[sb 128 pci] doet het niet: help!

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 17:31
Aangezien 1 persoon reageerde op mijn vorige topic (sb 128 prob), probeer ik het maar opnieuw hier. Ik heb dus een sb pci 128 4 kanaals en gistern hield dat ding er mee op. Ik had al een beetje gerommeld met de connectors maar dat maakt nix uit :(. Hoorde alleen heel zacht wat op de achterste speakers en het raare is dat zelfs als ik hem mute hoorde ik steeds nog wat.

Heb gereboot naar w2000 en daar doet ie het ook niet. Dan maar de kast opengehaald en alles zag er perfect uit. Kaart zat er gewoon in, niets aan de hand (op het oog). De speaers werken nog, ik heb ze nog appart getest en ik heb al bij de search gekeken, er was nix. Heb ik dat ding zomaar opgeblazen ofzo en kan ik maar een Fortissimo II gaan halen of weet iemand nog wat?

specz:
zie onderaan dit bericht

thx voor de tips

9800X3D | 4090 TUF | 64 GB DDR5 6000

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Op zaterdag 06 juli 2002 11:16 schreef ef_gamer het volgende:

bla
Via drivers geinstalleerd?

Lijkt me stug dat dit het is want ze deden het eerst nog...maar goed.

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-08 19:15
Op zaterdag 06 juli 2002 11:16 schreef ef_gamer het volgende:
Aangezien 1 persoon reageerde op mijn vorige topic (sb 128 prob), probeer ik het maar opnieuw hier. Ik heb dus een sb pci 128 4 kanaals en gistern hield dat ding er mee op. Ik had al een beetje gerommeld met de connectors maar dat maakt nix uit :(. Hoorde alleen heel zacht wat op de achterste speakers en het raare is dat zelfs als ik hem mute hoorde ik steeds nog wat.

Heb gereboot naar w2000 en daar doet ie het ook niet. Dan maar de kast opengehaald en alles zag er perfect uit. Kaart zat er gewoon in, niets aan de hand (op het oog). De speaers werken nog, ik heb ze nog appart getest en ik heb al bij de search gekeken, er was nix. Heb ik dat ding zomaar opgeblazen ofzo en kan ik maar een Fortissimo II gaan halen of weet iemand nog wat?

specz:
zie onderaan dit bericht

thx voor de tips
Je kan daar gewoon effe schoppen naar 24 uur, je hoeft dan geen nieuw topic te openen

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
JE vorige topic is maar 1 dag oud, het is niet de bedoeling dat je dan maar een nieuwe opent.
Na 24 uur heb ik er geen probleem mee, als je je vorige topic kicked.

Dit topic is gesloten.