[FreeBSD] centericq 4.7.5 gmake error

Pagina: 1
Acties:

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:20

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Topicstarter
bij het compilen van de nieuwste versie van centericq (http://konst.org.ua/centericq/) op m'n FreeBSD bak gaat de compile mis :(
code:
1
2
3
4
5
Making check in intl
gmake[1]: Entering directory `/usr/src/local/centericq/intl'
gmake[1]: *** No rule to make target `libintl.@l@a', needed by `all-yes'.  Stop.
gmake[1]: Leaving directory `/usr/src/local/centericq/intl'
gmake: *** [check-recursive] Error 1

heb al gezocht hier op het forum, en op google maar niemand die deze fout is tegen gekomen, iemand hier op GoT al geprobeerd deze versie te compilen?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

probeer eens centericq zonder internationzlization (lastig woord) te compilen, misschien doet ie het dan wel.

anders probeer dan eens een oudere versie van centericq, dan de nieuwste uit de cvs en als dat nogsteeds niet werkt kan je een icqtje naar konst sturen. konst (icq 17502151) is de maker. Wel natuurlijk eerst de faq lezen enzo.

Ik had deze week problemen met het compilen van centericq op mijn gcc-3.1 bak. na wat icq'en heb toen konst een shell gegeven en na een uurtje was het hem gelukt center aan te passen. :)

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:20

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Topicstarter
Op zaterdag 06 juli 2002 13:37 schreef wkamphuis het volgende:
probeer eens centericq zonder internationzlization (lastig woord) te compilen, misschien doet ie het dan wel.

anders probeer dan eens een oudere versie van centericq, dan de nieuwste uit de cvs en als dat nogsteeds niet werkt kan je een icqtje naar konst sturen. konst (icq 17502151) is de maker. Wel natuurlijk eerst de faq lezen enzo.

Ik had deze week problemen met het compilen van centericq op mijn gcc-3.1 bak. na wat icq'en heb toen konst een shell gegeven en na een uurtje was het hem gelukt center aan te passen. :)
mja 4.7.2 heb ik gewoon draaien, die compilede zonder een krimp te geven, maar ik vraag me nu dus af waarom 4.7.5 niet wil

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Gebruik gewoon een port.