PSN: DutchTrickle PVoutput
Neuh, pas een keer of 20 
Het themaforum is net in de koelkast gezet omdat we niet krampachtig het themaforum willen openhouden, en er niet een thema is dat zodanig staat te springen dat het een themaforum rechtvaardigt.
GoT kan best zonder Themaforum hoor, als de gelegenheid zich voordat zal dat heus wel weer gebeuren
Het themaforum is net in de koelkast gezet omdat we niet krampachtig het themaforum willen openhouden, en er niet een thema is dat zodanig staat te springen dat het een themaforum rechtvaardigt.
GoT kan best zonder Themaforum hoor, als de gelegenheid zich voordat zal dat heus wel weer gebeuren
[topic=538579/1/100]
[topic=540781/1/100]
[topic=540781/1/100]
mowach...Op zaterdag 06 juli 2002 11:30 schreef Maverick het volgende:
/edit, ik zit btw niet goed op te letten, dit is toch nog niet al 10 keer voorbij gekomen he
kijk voor de gein maar eens in:
[topic=533548]
[topic=538579]
En verder kan ik me eigenlijk alleen maar bij Jaymz aansluiten
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
ja ok, ik ben niet zon LA freak, dus hou dat niet zo bij, mara ik snap dat je niet om een nieuw onderwerp zit te springen, en dat het niet persee open hoeft te blijven, maar het is toch helemaal niet erg als het wel open is
of willen jullie er eigenlijk vanaf, al dat extra werk
Like said is het niet erg dat er een themaforum is. Maarjah, het WK is afgelopen dus kun je dat niet aanhouden en wij vonden dat er op dit moment er geen onderwerp (whatever) is dat een themaforum rechtvaardigt 
Simple as that
Simple as that
maar de vakantie is z......Op zaterdag 06 juli 2002 11:46 schreef Jaymz het volgende:
Like said is het niet erg dat er een themaforum is. Maarjah, het WK is afgelopen dus kun je dat niet aanhouden en wij vonden dat er op dit moment er geen onderwerp (whatever) is dat een themaforum rechtvaardigt
Simple as that
nouja, ok. ik snap het

Pagina: 1