-- Altijd blijven prutsen --
🌞🍃
http://www.udpsoft.com/eye/Op zaterdag 06 juli 2002 11:48 schreef corpseflayer het volgende:
Is er ook een freeware variant op die progsels? Ik betaal niet voordat ik het uitgetest heb.
Verwijderd
Alleen het reclame is irritant, maar een echte tweaker vind daar wel iets op
Alleen sinds ik m'n internet deel via Winroute geeft ie problemen.
Dat ik met geen mogelijkheid opgelost krijg
Verwijderd
-vreet geheugen, onnodig cpu gebruik
-onhandige "lay-out"
-serverlijsten zijn oud, vaak is een game full terwijl GS aangeeft dat er nog .. plaatsen vrij zijn
-onnodige functies
-ASY heeft meer functies die WEL handig zijn
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
Verwijderd
Adaware vind niks
Nu ff scannen met the cleaner, kan ook zijn dat ik een trojan heb ofzo (eigenlijk is Gamespy ook een trojan
- Irritante kut gechat van die Duitsers/Amerikanen.
- Duurt lang voordat je eindelijk servers kan kiezen
- Minder Servers dan een ingame browser (of hoe noem je dat)
- Het apart installen
- Reclame
- Sommige spellen pakt ie gewoon niet terwijl ze wel op je HD staan
- Reclame
- Reclame
- ehhh nog eens Reclame
Oftewel ingame browsers roelen gewoon
- Kut stem van "Welcome to Game Spy"Op zaterdag 06 juli 2002 14:33 schreef apocrypha het volgende:
knip
Kun je gewoon uitzetten
Kun je ook gewoon uitzetten
Hangt er vanaf of je een filter instelt
Hier juist niet
- Het apart installen
Oei oei oei, veel werk
- Reclame
Daar heb je proggies voor
Kun je handmatig de .exe aangeven.
Verwijderd
Nee dat krijg je niet, je kent de policy hier nu wel eens lijkt meOp zaterdag 06 juli 2002 14:40 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Maar om nou een prog te gaan cracken voordat het redelijk werkt vind ik ook zoietsOp zaterdag 06 juli 2002 14:38 schreef M@NIC het volgende:
[..]
- Reclame
Gamespy ziet er wel mooier uitOp zaterdag 06 juli 2002 14:41 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Oh ja, nog iets, The All-Seeing Eye is een paar kb groot en Gamespy Arcade was 20MB geinstalleerd dacht ik, en dat terwijl TASE 1000x beter is
Ik gebruik al een hele tijd gamespy. heb nog niet eens the All Seeing Eye geprobeerd.. maar dat zal ik binnnenkort even doen.
Je kunt je natuurlijk registerenOp zaterdag 06 juli 2002 14:43 schreef Lampie het volgende:
[..]
Maar om nou een prog te gaan cracken voordat het redelijk werkt vind ik ook zoiets
Dat weet ik allemaal wel, maar dan moet je dat ook gewoon eerst allemaal die geluiden gaan uitzetten, games handmatig invoeren, proggies downloaden enz. Dus zo'n ingame browser is gewoon veel handiger. Ik snap ook niet waarom game makers dat niet doen.Op zaterdag 06 juli 2002 14:38 schreef M@NIC het volgende:
[..]
- Kut stem van "Welcome to Game Spy"
Kun je gewoon uitzetten
Hier juist niet
- Het apart installen
Oei oei oei, veel werk
- Reclame
Verwijderd
GameSpy 3D vind ik juist kl... lastig. Het refreshen van de serverlijst duurt echt veel te lang, en bovendien vind ik het een onhandige interface met veel te veel knoppen. Nee, geef mij maar GameSpy Arcade.
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Of build-in browser, of gewoon niks
Ik heb voor zulke mensen nog wel zo'n leuke pong console uit de jaren 80.Op zaterdag 06 juli 2002 15:27 schreef 007 het volgende:
M@NIC, prachtig hoor al die oplossingen van je. Maar de meeste mensen willen gewoon een programma dat meteen lekker werkt.
Stekker erin TV aan en spelen maar.
Lekker makkelijk he
Sjonge jonge wat boeit dat instellen nou man
Daarom doen consoles het zo goed, als mesen wel alles wilden instellen enzo kochten ze wel allemaal een PC.Op zaterdag 06 juli 2002 15:32 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Ik heb voor zulke mensen nog wel zo'n leuke pong console uit de jaren 80.
Lekker makkelijk he
Verwijderd
Die stem van gamespy, die vind ik juist cool. Beetje futuristisch achtig stemmetje.
Layout is verder mooi, de enigste optie die ik mis, is dat je bij return to castle wolfenstein niet kan zien of iemand punkbuster gebruikt. Verder vind ik alles
Dit is dan ook een van de weinige die ik legaal gekocht heb
Mara hij download nog steeds al die chat [en met die klotenetcode van gs:arcade kost je dat al gouw 5 KB/S]Op zaterdag 06 juli 2002 14:38 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Nee, hij download ALLE servers en laat vervolgens maar de selectie zien.- Duurt lang voordat je eindelijk servers kan kiezen
Tegen de tijd dat hij die lijst binnen heeft is hij al verouderd [30 sec+].
+ de ping in GS:Arcade klopt bijna nooit met de echter ping.
Gamespy3D zit er al dichterbij [met juiste settings] maar nog steeds klopt er meestal geen zak van .
Geheugen: VEEEEEL, zelfs met alle overbodige GUI etc opties uit vreet dat ding steeds meer. Ik had hem perongeluk snachts aan laten staan, kwam ik sochtends terug, nam dat progsel 300+ MB ram in
Traag: als ik op ene knop druk heb ik graag dat er iets gebeurd. Ik heb vaak dat heel gamespy gewoon 10 seonden hangt nadat ik op een game klik.
En hebben we het al gehad over de INSANE hoeveelheid spyware¿
Ad-Aware moet minstens 7 verschillende items removen na een GS:arcade install.
+ elke keer na het afsluiten van gs:arcade heb ik 10-30 minuten lang een constante up/download van 1-10 kb/sec
Kortom: bagger [IMO]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
ik heb geen zin om elk willekeurig programma volledig te configureren voordat het deugt want dat neemt veel te veel tijd in beslag, dat jij alle tijd van de wereld heb en dat niet veel werk vind kunnen wij niks aan doen, een programma moet standaard uitzichzelf goed en perfect werken, gamespy arcade doet dat dus NIET zonder het eerst helemaal dood te tweakenOp zaterdag 06 juli 2002 14:38 schreef M@NIC het volgende:
[..]
- Kut stem van "Welcome to Game Spy"
Kun je gewoon uitzetten
Hier juist niet
- Het apart installen
Oei oei oei, veel werk
- Reclame
Verwijderd
wel als je het registreert en bovendien kost all seeing eye duurder 10 euro om precies te zijnOp zaterdag 06 juli 2002 16:16 schreef VeldKoe het volgende:
[..]
ik heb geen zin om elk willekeurig programma volledig te configureren voordat het deugt want dat neemt veel te veel tijd in beslag, dat jij alle tijd van de wereld heb en dat niet veel werk vind kunnen wij niks aan doen, een programma moet standaard uitzichzelf goed en perfect werken, gamespy arcade doet dat dus NIET zonder het eerst helemaal dood te tweaken
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
helft van de tijd werkt het niet
join ik server, maar het spel snapt het niet, en dan zit ik gwoon in main menu van het spel (ik noem geen namen *uche*Mohaa en Americans Army*uche*)
Face it: De join van ut/halflife vind ik de beste, gamespy arcade sux bigtime (gamespy 3d gaat wel en is soms nog wel handig)
Het isntellen is opzich geen probleem, maar het is gewoon makkelijker als je meteen een ingame browser hebt oid. Dan hoef je niks in te stellen. Het is snel en simpel. Dus Gamespy is dan ook geheel overbodig.Op zaterdag 06 juli 2002 15:32 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Ik heb voor zulke mensen nog wel zo'n leuke pong console uit de jaren 80.
Lekker makkelijk he
oogjes open, snaveltjes dicht
Verwijderd
Idd tweaken....weet je hoe het hier heetOp zaterdag 06 juli 2002 16:16 schreef VeldKoe het volgende:
[..]
ik heb geen zin om elk willekeurig programma volledig te configureren voordat het deugt want dat neemt veel te veel tijd in beslag, dat jij alle tijd van de wereld heb en dat niet veel werk vind kunnen wij niks aan doen, een programma moet standaard uitzichzelf goed en perfect werken, gamespy arcade doet dat dus NIET zonder het eerst helemaal dood te tweaken
(En volwassen discuseren doe je niet door op de man te spelen)
maar voor de spelletjes is het wel ideaal
veel spellen werken die normaal niet werken
/dev/null
Verwijderd
Veel spellen werken die normaal niet werkenOp zondag 07 juli 2002 15:13 schreef vriesdude het volgende:
de reclame's zijn mega irritant,
maar voor de spelletjes is het wel ideaal
veel spellen werken die normaal niet werken