Toon posts:

Resolutie verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een resolutie 704x480, 856x480 en 960x720. Deze resolutie werken niet, maar hoe kan ik ze verwijderen?

Met het proggie RefFix, kun je instellen dat ie alle negatieve resoluties weglaat maar dat werkte ook niet.

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:17

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

welk os? want als je onder win 2000 en hoger gewoon goed je drivers installeerd staan die resoluties die je niet kan draaien er niet bij!

Everybody happy??? I soon change that here we go...

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:47

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ehm, verwijderen :? Waarom dat, als je ze niet wilt gebruiken is dat toch goed genoeg :? Regedit is mijn beste gok

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:10

Pubbert

random gestoord

heb je je monitor als standaard monitor gesintalleerd? of gewoon als de monitor die je hebt. Als ik mijn Dell P991 ook niet installeer dan kan ik die reso's ook pakken, als ik hem wel installeer zijn ze weg!

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Het nut hiervan ontgaat mij ook even ? Als je ze nou gewoon eens niet gebruikt :? :)

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:00

lonkhuijzen

100% ADH

Mischien omdat zijn zusje de neiging heeft om daar mee to klooien, dan gaat het mis en mag hij het weer oplossen... :)

Geen idee trouwens hoe te verwijderen

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 21:34

nnk

Spreek uit: en en kaa

onzin, niet nodig
en wil je het zo graag oplossen, probeer dan eerst idd de juiste monitor te installeren.
Anders kan je in regedit gaan zoeken ofzo, maar iedereen heeft dat hoor, resuluties die niet werken (ik wel in ieder geval).

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem bij mij is dat gta3 opstart in de resolutie 704x480 in dan gaan de monitor uit.

En het menu van gta3 ken ik ook niet uit mijn hoofd, want anders had ik ff de resolutie wat hoger gezet.

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 13:45 schreef kevinOhdie het volgende:
Het probleem bij mij is dat gta3 opstart in de resolutie 704x480 in dan gaan de monitor uit.
Check het grote GTA3 topic dan even... en als het daar niet in staat post het dan daar even.
Pagina: 1