Safeway NIC - Realtec ?

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Mijn 3com is volgens mij defect, soms al ik ga downloaden krijg ik een freeze of een BSOD met als indicatie de 3com driver.

Nu wil ik een andere nic kopen maar hier in wezep word alleen de Safeway verkocht. Is dat een realtec based kaart ?

Zijn die een beetje goed of vertragen ze je pc echt veel ??

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik gebruik zelf ook altijd realtec based kaartjes en heb er anders nooit problemen mee gehad :)
heb je voor je nic al andere drivers geprobeerd :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:34
Ik zou eerst maar eens proberen nieuwe drivers te installeeren voor die 3com en eventueel in een ander pci slot proberen.
3Com staat er wel bekend om vaak problemen te geven met sommige hardware, dus...
Safeway zal waarschijnlijk Realtek gebruiken, en dat zijn gewoon prima kaartjes. Verschil met een merkkaart is misschien maar 5-10%.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 12:29
safeway heeft zowel Realtek based NIC's als andere merken.
Gewoon ff simpel op het plaatje op de doos kijken en op de NIC zelf, staat op de chip !

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Het is een BC001, Realtek staat er niet op :?

Ik heb em er inmiddels al inzitten, es kijken offie het een beetje doet :)

IIG wel busmaster stuff volgens de doos, alles in 1 chip enzo. Meer dan een chip en een paar weestandjes zit er ook niet op :)

Verwijderd

Safeway voert haar simpelste kaartje uit met een realtec 8139 chip...........te koop voor zoon 15 euro
Pagina: 1