[GBA] opladen? hoe

Pagina: 1
Acties:

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
heb net een 2de handse gba gekocht met flashlinker
aleen snap ik iets niet...
Er zit een accupack bij wat dezelfde kleur is als de gba dus ik neem aan dat die origineel is, daar kan je een adapter in stoppen van 3v, nou was die accu leeg dus ik gooi die adapter er een avondje in maar er is niets gebeurt? hij is dus nogsteeds leeg:S moe ik soms dat accupack eruit halen om hem op te laden?

Irritant geen boekje ofzo

-

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:42
Op zaterdag 06 juli 2002 13:31 schreef xonide het volgende:
heb net een 2de handse gba gekocht met flashlinker
aleen snap ik iets niet...
Er zit een accupack bij wat dezelfde kleur is als de gba dus ik neem aan dat die origineel is, daar kan je een adapter in stoppen van 3v, nou was die accu leeg dus ik gooi die adapter er een avondje in maar er is niets gebeurt? hij is dus nogsteeds leeg:S moe ik soms dat accupack eruit halen om hem op te laden?

[sub] Irritant geen boekje ofzo [/sub[
zijn er wel officiele gba accu's?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• xonide
De kleur is iig hetzelfde en de adapter die erbij zat ook . dus ik naam aan van wel. (kan het ook fout hebben)

-

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:37

MaDLiVe

.-Observer-.

Kleur zegt niets :)

Als er iets van nintendo opstaat kun je er vanuit gaan dat het een orginele adapter is. Ik heb zelf een replica (die orginele dingen zijn vaak duurder maar doen hetzelfde) daar gaat gewoon een 3v adapter in en hij laadt het goedje gewoon op. De battery pack bevindt zich dan gewoon in de gba. Je kan anders ook ff een nieuwe halen ze kosten bij de bart smit €13.99.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• xonide
is ook mogelijk, maar hij laadt dus niet op. heb hem er nu naast hangen (uit de gba gehaald) en es zien of ie nu wel oplaad en anders ff naar bart smit strax :)

-

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
Op zaterdag 06 juli 2002 13:34 schreef Phusebox het volgende:

[..]

zijn er wel officiele gba accu's?
nee, alleen een adapter

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Weet je wel zeker dat het een accu is?
Er zijn namelijk dingen die lijken op een accu maar dat niet zijn. Die zijn dus voor het spelen met een adapter. Zonder adapter doen die het niet.

• xonide
heb er op gespeeld met die accu dus weet zeker dat het draait zonder adapter :)

-

Pagina: 1