Aangezien 1 persoon reageerde op mijn vorige topic (sb 128 prob), probeer ik het maar opnieuw hier. Ik heb dus een sb pci 128 4 kanaals en gistern hield dat ding er mee op. Ik had al een beetje gerommeld met de connectors maar dat maakt nix uit
. Hoorde alleen heel zacht wat op de achterste speakers en het raare is dat zelfs als ik hem mute hoorde ik steeds nog wat.
Heb gereboot naar w2000 en daar doet ie het ook niet. Dan maar de kast opengehaald en alles zag er perfect uit. Kaart zat er gewoon in, niets aan de hand (op het oog). De speaers werken nog, ik heb ze nog appart getest en ik heb al bij de search gekeken, er was nix. Heb ik dat ding zomaar opgeblazen ofzo en kan ik maar een Fortissimo II gaan halen of weet iemand nog wat?
specz:
zie onderaan dit bericht
thx voor de tips
Heb gereboot naar w2000 en daar doet ie het ook niet. Dan maar de kast opengehaald en alles zag er perfect uit. Kaart zat er gewoon in, niets aan de hand (op het oog). De speaers werken nog, ik heb ze nog appart getest en ik heb al bij de search gekeken, er was nix. Heb ik dat ding zomaar opgeblazen ofzo en kan ik maar een Fortissimo II gaan halen of weet iemand nog wat?
specz:
zie onderaan dit bericht
thx voor de tips
9800X3D | 4090 TUF | 64 GB DDR5 6000