullie graag ff bij mijn topic of iemand van jullie het antwoord weet : [topic=544201] >:)
http://www.apple.com/nl/ipod/
http://www.ipod.com (directe pagina voor de ipod reclame :+)

Afbeeldingslocatie: http://a1536.g.akamai.net/7/1536/51/124d12ca191864/www.apple.com/nl/ipod/images/indextopipod03202002.jpg :9

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

ik heb al zo'n 3 maand een iPod en nog nooit echt problemen mee gehad...

ik gebruikte eerst altijd Xplay beta's, maar omdat de uiteindelijke versie van Xplay nu geld kost, ben ik overgestapt naar de combinatie Ephpod/Macopener (en dat werkt ook prima)

ik heb de Engelse versie voor 499 euro gekocht in Nederland

ik heb er nu (ff kijken...) 805 nummers op met allen op 192 kb p/s en nog zo'n 1,2 Gb vrij :)

Kopieren gaat met zo'n 10-12 MB p/s (dus al mijn 800 nummers in zo'n 5/6 min.

meer weten, ask me! :7

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 20:13 schreef BaRF het volgende:

[..]

http://www.apple.com/nl/ipod/
http://www.ipod.com (directe pagina voor de ipod reclame :+)

[afbeelding] :9
Hij is wel mooi maar de Compaq IPaQ PA-2 vind ik mooier alleen ik heb er ene probleem mee :'(

( en trouwens hoe zet je een plaatje in je post?!?!??!)

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:03
Op zondag 07 juli 2002 20:10 schreef BaRF het volgende:

[..]

vrek ja, stond nog op de frontpage :P ff ipod hooken aan die mac, en maar kopieren :) Was toen nog zon 'tweakers debat' over de vraag of dit strafbaar was of niet :+

[update] JUIST :)
[..]

http://www.tweakers.net/nieuws/20792
Dat bedoelde ik ja... Dat vink echt bruut >:)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 20:14 schreef Mooooody het volgende:
ik heb al zo'n 3 maand een iPod en nog nooit echt problemen mee gehad...

ik gebruikte eerst altijd Xplay beta's, maar omdat de uiteindelijke versie van Xplay nu geld kost, ben ik overgestapt naar de combinatie Ephpod/Macopener (en dat werkt ook prima)

ik heb de Engelse versie voor 499 euro gekocht in Nederland

ik heb er nu (ff kijken...) 805 nummers op met allen op 192 kb p/s en nog zo'n 1,2 Gb vrij :)

meer weten, ask me! :7
klinkt goed :P Engelse versie is ook gewoon NL he? Behalve de handleiding dan. Heh als ik voor hetzelfde geld moest kiezen tussen een NL en een ENG talig menu, zou ik nog gaan voor Engels 8-) Maar goed, waar heb je hem gekocht? Dingen die je anders had willen zien? Die combo Ephod/macopener, hoe werkt die? is ie dan ook als schijf te gebruiken? Kwijle? :9

• Mooody

Mooody

elmoody

Op zondag 07 juli 2002 20:16 schreef JeBo_ZeRoCoOl het volgende:

[..]

Hij is wel mooi maar de Compaq IPaQ PA-2 vind ik mooier alleen ik heb er ene probleem mee :'(

ipaq mooier? ja hoor, mag je vinden :+

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 20:16 schreef JeBo_ZeRoCoOl het volgende:

[..]

smaken verschillen, maar een kapot lcd is gewoon kut! :(

Verwijderd

JeBo_ZeRoCoOl : Je gaat NU je mailbox checken, anders bannen we je direct!

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 20:18 schreef Mooooody het volgende:

[..]

ipaq mooier? ja hoor, mag je vinden :+
Ik zou wel een plaatje neer willen zetten ervan maar ik weet niet hoe kan iemand me dat vertellen?!?!?!?!? |:(

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 20:19 schreef Sinterklaas het volgende:
JeBo_ZeRoCoOl : Je gaat NU je mailbox checken, anders bannen we je direct!
Ok SORRY zal ik doen!!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 20:20 schreef JeBo_ZeRoCoOl het volgende:

[..]

Ik zou wel een plaatje neer willen zetten ervan maar ik weet niet hoe kan iemand me dat vertellen?!?!?!?!? |:(
Staat in de FAQ (en misschien wel in die mail van Sinterklaas ;))

[img]url[/img]

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3man.nl/image.php?id=353
dis dus de compaq...

• Mooody

Mooody

elmoody

Op zondag 07 juli 2002 20:18 schreef BaRF het volgende:

[..]

klinkt goed :P Engelse versie is ook gewoon NL he? Behalve de handleiding dan. Heh als ik voor hetzelfde geld moest kiezen tussen een NL en een ENG talig menu, zou ik nog gaan voor Engels 8-) Maar goed, waar heb je hem gekocht? Dingen die je anders had willen zien? Die combo Ephod/macopener, hoe werkt die? is ie dan ook als schijf te gebruiken? Kwijle? :9
Engelse versie is met EN handleiding, verder zelfde software e.d (menu is ook meertalig, o.a Nederlands)

Gekocht bij Dingbats in Enschede (Apple shop)

Dingen die ik anders wil? Euhmmm...er zit standaard geen hoesje bij, das wel minder.
Maar ik heb er een gekocht bij www.everythingipod.com (Groove Jacket)

Is niet echt als externe schijf te gebruiken (komt waarschijnlijk bij volgende update van Ephpod)

Ephpod/macopener werkt prima en snel, geen vastlopers gehad, je moet alleen wel een officiele macopener/macdrive versie hebben (maar dat is voor ons tweakers natuurlijk geen probleem ;))

Nog een plaatje om jullie gek te maken :D
Afbeeldingslocatie: http://www.thewarfields.com/img/Toys/IPod.jpg

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 20:23 schreef Mooooody het volgende:

[..]

Engelse versie is met EN handleiding, verder zelfde software e.d (menu is ook meertalig, o.a Nederlands)

Gekocht bij Dingbats in Enschede (Apple shop)

Dingen die ik anders wil? Euhmmm...er zit standaard geen hoesje bij, das wel minder.
Maar ik heb er een gekocht bij www.everythingipod.com (Groove Jacket)

Is niet echt als externe schijf te gebruiken (komt waarschijnlijk bij volgende update van Ephpod)

Ephpod/macopener werkt prima en snel, geen vastlopers gehad, je moet alleen wel een officiele macopener/macdrive versie hebben (maar dat is voor ons tweakers natuurlijk geen probleem ;))
hehe ok, ik geloof dat ie momenteel voor 500 inc verzendig te krijgen is bij macwarehouse. En het klopt dus van die engelse versie voor €50 minder! is toch gestoord! ohnee, gestoord is de prijs op de apple homepage :+ bastards! als ie daar net zo goedkoop (ahum) was kocht ik hem daar, misschien met zon coole gravure :P En zon groove jacket wou ik er ook bij hebben ja, scheelt weer wat tranen voor krasjes :) En die officiele Xplay 1.0 moet ik toch ff over denken misschien dat ik mn kazaa creditcard toch ff tevoorschijn haal >:)

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 20:22 schreef BaRF het volgende:

[..]

Staat in de FAQ (en misschien wel in die mail van Sinterklaas ;))
He heel erg bedankt BaRF, ja dat was zeker zo!!!!
maar ik zal het wel nog een keer door lezen want ik wil het niet nog ene keer krijgen!! En jij ook nog bedankt Sinterklaas voor de waarschuwing en niet gelijk bannen!!!

• Mooody

Mooody

elmoody

Op zondag 07 juli 2002 20:27 schreef BaRF het volgende:

[..]

hehe ok, ik geloof dat ie momenteel voor 500 inc verzendig te krijgen is bij macwarehouse. En het klopt dus van die engelse versie voor €50 minder! is toch gestoord! ohnee, gestoord is de prijs op de apple homepage :+ bastards! als ie daar net zo goedkoop (ahum) was kocht ik hem daar, misschien met zon coole gravure :P En zon groove jacket wou ik er ook bij hebben ja, scheelt weer wat tranen voor krasjes :) En die officiele Xplay 1.0 moet ik toch ff over denken misschien dat ik mn kazaa creditcard toch ff tevoorschijn haal >:)
niet op kazaa/winmx/mirc te vinden...

als je 'm hebt, schreeuw maar :)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 20:30 schreef Mooooody het volgende:

[..]

niet op kazaa/winmx/mirc te vinden...

als je 'm hebt, schreeuw maar :)
YOOOOOOOOOO (ahum) ;)

nee nog niet, beta :P

ik heb hem niet gedownload, maar een dag of 3 zag ik hem wel 3 x staan (final 1.0!) maar toen was een ipod nog geen optie |:(

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 20:29 schreef JeBo_ZeRoCoOl het volgende:

[..]

He heel erg bedankt BaRF, ja dat was zeker zo!!!!
maar ik zal het wel nog een keer door lezen want ik wil het niet nog ene keer krijgen!! En jij ook nog bedankt Sinterklaas voor de waarschuwing en niet gelijk bannen!!!
no problemo :)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Hey Mooooody, nergens om hoor, maar heb jij toevallig een emailadres? O-)

• Mooody

Mooody

elmoody

Op zondag 07 juli 2002 20:42 schreef BaRF het volgende:
Hey Mooooody, nergens om hoor, maar heb jij toevallig een emailadres? O-)
ik heb je gemaild :7

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 21:03 schreef Mooooody het volgende:

[..]

ik heb je gemaild :7
ik jou ook :) hey ik lees trouwens op ipoding.com dat de meeste mensen de voorkeur geven aan ephod met mac opener enzo, is dat echt zo veel beter dan?

• Mooody

Mooody

elmoody

Op zondag 07 juli 2002 21:13 schreef BaRF het volgende:

[..]

ik jou ook :) hey ik lees trouwens op ipoding.com dat de meeste mensen de voorkeur geven aan ephod met mac opener enzo, is dat echt zo veel beter dan?
omdat xplay nog in beta-fase was en soms vastliep (had ik overigens weinig last van) waren de mensen er wat sceptisch over...
nu je voor xplay ook nog moet betalen, stappen de mensen masaal over op ephpod/macopener

ik raad het jou ook aan, omdat ik met ephpod nog nooit problemen heb gehad itt xplay (ipod fout geformateerd, firmware verwijderd, soms erg traag...dat soort dingen), zal nu wel overzijn met de officiele 1.0 versie, maar die heeft dus nog (bijna) niemand...

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 21:26 schreef Mooooody het volgende:

[..]

omdat xplay nog in beta-fase was en soms vastliep (had ik overigens weinig last van) waren de mensen er wat sceptisch over...
nu je voor xplay ook nog moet betalen, stappen de mensen masaal over op ephpod/macopener

ik raad het jou ook aan, omdat ik met ephpod nog nooit problemen heb gehad itt xplay (ipod fout geformateerd, firmware verwijderd, soms erg traag...dat soort dingen), zal nu wel overzijn met de officiele 1.0 versie, maar die heeft dus nog (bijna) niemand...
...da's niet waar >:) maar anyways, op ipoding hebben heel wat 1.0 users problemen met onstabiliteit etc, en macdrive met ephod niet :) is het met macDRIVE ook niet als schijf te zien?

• Mooody

Mooody

elmoody

Op zondag 07 juli 2002 21:33 schreef BaRF het volgende:

[..]

...da's niet waar >:) maar anyways, op ipoding hebben heel wat 1.0 users problemen met onstabiliteit etc, en macdrive met ephod niet :) is het met macDRIVE ook niet als schijf te zien?
het is met macdrive, winopener en xplay (die intern gebruik maakt van macdrive) te zien als schijf (je krijgt een nieuwe driveletter) en je kan hier ook dingen opzetten, maar door de beveiliging kun je het niet kopieren wanneer het er eenmaal opstaat (dus heb je het ook niets aan)

het is gemaakt als mp3-speler en daar is-ie heel goed in, verder maakt het mij weinig uit eerlijk gezegd :)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 21:38 schreef Mooooody het volgende:

[..]

het is met macdrive, winopener en xplay (die intern gebruik maakt van macdrive) te zien als schijf (je krijgt een nieuwe driveletter) en je kan hier ook dingen opzetten, maar door de beveiliging kun je het niet kopieren wanneer het er eenmaal opstaat (dus heb je het ook niets aan)

het is gemaakt als mp3-speler en daar is-ie heel goed in, verder maakt het mij weinig uit eerlijk gezegd :)
idd das ook de bedoeling :P maar náár de ipod kopieren gaat het mij ook juist om, dus dat kan wel? Mooi :P

• Mooody

Mooody

elmoody

Op zondag 07 juli 2002 21:53 schreef BaRF het volgende:

[..]

idd das ook de bedoeling :P maar náár de ipod kopieren gaat het mij ook juist om, dus dat kan wel? Mooi :P
ok dan!
maar euh..je hebt mail terug :)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 22:01 schreef Mooooody het volgende:

[..]

ok dan!
maar euh..je hebt mail terug :)
en wéér mail >:) anyways, ik gan eens ephod installeren, kijken of het ook zonder ipod werkt :z

Verwijderd

Als je het mij vraagt vind ik de Compaq IPaQ PA-2 de mooiste en beste: Afbeeldingslocatie: http://www.mp3man.nl/image.php?id=353

Compaq iPaq PA-2 64MB

--------------------------------------------------------------------------------
Klein en lichtgewicht, is de iPAQ PA-2 ontworpen voor actief gebruik. Door haar design zonder beweegbare delen is zij zeer schokvrij en uitstekend geschikt voor tijdens het sporten.

Met 64MB geheugen kunt u 2 uur lang genieten van muziek en de Easy-to-Use bediening zorgt voor een onovertroffen bedieningsgemak.

Kortom, deze speler is een uitstekende partner tijdens de work-out!

WMA-ondersteuning
Dit betekent dat de iPAQ niet alleen MP3-muziek kan afspelen, maar ook WMA-muziek bestanden. Hierdoor is het mogelijk twee keer zoveel muziek op de speler te zetten als normaal, met behoud van de geluidskwaliteit.

Compaq iPaq PA-2 64MB compleet met:
64MB MulitMediaCard
USB kabel
2 AAA batterijen
Hoofdtelefoon
Software CD
Getting Started Guide
Lichtgewicht, schokbestendig
Hoofdtelefoon
Snelle USB Download
14 uur speeltijd
64 MB Flash geheugen

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3man.nl/image.php?id=502

voor meer info kijk op www.mp3man.nl!!!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 12:06 schreef DaRtH MauL weer een heleboel info over dat Compaq ding.
Ok, darth maul, luister: Ik heb al aangegeven dat ik die compaq niets vind, dus kun je aub ophouden hem te promoten? :P En 1 x een plaatje van dat ding is genoeg hoor :) Pas nou maar op dat je niet meer mod-mails krijgt, ok? :+

(ps, krijg jij geld van mp3man ofzo?)

Verwijderd

he welke topic is dat volgens mij ben ik in de verkeerde, sorry!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Kun je alsjeblieft de editknop gebruiken en 1 uitroep-, vraagteken of punt per zin gebruiken?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.