|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
* Attilla ] is wel geintresseert
Daar kun je alles vinden en checken. Lijkt me erg interessant ... snel en goedkoop.
Of zou er een addertje onder het gras zitten
De meeste mensen deugen!
Me pa woont in Oosterhout, bij Breda is dat.....Op zaterdag 06 juli 2002 11:57 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Misschien is het wel aardig als je verteld waar je vader woont
|| Specs ||
Ben ik de enige in Nederland die dit heeft ofzo?
[/kickmode]
|| Specs ||
Op die site staat ook alleen maar iets over oosterhout, dus zal nog in de beginnende fase zitten.....Op maandag 08 juli 2002 09:53 schreef gangsterjoey het volgende:
[kickmode]
Ben ik de enige in Nederland die dit heeft ofzo?
[/kickmode]
Ziet er ook lekker uit:
Dat zijn dus de Algemene Voorwaarden ..............Algemene Voorwaarden
.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
Voor de gelukkige mensen in Oost Nederland (twente en achterhoek) is mijn werkgever ook bezig met een project voor Wireless Internet voor particulieren. Nu nog zakelijk btw.Op maandag 08 juli 2002 10:00 schreef ZeRoC00L het volgende:
[..]
Op die site staat ook alleen maar iets over oosterhout, dus zal nog in de beginnende fase zitten.....
Ziet er ook lekker uit:
[..]
Dat zijn dus de Algemene Voorwaarden ..............
Eindelijk eens iets waar Oosterhout eerste in is!!!! Rlx! Al1 nou weet ik nog niet of het te vertrouwen is, en hoe snel het gaat.....Als je met Kabel of ADSL iets gaat downen, hoe snel gaat dat dan gemiddeld? (ik bedoel dus niet: onder optimale omstandigheden)...?Op maandag 08 juli 2002 10:00 schreef ZeRoC00L het volgende:
[..]
Op die site staat ook alleen maar iets over oosterhout, dus zal nog in de beginnende fase zitten.....
Ziet er ook lekker uit:
[..]
Dat zijn dus de Algemene Voorwaarden ..............
|| Specs ||
Originele nick hoor JoostOp maandag 08 juli 2002 11:18 schreef WookE het volgende:
[..]
Voor de gelukkige mensen in Oost Nederland (twente en achterhoek) is mijn werkgever ook bezig met een project voor Wireless Internet voor particulieren. Nu nog zakelijk btw.
Helaas is Oosterhout niet als eerste, bij het bedrijf waar ik werk leveren we dit al zo`n 1,5 jaar (is dus al operationeel)Op maandag 08 juli 2002 19:58 schreef gangsterjoey het volgende:
[..]
Eindelijk eens iets waar Oosterhout eerste in is!!!! Rlx! Al1 nou weet ik nog niet of het te vertrouwen is, en hoe snel het gaat.....Als je met Kabel of ADSL iets gaat downen, hoe snel gaat dat dan gemiddeld? (ik bedoel dus niet: onder optimale omstandigheden)...??
I'm not as think as you stoned I am
Verwijderd
twijfel je nog over dat addertje ?? Kijk eens goed naar de site zelf.....Op zaterdag 06 juli 2002 23:33 schreef marzzman het volgende:
http://www.accesspoints.nl
Daar kun je alles vinden en checken. Lijkt me erg interessant ... snel en goedkoop.
Of zou er een addertje onder het gras zitten
Werk jij bij Accesspoints? Of een soortgelijk bedrijf? Hoe snel gaat het, is het even snel als kabel of ADSL? Wat bedoelen ze met 'als je bereik genoeg is'?Op maandag 08 juli 2002 21:13 schreef WooK het volgende:
[..]
Originele nick hoor Joost![]()
[..]
Helaas is Oosterhout niet als eerste, bij het bedrijf waar ik werk leveren we dit al zo`n 1,5 jaar (is dus al operationeel)
|| Specs ||
Wat bedoel je hiermee? Is dit ironic bedoeld????Op maandag 08 juli 2002 21:15 schreef rrainman het volgende:
[..]
twijfel je nog over dat addertje ?? Kijk eens goed naar de site zelf.....
|| Specs ||
Verwijderd
bij mij is het bereik prima het werkt stukken sneller dan dat 56k prutmodem wat ik had. ik woon in Oosterhout op de Paterserf en heb het eerst 8 dagen gratis getest ik verwachte er eerlijk gezegd niet veel van maar het werkt prima hierr
Ik woon in de St. Lambertusstraat, 500 meter verderop (bij de Nettorama) Tenminste me pa, me ma woont in Dommelbergen....Wat vor snelheden haal jij bij downloaden? Heb je het goedkoopste abo? En is de ontvangst altijd even goed?Op dinsdag 09 juli 2002 01:00 schreef Dancemaster het volgende:
Nou ik ben er best tevreden over en zeker voor dat geld
bij mij is het bereik prima het werkt stukken sneller dan dat 56k prutmodem wat ik had. ik woon in Oosterhout op de Paterserf en heb het eerst 8 dagen gratis getest ik verwachte er eerlijk gezegd niet veel van maar het werkt prima hierr
|| Specs ||
Verwijderd
Bij een soortgelijk bedrijf.Op maandag 08 juli 2002 22:21 schreef gangsterjoey het volgende:
[..]
Werk jij bij Accesspoints? Of een soortgelijk bedrijf? Hoe snel gaat het, is het even snel als kabel of ADSL? Wat bedoelen ze met 'als je bereik genoeg is'?
Het gaat hier om een 11Mbit shared verbinding.
En hoe snel gaat downloaden dan? (gemiddeld, dus NIET onder optimale omstandigheden)Op dinsdag 09 juli 2002 09:34 schreef Bacchus het volgende:
[..]
Bij een soortgelijk bedrijf.
Het gaat hier om een 11Mbit shared verbinding.
En is er een maximum wat je per maand ofzo mag downen?
|| Specs ||
Verwijderd
Gemiddelde snelheid : 480 / 550 KBytes/sec.Op dinsdag 09 juli 2002 13:14 schreef gangsterjoey het volgende:
[..]
En hoe snel gaat downloaden dan? (gemiddeld, dus NIET onder optimale omstandigheden)
Voor zakelijk gebruik is er wel een data limiet (5 gig).
Voor particulieren is dit nog niet bekend.
Ik wil je droombubbel niet laten ontploffen maar als ik die info van accesspoints.nl zo bekijke bieden ze het op een heel andere manier aan. Kleinste abo is 512kb/s (max 64KB/s) dus je kan het niet vergelijken met de dienst zoals wij hem aanbieden...Op dinsdag 09 juli 2002 13:14 schreef gangsterjoey het volgende:
[..]
En hoe snel gaat downloaden dan? (gemiddeld, dus NIET onder optimale omstandigheden)
I'm not as think as you stoned I am
Ik heb het 'proefpakket' besteld....Nu kan ik 8 dagen gratis internetten, als het goed is....Ik houd jullie op de hoogte..........Op dinsdag 09 juli 2002 16:28 schreef WooK het volgende:
[..]
Ik wil je droombubbel niet laten ontploffen maar als ik die info van accesspoints.nl zo bekijke bieden ze het op een heel andere manier aan. Kleinste abo is 512kb/s (max 64KB/s) dus je kan het niet vergelijken met de dienst zoals wij hem aanbieden...
|| Specs ||
Wij hebben uw aanmelding ontvangen voor 8 dagen gratis internet op proef
>Uw adres valt binnen het dekkingsgebied, dit betekent dat er in principe voldoende signaal zou zijn om wireless internet
>op uw woonadres te kunnen leveren.
>
>Wij vragen u of het mogelijk is dat er op Donderdag 11 Juli tussen 14.00 en 16.00 een monteur bij u langs kan komen om het signaal te testen,
>indien blijkt dat er voldoende signaal is kunnen wij direct het modem bij u plaatsen zodat u 8 dagen gratis op proef gebruik kunt maken van het internet
>er dient een meerderjarig persoon aanwezig te zijn, dit is noodzakelijk omdat er voor ontvangst door u getekend moet worden
>Indien deze datum of tijd u niet schikt en of u wilt een andere datum of tijd afspreken dan kunt u ons hierover berichten.
>U dient zelf wel te controleren of uw computer voorzien is van een vrije Usb poort.
>
>Met vriendelijke groet,
>
>J.Verkerk
>
>Accesspoints Wireless ISP
>www.accesspoints.nl
>access@accesspoints.nl
|| Specs ||
Verwijderd
Laat effe weten
thnx
I've seen the future. It's Wireless.....
Verwijderd
maar das bij Deventer enzo mischien dat daar iets nuttigs is
maare wat vragen ze nou voor zo`n verbindinkie?
ATMEL USB FastVNET (A)<----- Dat is het merk van het modemOp donderdag 11 juli 2002 17:10 schreef BreezeCOM het volgende:
Ben wel even benieuwd welk merk ze gebruiken en of het een beetje een serieuze club is.
Laat effe weten
thnx
I've seen the future. It's Wireless.....
De verbinding is 11,0 MBps, downloaden gaat met ongeveer 50 kb/s--->voor mijn doen retesnel........
|| Specs ||
Verwijderd
dat is het dus niet ... zijn er meer aanbieders?
flatfee isdn is ook al niet echt een optie (200 euro p/m)...dan maar wennen aan normaal isdn...zal zwaar gaan gezien het feit dat ik 3 jaar op een 10 mbit universiteits LAN heb gezeten...pfffff
FF picje van downloaden:
En van verbindingssnelheid:
mzzl, ik ga verder downloaden....
|| Specs ||
Y'24