Lan...maar dan groot

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 22:04

Robert

You have your answer..

Topicstarter
Ik heb tot nu toe wat kleine lanparty's georganiseerd..begon met 4 man:) en ben nu bij 16 man:)

Maar waarschijnlijk heb ik een behoorlijk mooie gelegenheid om in de kerstvakantie gratis een bedrijfspand te gebruiken voor noppes..met verwarming en stroom. Het is nu leegstaand, BCC in Amstelveen. Ook lekker bereikbaar enzo

Daar passen dus een paar duizend man in !

Nou hoeven er natuurlijk geen 5000 man in...een paar honderd lijkt me ook leuk :)

Maar organisatorisch lijkt me het redelijk lastig dus ik wilde vragen om wat tips enzo. Ik ben misschien nu al laat met het voorbereiden maar dat moet toch te doen zijn.

De apparatuur bv.
Ik ken gameparty.net die dingen uitleent. Maar dat is denk ik voor wat kleinere Lanparty's. Dus weet iemand waar je grote switches en servers kan huren ?

En ik denk dat het wel aardig zou zijn als er een flinke internetverbinding is...maar dan heb ik dan heb ik dus denk ik sponsors nodig voor een backbone oid.

Nou ja..er is nog veel meer natuurlijk maar dit waren de hoofdpunten ;)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Ik organiseer zo nu end an ook wel eens LANpartys, maar ben begonnen met een man of 60. Bij een LANparty is het van groot belang dat je goed nadenkt over de infrastructuur van het netwerk. Zo zul je met 16 man makkelijk op 2 hubjes kunnen, maar heb je 200 man in een zaal zitten is het van belang dat je alles goed verdeeld. Zorg dat je goede switches hebt, als het even kan met een supersnelle uplink en een flinke backbone. Ik weet niet wat voor games te dacht te willen gaan draaien op je dedicated servers daar, maar voor een paar honderd man heb je echt nog geen BULLserver ofzo voor nodig hoor.. :) Gewoon een stuk of 5 snelle pc's gaat prima! Een beetje p3 draait zonder problemen 2 dedicated q3servers en evt. nog 1 of 2 q2-servers ernaast. Je had het ook nog over een internetverbinding. Hhhmmm, dat gaat heel moeilijk worden voor je denk ik. Zelfs met een 10mbit verbindinkje zal het allemaal errug krap aan worden.... Iedereen zal willen downloaden met napster/scour/weetikveelwat.... Je kunt dit allemaal evt tegen houden dmv een goede firewall die bijvoorbeeld enkel port80 (http) en port27910(q2 port) door laat, maar daar moet je zelf maar eens over nadenken....
Zie uberhaupt maar eerst maar eens een gek te vinden die voor jou even een megaverbinding wil aanleggen voor 2/3 dagen......

ten slotte nog de stroom! Weet er zeker van dat je genoeg hebt zodat niet alles er om de haverklap eruit vliegt.... En een ups voor je servers/switches kan ik sowieso te strengsten aanbevelen!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:29

johnwoo

3S-GTE

Vet! En waar gaat dat zo ongeveer gebeuren, als het doorgaat?
* johnwoo hoopt dat er eens een tweakers-LAN op een goede datum en niet te ver weg komt...

Enne, als er maar genoeg mensen zijn dan heb je geen inetverbinding nodig; dan ben je al lang zat bezig om iedereen z'n HD/ftp af te speuren naar leuke stuff :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
ik zat ook niet te denken aan SUPERzware gameservers maar ik heb toch zeker zoals je zelf zegt een paar flinke servers nodig..ik weet niet of gameparty dat wel kan leveren..

En idd..moet denk ik switches met gigabyte uplinks hebben..

De stroom zit het echt wel goed mee....

2e reactie:

Natuurlijk zijn alle tweakers van harte welkom..als het evt door zou gaan dan richt ik wel een tweakershoek in :P

En als het niet doorgaat in het groot, dan doe ik het wel voor tweakers.net alleen !! :)

En idd als ik geen sponsor vind hoeft internet niet PERSE te zijn..kosten tegen baten he ? Maar het zou wel aardig zijn :)

Misschien een satteliet uplink+downstream..kan ook aardig snel en is wat makkelijker te regelen lijkt me
Btw: BCC Amstelveeen? lijkt me genoeg over de plaats ehm ?

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• witchdoc
  • Laatst online: 18-08 16:32
Als amstelveen niet al te ver van België ligt, kan ik wel een aantal 24 ports 10/100 switches leveren..
sorry, gigabit switches krijg'k niet mee van me baas denk'k :)

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
uhm Amstelveen ligt bij Amsterdam..dus wel een flink eindje rijden maar je moet er wat voor over hebben niewaar ? :)

En ik heb net gameparty gemaild maar als ik het "redelijk" bescheiden houd zal het denk ik met hun apparatuur voor een groot gedeelte wel lukken als ze mee willen werken.

• witchdoc
ow, beter nog, hoef'k enkel me pc mee te sleuren als'k afkom :)
noujah.. A'dam is natuurlijk al een eindje en me tent .. noujah.. die is niemeer dus .. :)

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
waarvoor zou je in godsnaam een tent nodig hebben :?

• witchdoc
op een feest van 3 dagen blijf ik gvd 3 dagen en geen seconde minder!
da's waarom :+

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
duurt waarschijnlijk in totaal een week ofzo..maar afgezien daarvan snap ik nog steeds die tent niet ? Wou je soms een tentje opzetten in dat pand :? :o

• witchdoc
euhh.. dat pand heeft een 'buiten' en ik ga echt niet dagelijks op en af rijden naar België hoor

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
maar je kan toch gewoon een slaapzak meenemen en naast je pc slapen ? ruimte zat :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
hahaha

Ik heb ook 5 dagen op een grote outdoor lan gezeten ( www.wan.nl ...gaan we weer :)).

En gewoon bij de pc's geslapen.

• witchdoc
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 21:38 schreef tOcoOl32 het volgende:
maar je kan toch gewoon een slaapzak meenemen en naast je pc slapen ? ruimte zat :)[/quote]in een slaapzak is maar plaats voor 1 persoon en wie weet wie kom je tegen ;)

• knutsel smurf
  • Laatst online: 19-08 14:08

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

veel vrouwen zal je denk ik niet zien op een lanparty zelfs op WAN waren er maar 4 (van de 400) ik zou gewoon op het toetsenbord gaan slapen !!

• Gman
  • Laatst online: 14-03 20:42
4?

Eehhm...nouw ik heb d'r wel meer gezien, maar nee op een LAN komen bijna geen vrouwen, en als ze er zijn is dat omdat hun vriendje er zit.

Maarjah je gaat natuurlijk niet naar een LAN voor de vrouwen.

• FoolZero
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 oktober 2000 16:28 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Maarjah je gaat natuurlijk niet naar een LAN voor de vrouwen.[/quote]Nee, maar je gaat wel naar een PARTY voor de vrouwen! ;)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

jah, en dan ken ik ze ook nog alle 4... :)

Onder andere het zusje van Daniel Kegel was er..

Verwijderd

Maar goed, mocht je nog wat tips willen weten, of weten hoe wij bepaalde dingen ooit eens aangepakt hebben op onze LANpartys vraag gerust!

Verwijderd

op de wan waren veel meer vrouwen... heel veel vrouwen kwamen met hun man mee (dus niet echt vrouwen in mijn leeftijdskatogorie...) Op de wan99 waren er wel heel erg weinig...

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
(keep in mind dat ik nog niet 100% zeker weet of ik de BCC tot mijn beschikking heb maar anders wijk ik wel uit)
Als het doorgaat dan wil ik het denk ik 3 dagen lang (na 2e kerstdag=26e tm 29e)voor 300 tot 500 mensen organiseren en zeker niet meer. Dit omdat ik nog nooit zelf zo'n ECHT grote georganiseerd heb..

Verder, er zullen vergunningen bij de gemeente moeten worden aangevraagd...brandveiligheid zal moeten worden in orde gemaakt enzo.

En het slapen in een bedrijfspand ? Nou ja..slapen :? :)

Verder..sanitair..hoe doen anderen dat ? Moeten er voor 3 dagen douches komen ?

En ik dacht aan een redelijke prijs van 15,- per dag maar moet ik dan eten/drinken incl doen of moeten ze het voor die prijs maar lekker zelf kopen..?

Dat zijn dingen die het eerst bij mij opkomen..

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 12:50

DaOverclocker

Overclocker for life...

gewoon 15 piek entree an dan moeten ze hun eten nog maar zelf aanschaffen, is heus wel wat in de buurt te krijgen.

Scheelt wel veel organisatie.....

Maare zo.n lan party lijkt me helemaal te gek man.

ff doorgeven op GoT als het echt Doorgaat!!
(Niet dat ik dacht dat je dat niet zou doen maar ja.....)

systeem specs

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
ik denk dat ik het eten uitbesteed aan iemand die ik ken.

Nu heb ik eigenlijk als grootste probleem dat ik niet weet hoeveel animo ervoor is.

Ik zal wel wat HCC leden warmkrijgen toch ? :)

En als er nou 200 tweakers komen zit ik helemaal gebakken :)

Maar er moet nog heel wat gebeuren want is wel errug krappe tijd. (8 weken :? )

Verwijderd

Ik had van mijn werk een zooi Cisco switches geleend toentertijd.

Wees lim en sluit een evenementenverzekering af! Mocht er dan iets gebeuren met servers/switches dan ben je hier tegen verzekerd!

Verder weet ik niet hoe je het met de sanitaire voorzieningen moet doen. Wij hadden gewoon een gebouw afgehuurd voor 3 dagen, end aar hadden ze gelukkig ook een toilet in zitten! =) Maar als je aan x-honderd man denkt, hebbie er zeker niet genoeg aan 1 =)

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
hmm jah, een evenementenverzekering...good point :)

Komt dan naast de verzekering van het gebouw :)

Ennu er zijn zat wc's geloof ik (ga binnenkort pas poolshoogte zelf nemen) maar ik zat me af te vragen of het niet erg vies was als al die computerfreaks 3 dagen lang niet douchen :o

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:26

Exterazzo

Qeasy

Ik wil ook wel helpen met organiseren :)

Audentia

• The - DDD
  • Laatst online: 17-08 22:44
tOcoOl32:
Weet je wat jij moet doen? Ervoor zorgen dat je met wat lui in contact komt die echt ervaring hebben met lanparties houden.

Mensen die al wel is meer dan 60 man gehost hebben enzo...

Want een grote LAN zet je niet in je eentje op, als je het over een maetje of 400 hebt dan heb je toch minstens een stuk of 10 man organisatie nodig lijkt me.

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
ik doe het ook niet in mijn eentje hoor :)

Heb vrienden die ook mee willen helpen en aan exterazzo's posting te zien heb ik al weer een partner erbij :)

Maar idd..het is slim om het te doen met mensen die al ervaring hebben met >60 mensen.

Maar ik zit me nou toch echt af te vragen of er wel animo genoeg is voor een echte grote LAN want mijn berichtje in de stuffis generalisis bijvoorbeeld verdwijnt langzaamaan richting het einde van de pagina en er is precies 1 reactie op van iemand die zei dat ie dacht dat ie wel zou komen :'(

but: Time will tell...time will tell

Verwijderd

Ik weet niet zo heel veel van het organiseren van LANparties, maar zou je alvast een mailing list erover kunnen starten? Ik wil daar zeker bijzijn :)

Oja, ga please Counter-Strike spelen >:)

Verwijderd

Wat je nodig hebt is een sponsor, dat weet ik wel, denk aan gamespot.nl, Power Unlimited, PCM, kortom iedereen die ook standjes heeft op de technologie expo's :)

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
Als ik internet wil hebben, daar heb ik in ieder geval wel een sponsor voor nodig :) ....en voor de prijzenpot :)

En uiteraard kan ik een mailing list starten maar ik heb tot nu toe ongeveer 6 mensen die ik nog niet kende en die mee willen doen..rest ken ik persoonijk.
Ik zal in ieder geval zo snel mogelijk de webpage uploaden. Dan komen de mensen "vanzelf" wel

Verwijderd

Nu nog een datum en je kunt op me rekenen, zo'n LAN is altijd wel kewl

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Op welke datum is dat?
Ik heb 3 servers voor je.
K3-450 mhz 192mb 3com 100mbit
K2-450 mhz 128mb 3com 100mbit
K2-500 mhz 128mb 3com 100mbit

Voor het gebruik van mijn servers mag mijn clan gratis naar binnen toch?

Thy will see the light...

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Als je nou niet zo goed bent in UT en Q3 e.d. mag je dan wel komen? Lijkt me wel tof om eens mee te maken.

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
Natuurlijk mag je komen als je niet zo goed bent in spelletjes !! Het gaat op zo'n lan echt niet alleen om UT en Q3 hoor :) Vooral gezelligheid en lol..nieuwe ervaringen..

Anyway datum is geprikt op 27 tm 29 december

Prijs = 45,- per 3 dagen
eten gaat dmv cateringservice die los staat van de LAN...maar wel erin staat:) daar moet je dus betalen per maaltijd (als je eet tenminste)
17,50 per dag.

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Lang leve AXE!!!

Idd, je zal wel iets van een douch moeten regelen of zo. Mocht je 500 man uitnodigen dan heb je wel een stuk of 50 van die dingen nodig (1 per 10 mensen, gemiddeld 20 minuten per keer, das dan 1000 minuten om ze allemaal schoon te krijgen (= 16 uur en 40 minuten)).

Ik zou trouwens wel zorgen dat je ook 25 of meer wc's hebt. Je weet maar nooit wat voor een varkens er komen en dan heb je kans op verstoppingen...(lijkt me in een gebouw waar normaal 5000 man inzit toch geen probleem).

Het lijkt me verder wel cool om daar aanwezig te zijn maar het is te ver weg. Ik ga eens een LAN-party in het oosten organiseren voor alle mensen die niet in de Randstad wonen...

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
ik moet nog zelf het gebouw inspecteren geloof dat er wel genoeg wc's zijn :)

Maar ik denk niet dat ik aan douches moet beginnen want als je die gaat huren dan kan die entreeprijs wel het dubbele worden..das eigenlijk niet te doen voor 3 dagen denk ik.

Dus dan moet iedereen maar een washandje meenemen ofzo :P

• The-Force

The-Force

Mashup MasterKing

Ik ben nog nooit op zo'n LAN geweest.. maruh.. waar slaap je dan? Naast je pc in een slaapzak ofzo?

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
jep

Nah je kan natuurlijk ook ergens anders gaan liggen als je niet tegen alle ventilatoren kan :)

• The-Force

The-Force

Mashup MasterKing

Lijkt me best wel lachuh...

• StarLite
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Gameparty heeft een aantal DUAL P3 servers...
+ een stuk of 30! 32 poorts switches, maar als het een kantoorgebouw is, staan er waarschijnlijk al PC'S , dan zou er ook al een [soort] netwerk moeten liggen.
OF is het een gebouw zonder automatsering¿

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• StarLite
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 21:50 schreef tOcoOl32 het volgende:
jep

Nah je kan natuurlijk ook ergens anders gaan liggen als je niet tegen alle ventilatoren kan :)[/quote]Na 48+ uur gamen ben je ZO moe, dat je wel slaapt hoor, op WAN speelde de buurman ook extreem harde "niet zo goede ;)" muziek, maar ik sliep echt in no-time, kwam misscshien omdat ik al 60 uur wakker was.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• The-Force

The-Force

Mashup MasterKing

tOcoOl32, als je twijfelt of er animo is maak dan een pagina ofzo waar mensen en tweakers zich kunnen melden als "animo'er"

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Url van Gameparty ?
Kan je daar netwerk zooi huren?

Thy will see the light...

• Weppel
  • Laatst online: 21-08 07:56
Daar wil ik serieus wel mee meehelpen...

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 22:37

heuveltje

KoelkastFilosoof

gameparty : www.GameParty.net

en nog veel beter dan huren.. :) je kunt het lenen. enige wat je hebt is dat er een mannetje van gameparty komt meehelpen opzetten/en daarna ook nog mee gaat gamen.

geheel gratis, om lanparty's te promoten blijkbaar :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
Mooi ! de website is nu ook upgeload. (nou ja, een snel in mekaar geflanste weliswaar maar daar draait het nu niet om)

Surf nu naar:

www.therealnetwork.nl

en meld je aan :)

• The-Force

The-Force

Mashup MasterKing

Oei... wat een kleuren...
:)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 09:39

4POX

Everybody is wired

Wat nou als je twee pc's wilt meenemen.. (server+workstation=mijn systeem)

AKA Rinkel weblog

• The-Force

The-Force

Mashup MasterKing

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 15:48 schreef 4POX het volgende:
Wat nou als je twee pc's wilt meenemen.. (server+workstation=mijn systeem)[/quote]Huh? Speel jij op 2 pc's tegelijk dan? :?

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
slecht nieuws voor degenen die zich nu al ingeschreven hebben (zijn er niet zoveel).

Ik denk dat ik het toch maar in de meivakantie doe. Het is nl. waarschijnlijk toch te kort tijd om nog alles te kunnen regelen. Bovendien zijn vlak ervoor en erna 2 grote lanparty's ergens anders dus is er waarschijnlijk te weinig animo.

• The-Force

The-Force

Mashup MasterKing

Waar zijn die andere dan?

• Weppel
  • Laatst online: 21-08 07:56
Hmmz... dit is dus NIET leuk :(

Weppel

• The-Force

The-Force

Mashup MasterKing

Nee zeker niet, nu weet ik nog steeds niet waar die andere zijn. Wil dat ook wel eens meemaken, ondanks dat ik vet ingemaakt zal worden.

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 17:11
Zeg ToCool32, kijk eens op www.megalan.nl
zit in de kelder van mijn HBO gebouw.
Hun sponsors zijn Intel en GamePoint.
Ik zou erg graag meehelpen met organiseren, maar dat was handig geweest als ik een auto had, maar in mei heb ik er geen meer tot mijn beschikking. Het is iets te ver voor me.
BTW ik heb ook nog wel een DUAL Celly 550 en een 8 poorts switchje voor je... :)
Misschien handig als je een gigabit netwerk kunt aanleggen, en een fileserver of 2 kunt draaien.
Nog 1 tip, zoek een goeie webmaster die een website op kan zetten, om te kijken of er animo is. Kijk dan wat je sponsors van netwerk gear max aan PC's kunnen 'switchen' en pas dan int=MaxPeople daarop aan.
Zorg dan iig dat het vol zit, beter teveel animo dan te weinig, anders kom je met een begrotingstekort uit, en dat wil je niet.
En een crew van 10 man is zekers aan te raden.

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Heej.. dat is toevallig ook mijn hbo :)))))
LOL... :)

Megalan is wel Ongelofelijk gaaf, maar de lijst raakt steeds sneller vol...

Verwijderd

TocOOl32, ik organiseer ook wel regelmatig van dat soort feestjes, en als je hulp nodig hebt bij het inrichten van het netwerk of de organisatie in het algemeen, dan zal ik je daar graag mee helpen.

• CORVETTE
  • Laatst online: 01-07 12:12

CORVETTE

---- American V8 ---

Je kunt gewoon bij 3com switches lenen, het enigste wat zevan je willen is dat je een foto maakt van hoeveel man er zijn geweest en dat was alles !!

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Mocht je hulp nodig hebben op LAN gebied, ik ben een redelijke Cisco goeroe.. just drop me a line and i'll see what i can do..

IP Rocks

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
thnx voor de reacties !

Het staat nu ffe allemaal op een laag pitje omdat ik het druk heb enzo. Weet iemand toevallig wat normale prijzen zijn voor het afhuren van een sportzaal oid ? Ik ga daar binnenkort voor informeren bij sportcentra of een school ofzo denk ik

Verwijderd

Wouw helemaal toppie idee.

Ik heb nog wel wat ervaring met netwerken (ben systeembeheerder 25PC's@100Mbit@novell@KKC Amstelveen), TCP/IP (gateways/proxy's), en organiseren (ik organiseer do+vr een disco voor in totaal 700 man)

Dus als je nog Crew-personeel nodig hebt.... Ik woon er nog geen eens een kilometer vandaan. Voor meer info mail maar ff: sheijtel@dds.nl of heijtel@xs4all.nl of ICQ: 26996006

• Arfman
  • Laatst online: 22-08 14:36

Arfman

Drome!

ToCool...als je nu nog een LAN wilt organiseren voor kerstvakantie ben je VEEL te laat..sorry. Je hebt geen idee wat er op je af komt als je zo'n LAN organiseert. Ik zit zelf in de DRoME organisatie en wij zijn met 18 man een half jaar bezig voor een lan van 700 personen (DRoME 8 juli dit jaar)

Maar voor een LAN van 200 personen heeft Gameparty.net echt wel de servers en spullen hoor !

Hier heb je Michel van Gameparty.net's GSM:

Michel Medina
06-24704426
madshark@gameparty.net

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

[off-topic]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 12:56 schreef Arfman het volgende:
Hier heb je Michel van Gameparty.net's GSM:[/quote]Vindt-ie dat goed? lijkt me nl. niet echt verstandig om dat hier te posten..
mail of icq anders?

[/off-topic]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Arfman
  • Laatst online: 22-08 14:36

Arfman

Drome!

Jewel dat vind ie wel goed...overal waar hij komt strooit-ie als een zwarte piet met die kaartjes :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
zoals je kunt lezen bovenaan deze bladzijde had ik zelf ook al bedacht dat er niet genoeg tijd meer was om het te organiseren :)

Maar ik heb idd al contact met gameparty.net gehad. Die kunnen wel wat regelen in ieder geval :)

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:34

McMiGHtY

- burp -

Is het nog wat geworden?
Pagina: 1