Toon posts:

Toetsenboard modden ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste mede tweakers,

ik ben op zoek geweest naar wat leuek toturials vor je toetsen board te modden.
het leek me een leuk idee licht onder mijn toetsen enzo !!
hebben jullie hier wat leuk pics/toturials voor ??
ik heb gezoocht op sites en in de search ik kan niets vinden !!

plz help me !

Verwijderd

zijn volgens mij al veel topix over geweest, maar goed, wat voor keyboard heb je?? logitechs zijn over het algemeen wat hoger (en dus kun je er beter ledjes en ander zut in proppen)

en btw: beste mede tweakers boven je post hoeft niet hoor! (net zoals je elkaar niet groet onder elke post!)

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
precies het is een forum geen brief schrijven naar me kaar :+
maar het moet wel kunne een toetsenbord modde.
schroef hem eens open en kijk eens hoeveel ruimte je over al hebt voor ledjes en zooi

Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er veel ruime onder ik heb gewoon een oud compaq shit ding
maar hij typet lekker dus ik vind het wel best !!
dusmaar ik heb veel rode ledjes maar ja ik heb nog maar 8 weerstandjes en me ledjes die rood mijn geven niet echt ligt ze zijn rood maar niet ech als je op de muur schijnt dat je een roode vlek ziet net als bij die blauwe ! maar blauw is zo duur

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 14:13 schreef Module het volgende:
ik heb er veel ruime onder ik heb gewoon een oud compaq shit ding
maar hij typet lekker dus ik vind het wel best !!
dusmaar ik heb veel rode ledjes maar ja ik heb nog maar 8 weerstandjes en me ledjes die rood mijn geven niet echt ligt ze zijn rood maar niet ech als je op de muur schijnt dat je een roode vlek ziet net als bij die blauwe ! maar blauw is zo duur
|:( :?

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Always outnumbered, never outgunned!

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 14:17 schreef KzmZ het volgende:

[..]

|:( :?
:?

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
klote!

ik heb net eindelijk mijn keyboard mod bijna af, ik hoef alleen nog maar de bovenkant erop te zetten, past het niet meer!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :(

ik weet nou ook niet meer wat ik moet doen, ik kan nu volgens mij mijn halve toetsenbord gaan weg dremelen om de zooi weer passend te maken.

Verwijderd

check
http://www.metku.net/
daar staat volgens mij wel een tutorial voor ledjes in je toetsenbord

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 17:31 schreef -Utopist- het volgende:
klote!

ik heb net eindelijk mijn keyboard mod bijna af, ik hoef alleen nog maar de bovenkant erop te zetten, past het niet meer!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :(

ik weet nou ook niet meer wat ik moet doen, ik kan nu volgens mij mijn halve toetsenbord gaan weg dremelen om de zooi weer passend te maken.
Zet een stukje plexi tussen de onder- en bovenhelft, dan ziet het er nog wreed uit ook :) !

Verwijderd

Topicstarter
heb je misschien ook al pics

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 06 juli 2002 17:31 schreef -Utopist- het volgende:
klote!

Hoe heb je je keyboard gemod? Ledjes of gloeidraad? Wat voor merk toesenbord?

Always outnumbered, never outgunned!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
ja ik heb mijn logitech gemod, gespoten en een glow wire, dit keer niet alle toetsen wel een graat aantal, hij zit nu in elkaar, maar ik heb heel veel van de onderkant van mijn toetsenbord moeten wegdremelen om het passend te maken, hij is wel heel erg ruig geworden moet ik zeggen maar ben niet optimaal tevreden over het resultaat, het had beter gekund, (doe ik wel bij mijn volgende mod)

zodra weer een digi cam heb maak ik de post, maar ik moet nog aan aardig persoon vinden die (tijdelijk) mijn pics kan hosten ...
Pagina: 1