Toon posts:

Chat met helpdesk Superweb...

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dus een probleem met inBELLEN. Dus ik naar de site, kom ik daar de chat tegen. Dus ik denk, wat een waanzinnig goed idee! Chatten met een deskundige helpdesk.

Hier dus het resultaat (je moet wel ff van onderaan beginnen met lezen, want ik had geen zin om dat hele ding te gaan overtypen):
tijdelijk001> Amateurs
tijdelijk001> Ze snappen het verschil nog niet eens tussen inloggen en inbellen
tijdelijk001> Superweb is weer goed bezig
tijdelijk001> Hallo?!
tijdelijk001> Hebben wij nog contact?
tijdelijk001> Maar het probleem is dat ik hier bij het inbellen een foutmelding krijg
tijdelijk001> Nu ben ik dus 2x ingelogd
tijdelijk001> U begint het gesprek met Goedendag meneer Ricksson
Superweb> Nee, ik bedoel, een nieuw venster openen in je browser en naar www.superhelp.nl gaan.
tijdelijk001> Nee, ik heb moeten inloggen voordat ik de chat in kwam
tijdelijk001> Dus u bedoelt gewoon de verbinding verbreken en opnieuw inbellen?
Superweb> Die heb je toch zelf al gegeven in deze chat-sessie ?
tijdelijk001> Maar u kan mij gebruikersnaam en gegevens zien
Superweb> Ik ben eruit gegaan, dus als je via www.superhelp.nl probeert in te loggen, geeft dat geen probleem
tijdelijk001> nee
Superweb> Bel je in via ons, dan ?
tijdelijk001> Ben ik nu nog niet ingelogd dan?
Superweb> Ik kom er doorheen. Kun je proberen of je via www.superhelp.nl kunt inloggen ?
tijdelijk001> ok
Superweb> Ik ga even controleren of ik er hiervandaan WEL mee kan inbellen. Heb je een momentje ?
tijdelijk001> tijdelijk001
Superweb> Welke gebruikersnaam gebruikt je ?
tijdelijk001> **************
Superweb> Welk wachtwoord gebruik je ?
tijdelijk001> Hij geeft aan dat er een time out is geweest
tijdelijk001> Alles gaat perfect, totdat hij gebruikersnaam en wachtwoord gaat controleren
Superweb> Kun je het probleem omschrijven ?
tijdelijk001> Ik heb een probleem met inbellen
Superweb> waar kan ik je mee helpen?
tijdelijk001> hallo
Superweb> Goedendag meneer Ricksson
Hij test zelfs of het gaat! Nu vraag ik me af of hij nou heeft zitten koffiedrinken of dat hij het inloggen heeft geprobeerd (inloggen op de website is blijkbaar niet hoofdlettergevoelig, aangezien ik gewoon kwam ingelogd).

Ik ben daarna teruggegaan en toen is mijn probleem wel opgelost geworden. Het bleek toch een foutje van mij te zijn, aangezien ik 1 letter in mijn wachtwoord niet als hoofdletter had (ik had dus de W als w gedaan, omdat in W2k dat zo onduidelijk in kladblok staat... |:().

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:26

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

En nou? Je geef toe dat je zelf iets fout hebt gedaan en het werkt nu alweer, wat moeten wij dan met dat stukkie chat-tekst.

Er over gaan filosoferen wat de helpdeskmedewerker heeft zitten doen :?

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een helpdesk is er toch ook niet om problemem op te lossen wat niet aan hun ligt? :?
Ze geven gewoon internet toegang, als dat het even niet doet wegens een storing lossen de monteurs het wel op (dus niet de helpdeskers zelf!). Dus wat is het probleem dan? :?

🌞🍃

Verwijderd

Stukkie chattekst lijkt verdacht op een bot. Antwoorden slaan namelijk de helft van de tijd echt helemaal nergens op. Vooral het laatste deel is uiterst dubieus.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat zich er niet om wat fout was, maar hoe ze met de gebruikers omgaan als er problemen zijn.

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 11:50 schreef Bollie het volgende:
Stukkie chattekst lijkt verdacht op een bot. Antwoorden slaan namelijk de helft van de tijd echt helemaal nergens op. Vooral het laatste deel is uiterst dubieus.
idd :)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:24

Wildfire

Joy to the world!

Wat ben je toch dom bezig, sorry dat ik het zeg... maar je moet NOOIT een wachtwoord aan anderen geven. Ook niet aan helpdeskmedewerkers!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Op zaterdag 06 juli 2002 13:51 schreef Wildfire het volgende:
Wat ben je toch dom bezig, sorry dat ik het zeg... maar je moet NOOIT een wachtwoord aan anderen geven. Ook niet aan helpdeskmedewerkers!
Ik hoop maar dat R1cksson 100 procent zeker was dat het een helpdeskmedewerker was waar hij mee chatte. Hij was wel erg snel pleitte toen hij zijn loginnaam en wachtwoord had :D

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Ik zou als ik jou was Superweb bellen en vragen of er om die tijd dat je zat te chatten er een superweb medewerker ook echt daar was, en niet iemand die je gebruikersnaam en wachtwoord wou hebben, zoals Wildfire al zei. Als die persoon niet van Superweb was, zou ik effe het wachtwoord wijzigen bij hen

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Op zaterdag 06 juli 2002 11:50 schreef Bollie het volgende:
Knap iemand die zo'n bot kan schrijven. Zelfs random spelfouten worden gemaakt zeker? Lijkt me niet iig.

ff ontopic: idd niet zo slim dat je zo je wachtwoord geeft. En ja helpdeskmedewerkers (zeker die van isp's) zijn nog wel eens errug dom... (uitzonderingen daargelaten, ik ben er zelf ook 1 ;))

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

Topicstarter
Stel jullie niet zo aan man, wat willen die lui dan met een loginnaam en wachtwoord van een account dat gratis is?

Als ze onder die naam thuis inbellen dan moeten ze toch nog zelf de rekening betalen, dus ik zit er niet mee.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:40
Als je geen gebruik maakt van de Superweb mailserver maakt het idd niet zo veel uit, ze kunnen wel onder jouw naam rare dingen gaan doen op internet, of heeft Superweb jouw adres niet?

Verwijderd

Topicstarter
Je meent toch niet werkelijk dat mijn achternaam echt Ricksson is he... (zo ja, dan moet ik je ff zeggen dat dat niet zo is)
Pagina: 1