Ik vraag me af wat er allemaal gezegd word in de kamer van me zusje, als ze samen met haar vriend op dr kamer is.. is er een mogelijkheid zonder een msn of ander instant messenger ding, via de mic mee te luisteren zonder dat ze er dan maar iets van merkt.
Dit is schending van privacy.
Ik denk dat je dat maar even zelf moet gaan uitvinden ipv dat via got te doen.
Ik denk dat je dat maar even zelf moet gaan uitvinden ipv dat via got te doen.
Is wel heel simpel hoor, heb je nieteens een computer voor nodig..
Maar beetje triest wel..
Maar beetje triest wel..
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Met me hoofd tegen de deurOp zaterdag 06 juli 2002 13:16 schreef DenniZ-X het volgende:
Is wel heel simpel hoor, heb je nieteens een computer voor nodig..
Maar beetje triest wel..
Nee gewoon via de pc.. z0dat ik lekker kan gotten en tegelijkertijd mee kan luisteren..
Verwijderd
Ok.. dan zou ik wel eens graag willen weten waarom je graag je zus met haar vriend af wil luisteren. Zie daar absoluut het nut niet van in.
[topic=396113]
Kom op zeg het is gewoon zielig om te doen zoiets...
Tis gewoon schending van privacy
Kom op zeg het is gewoon zielig om te doen zoiets...
Tis gewoon schending van privacy
Wil weleens weten waar ze over praten, ik vermoed namelijk dat die gozer haar wiet wil laten roken (zusje is 15) lijkt me niet echt een goed plan.. ik wil weten wat er gaande is klaar.Op zaterdag 06 juli 2002 13:20 schreef Bollie het volgende:
Ok.. dan zou ik wel eens graag willen weten waarom je graag je zus met haar vriend af wil luisteren. Zie daar absoluut het nut niet van in.
Verwijderd
Ok, dat is op zich een aardige reden, maar toch blijft het schending van Privacy... Maar anders vraag het eens aan die gozer zelf of anders praat je met je ouders over dat vermoeden.Op zaterdag 06 juli 2002 13:23 schreef Europeaan het volgende:
[..]
Wil weleens weten waar ze over praten, ik vermoed namelijk dat die gozer haar wiet wil laten roken (zusje is 15) lijkt me niet echt een goed plan.. ik wil weten wat er gaande is klaar.
Kijk bollie je hoeft me geen advies te geven over met wie ik zou moeten praten enz..
Ik wil alleen weten hoe ik zoals in mij eerste post al aangaf hoe ik kan meeluisteren enz.
Ik wil alleen weten hoe ik zoals in mij eerste post al aangaf hoe ik kan meeluisteren enz.
Dicht.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()