Toon posts:

Topic onterecht op slot

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind dat mijn topic
[topic=543370/1/25]
Onterecht op slot is gegaan.
Ik heb de betreffende FAQ van tevoren gelezen, en grondig gebruik gemaakt van de search.
Ik heb net nóg een keer grondig gezocht, maar ik heb nog steeds niets kunnen vinden wat mijn probleem oplost.

Mag m'n topic weer open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10 00:57
Move SM -> LA

/edit
[topic=489710]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 09:23

Jaymz

Keep on moving !

Jouw manco (kort en bondig want het is al laat):

Je geeft niet aan de de gebruikte FAQ niet heeft geholpen, en dat de seacrch ook niet echt behulpzaam was. Zoals ik jouw reactie lees is dat inderdaad het eerste dat ik concludeer.

Dus, laat in het vervlog niet alleen merken dat je een probleem hebt, maar laat ook merken dat je al het één en ander geprobeerd en uitgezocht hebt.

Helaas is dat tegenwoordig nodig, maar aangezien je dit nu weet zul je genoeg kennis van het forum in huis hebben om een slotje in het vervolg te voorkomen :)

[edit: en vol typo's |:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mag ie dan nu weer open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 00:40

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Op zaterdag 06 juli 2002 12:31 schreef blueraz0r het volgende:
Mag ie dan nu weer open?
:+

Strakke actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Op zaterdag 06 juli 2002 12:31 schreef blueraz0r het volgende:
Mag ie dan nu weer open?
lol! :D

probeer eens de search.. staat echt erg veel.. bijna elk probleem is besproken :)

tip > zoek op onderwerp en inhoud als je het met onderwerp alleen niet vind.. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 juli 2002 19:52 schreef BrEeZeR het volgende:

[..]

lol! :D

probeer eens de search.. staat echt erg veel.. bijna elk probleem is besproken :)

tip > zoek op onderwerp en inhoud als je het met onderwerp alleen niet vind.. :)
Dat heb ik al lang gedaan! Ik heb NERGENS iets gezien dat lijkt op mijn probleem, laat staan een oplossing ervoor, en ik ben echt geen search-n00b!

Als iemand anders het wel lukt om een topic te vinden met mijn probleem erin, vindt ik dat wel heel erg knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

Exirion

Gadgetfetisjist

Hier zijn TE veel topics over. Een kant-en-klare oplossing zul je heus niet in 1 keer vinden, maar dat kun je ook niet verwachten. Eigen inzet is alles waar het in principe om draait op een forum zoals GoT.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.