GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Ik stelde me altijd voor dat er diverse tags in konden staan, vandaar
Verwijderd
Neem aan dat het staat voor het engelse divide of division of iers dergelijks. Maar kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben
<div> = Division
divisie : afdeling
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
'division' dacht ik
als je bijv. een 'division' van opmaak veranderd maakt dat taalkundig wel sense....toch?
als je bijv. een 'division' van opmaak veranderd maakt dat taalkundig wel sense....toch?
edit:
hmm...te laat
hmm...te laat
Meer in de betekenis van "rubriek" denk ikOp zaterdag 06 juli 2002 12:13 schreef RM-rf het volgende:
<div> = Division
een 'rubriek' is naturlijk een specifieke afdeling binnen een gestructureerde tekst, natuurlijk valt onder afdeling ook andere content, afbeeldingen, blocken e.d.Op zaterdag 06 juli 2002 12:15 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Meer in de betekenis van "rubriek" denk ik
http://www.htmlhelp.com/reference/wilbur/block/div.html
* RM-rf ziet enkele mieren met angst in de ogen wegrennen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
Damn, gul.Op zaterdag 06 juli 2002 11:58 schreef Gully het volgende:
beetje dom topic, maar ik vroeg me dit net afwaar staat <div> voor? ik weet dat het layers is, maar waar is het een afkorting van? (net zoals <b> staat voor Bold etc.)
Dis inderdaad een dom topic.
en het is wel zinnig voor jou om in dit domme topic een domme reply te plaatsenOp donderdag 18 juli 2002 15:41 schreef T het volgende:
[..]
Damn, gul.
Dis inderdaad een dom topic.
Verwijderd
Ehm, jullie zijn vrienden of familie of iets degelijks?
Dan kunnen jullie dit soort opmerkingen ook wel via ICQ of iets dergelijks regelen.
Deze kick was niet echt nuttig.
Dan kunnen jullie dit soort opmerkingen ook wel via ICQ of iets dergelijks regelen.
Deze kick was niet echt nuttig.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()