Verwijderd
Klinkt als de temperatuur van de voeding of iets dergelijks, maar kan me niet voorstellen dat je die kan instellen..
*Wild guess mode* Misschien wel de maxtemp van de proc. Als ie boven deze temperatuur komt schakeld de computer zichzelf uit?
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Hoe bedoel je? Kan je die temperatuur instellen via de BIOS of is die temp momenteel 70°C?
Ik dacht misschien aan de temperatuur van je voeding?
Ik dacht misschien aan de temperatuur van je voeding?
bij mij in mijn bios wel, van iets van 65 tot 75 graden celsius en 'disabled'Op zaterdag 06 juli 2002 12:15 schreef Bollie het volgende:
Klinkt als de temperatuur van de voeding of iets dergelijks, maar kan me niet voorstellen dat je die kan instellen..
Verwijderd
Waarschijnlijk is het dan inderdaad een max. temperatuur die bereikt mag worden voordat je computer zichzelf veiligheidshalve maar afsluit..
dat kan ook nog jaOp zaterdag 06 juli 2002 12:16 schreef Janoz het volgende:
*Wild guess mode* Misschien wel de maxtemp van de proc. Als ie boven deze temperatuur komt schakeld de computer zichzelf uit?
Dan is het volgens mij dat wat Janoz zei. De maximum temperatuur. Als de temperatuur hierboven gaat schakelt het systeem uit. Heb ik als eens gehadOp zaterdag 06 juli 2002 12:18 schreef koenderks het volgende:
[..]
bij mij in mijn bios wel, van iets van 65 tot 75 graden celsius en 'disabled'
ow, ok. dan weet ik genoeg. Die temperatuur kan je ook in Sisoftware Sandra zien.
Pagina: 1