Ik had dus een probleem met inBELLEN. Dus ik naar de site, kom ik daar de chat tegen. Dus ik denk, wat een waanzinnig goed idee! Chatten met een deskundige helpdesk.
Hier dus het resultaat (je moet wel ff van onderaan beginnen met lezen, want ik had geen zin om dat hele ding te gaan overtypen):
Ik ben daarna teruggegaan en toen is mijn probleem wel opgelost geworden. Het bleek toch een foutje van mij te zijn, aangezien ik 1 letter in mijn wachtwoord niet als hoofdletter had (ik had dus de W als w gedaan, omdat in W2k dat zo onduidelijk in kladblok staat...
).
Hier dus het resultaat (je moet wel ff van onderaan beginnen met lezen, want ik had geen zin om dat hele ding te gaan overtypen):
Hij test zelfs of het gaat! Nu vraag ik me af of hij nou heeft zitten koffiedrinken of dat hij het inloggen heeft geprobeerd (inloggen op de website is blijkbaar niet hoofdlettergevoelig, aangezien ik gewoon kwam ingelogd).tijdelijk001> Amateurs
tijdelijk001> Ze snappen het verschil nog niet eens tussen inloggen en inbellen
tijdelijk001> Superweb is weer goed bezig
tijdelijk001> Hallo?!
tijdelijk001> Hebben wij nog contact?
tijdelijk001> Maar het probleem is dat ik hier bij het inbellen een foutmelding krijg
tijdelijk001> Nu ben ik dus 2x ingelogd
tijdelijk001> U begint het gesprek met Goedendag meneer Ricksson
Superweb> Nee, ik bedoel, een nieuw venster openen in je browser en naar www.superhelp.nl gaan.
tijdelijk001> Nee, ik heb moeten inloggen voordat ik de chat in kwam
tijdelijk001> Dus u bedoelt gewoon de verbinding verbreken en opnieuw inbellen?
Superweb> Die heb je toch zelf al gegeven in deze chat-sessie ?
tijdelijk001> Maar u kan mij gebruikersnaam en gegevens zien
Superweb> Ik ben eruit gegaan, dus als je via www.superhelp.nl probeert in te loggen, geeft dat geen probleem
tijdelijk001> nee
Superweb> Bel je in via ons, dan ?
tijdelijk001> Ben ik nu nog niet ingelogd dan?
Superweb> Ik kom er doorheen. Kun je proberen of je via www.superhelp.nl kunt inloggen ?
tijdelijk001> ok
Superweb> Ik ga even controleren of ik er hiervandaan WEL mee kan inbellen. Heb je een momentje ?
tijdelijk001> tijdelijk001
Superweb> Welke gebruikersnaam gebruikt je ?
tijdelijk001> **************
Superweb> Welk wachtwoord gebruik je ?
tijdelijk001> Hij geeft aan dat er een time out is geweest
tijdelijk001> Alles gaat perfect, totdat hij gebruikersnaam en wachtwoord gaat controleren
Superweb> Kun je het probleem omschrijven ?
tijdelijk001> Ik heb een probleem met inbellen
Superweb> waar kan ik je mee helpen?
tijdelijk001> hallo
Superweb> Goedendag meneer Ricksson
Ik ben daarna teruggegaan en toen is mijn probleem wel opgelost geworden. Het bleek toch een foutje van mij te zijn, aangezien ik 1 letter in mijn wachtwoord niet als hoofdletter had (ik had dus de W als w gedaan, omdat in W2k dat zo onduidelijk in kladblok staat...